Vanaf 30 weken heb ik rust moeten houden ivm dreigende vroeggeboorte. Enorm veel last van harde buiken, al een cm ontsluiting en een beginnende verweekte baarmoedermond. We moesten er rekening mee houden dat ons kleine ukkie eerder geboren zou worden. 37 weken was voor ons echt een mijlpaal. Gelukkig is ukkie nog lang bij me gebleven en vandaag ben ik zelfs 40 weken zwanger! Nooit gedacht dat we de uitgerekende datum zouden halen! Nu we zover zijn kunnen we echt niet meer wachten tot hij/zij dan eindelijk geboren gaat worden! Ik wist niet dat wachten zoooo lang kon duren.. Nog meer meiden die niet meer kunnen wachten?
Wat fijn dat de baby zo lang is blijven zitten! heel veel succes bij de komende bevalling. Ookal wil je het waarschijnlijk niet horen, geniet nog even van het zwanger zijn, ik mis m'n buik zo ontzettend!
Hier ook bijna uitgerekend alleen is de datum niet echt duidelijk meer. Bij de eerste termijn echo zeiden ze 10 en daarna de 9de januari. Bij de pretecho zou het eerder de 12de zijn. En de VK zei laten we de 9de maar aanhouden ook al is bij latere echo's de 12de ben ik uitgerekend. Ze gaan toch uit van de eerste echo denk ik Ik wil ook graag de baby in mijn armen hebben en lekker gaan wandelen
Oh wat fijn dat de baby lekker zo lang is blijven zitten, kan me voorstellen dat de kleine nu wel mag komen! Succes met de laatste loodjes en een goede bevalling gewenst!
Ik kan ook niet meer wachten, heb alleen nog niet eens m'n eerste echo gehad Misschien ben je nu wel aan het bevallen
Wat fijn dat je kindje nog zo lang is blijven zitten! Ik ben nu 40+3 en ik begin heel ongeduldig te worden!
Nee hoor jjaylin, hier nog steeds alles rustig. Voel wel vanalles maar dat is al de laatste week en nog steeds niet het echt werk. Zoveel leuke en lieve berichtjes uit mijn omgeving om me succes te wensen met de laatste loodjes. Ene moment waardeer ik het heel erg, terwijl ik het andere moment mijn telefoon wel de raam uit wil gooien en hem nu ook wel vaker expres op stil zet, of gewoon boven laat liggen. Voor alle meiden die ook 'geduldig' mogen wachten.. Heel veel succes, ik denk aan jullie
tijd om extra actief te worden zou ik zeggen trappen lopen, lekker springen, dat soort werk Succes!! (en ik heb die buik geen seconde gemist.. Weet inmiddels ook weer waarom haha)
Bedankt voor alle lieve berichtjes! Vanacht erg beroerd geslapen. Mijn buik is flink aan het rommelen en voel dat het hard aan het werk is daarbinnen maar het wil maar niet doorzetten. Tegen de ochtend toen het rustiger werd heb ik toch nog wel een geslapen. Ik zal jullie op de hoogte houden!
Spannend! Ik weet nog bij de vorige twee zwangerschappen toen ik overtijd ging. Ik had gevoel eeuwig zwanger te blijven! Nog maximaal 2 weken meid. Succes en ik hou je in de gaten.
Wel super Joli dat je kindje zo lang in je buik is gebleven Mijn moeder en zus zijn beide te vroeg geboren, dus dan houd je daar toch wel wat rekening mee. Dus al heel braaf alles klaar voor week 37.. daarna gelukkig nog veel te doen met de feestdagen, maar nu... een beetje een zwart gat haha.. niets gepland natuurlijk , man is weer gewoon aan het werk en ik heb mijn huis nog nooit zo vaak gepoetst als nu... ach ja, nog even geduld aub... succes alle meiden die ook overtijd zijn!
Spannend dat het al begonnen is met rommelen! Hier nog steeds helemaal niets. Vanmiddag wel afspraak met de verloskundige en hoop dat ze me wilt gaan strippen. Krijg nu wel veel last van mijn rug en last met lopen.
ik ben echter nog niet bij mijn uitgerekende datum maar ik moet zeggen dat ik het afwachten echt heel moeilijk vind!! ik probeer mezelf steeds bezig te houden door van alles te doen en het huishouden werkt natuurlijk ook goed mee! haha maar toch... ik ben 38 weken en 1 dag zwanger en ik wil hem nu wel heeeel graag in mijn armen houden.
Spannend, hoop dat het snel gebeurt, wachten kan soms heel moeilijk zijn Bij mij is het ook aan het rommelen maar nog de baby heeft het nog goed hier. Morgen ook voor mij 40 weken