Lichtelijk in paniek

Discussion in 'Zwangerschap' started by laris21, Jun 5, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. laris21

laris21 Lid

Oct 31, 2006
    49
    0
    0
    Hallo allemaal,

Vanmorgen verloor ik een scheutje waterige afscheiding het stroomde er echt uit, het was niet veel maar toch, nu verlies ik hele kleine scheutjes vocht, ik weet niet wat ik hier van moet denken, ik heb gisteren wel enorme buikkrampen gehad, dacht aan oefenweeen em heb nu een zeurderig gevoel in mij buik en onderrug, ben pas 30 weken? Weet iemand wat dit kan zijn? :confused:

2. Mirelle

Mirelle Actief lid

Dec 11, 2006
    469
    0
    0
    Oss
    Misschien toch vruchtwater?
    Bel even met je vlos, altijd beter dan afwachten.

Laat je het ons wel even weten?
    Suc6!

Groetjes, Mirelle.

3. wannabe

wannabe Fanatiek lid

Dec 17, 2006
    1,493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Zie mijn andere antwoord.
    Bel de VK ! kan je vruchtwater zijn , hoet niet , maar het kan wel dus je moet zekerheid hebben. !

4. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

Dec 11, 2006
    1,683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    niet afwachten, bellen verdorie
    als het urine is, kan het geen kwaad, maar dit lijkt eerder vruchtwater en dan kan je echt niet afwachten.
    Je hebt nog 10 weken te gaan hé :(
    Grijpen naar die telefoon :oops:

5. laris21

laris21 Lid

Oct 31, 2006
    49
    0
    0
    ja ik gaat het wel doen al is het nu aardig opgehouden, maar ik wil weten wat het is

6. laris21

laris21 Lid

Oct 31, 2006
    49
    0
    0
    ja ik gaat het wel doen al is het nu aardig opgehouden, maar ik wil weten wat het is

7. Platliggertje

Dec 11, 2006
    1,683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    je belt beter een keer dan een keer te weinig ;)
    en als je zekerheid hebt, sta je al een heel stuk verder ook
    succes!

8. laris21

laris21 Lid

Oct 31, 2006
    49
    0
    0
    ze zijn afwezig, ik vind dit zo moeilijk voor hetzelfde geld is het gewoon wat afscheiding en om nou het spoednummer te bellen, echt vervelend dat je niet kan herkennen wat het nou percies is. het is nu weer helemaal afgelopen en als je vliezen breken dan komt het toch echt met veel scheuten of niet?

9. Platliggertje

Dec 11, 2006
    1,683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Niet altijd hoor
    als je een scheurtje hebt in je vliezen, komt het vruchtwater met kleine beetjes
    Nogmaals: het kan evengoed urine zijn (en dat hoop ik maar) maar voor hetzelfde is het idd vruchtwater
    Als het eerder zoet ruikt, zou ik zeker en vast bellen naar het spoednummer (zoete geur is typisch aan vruchtwater)

10. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

Aug 23, 2006
    1,714
    0
    0
    zuid holland
    Mijn idee meis!
    Hoop dat het allemaal mee valt!
    Suc6 ermee

11. Gusam

Gusam Niet meer actief

Ik zou toch het spoed nummer bellen. want als het vruchtwater is moeten ze jou goed in de gaten gaan houden.

en het is wat meerdere al zeggen beter een keer te veel als te weinig.

Bellen meid, en laat je nog wat weten?
    succes.

XXX Gusam

12. laris21

laris21 Lid

Oct 31, 2006
    49
    0
    0
    het ruikt eigenlijk nergens naar had het kleine beetje opgevangen met een maandverbandje, ik ga zo nog maar eens bellen

13. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

Dec 4, 2006
    733
    1
    0
    echt bellen hoor! Ik ben ook niet zo van het bellen. (telefoonschroom) maar hiervoor zou ik dus wel even bellen.. echt doen hoor!

14. wannabe

wannabe Fanatiek lid

Dec 17, 2006
    1,493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Spoednummer bellen. Zoals het bij jou is waren mijn vliezen ooit ook gebroken, scheurtje aa nde bovenkant.

Laat nou maar controleren, beter 100x te veel dan 1x te weinig.

15. streepjes

streepjes Fanatiek lid

Apr 2, 2007
    1,155
    0
    0
    Ik heb dit ook eens gehad...
    Dan moet je een beetje opvangen in een potje en dan aan de vk laten zien..Bij mij zei ze toen dat het te weinig was voor vruchtwater, maar dat ze er even naar zou laten kijken in het ziekenhuis, want het zag er wel uit als vruchtwater..later bleek het heel dun vaginaal vocht te zijn..dus geen vrucht water..

Dus maak je niet al te druk maar je moet wel bellen

16. laris21

laris21 Lid

Oct 31, 2006
    49
    0
    0
    Nou ben net terug uit het ziekenhuis heb aan de ctg scan gehangen, het was gelukkig vals alarm.
    Heb na dat vochtverlies vreselijke buikkrampen gehad met duizelingen en braakneigingen dus toen maar het spoednummer gebeld en verloskundige heeft me doorgestuurd naar het ziekenhuis, alles is gelukkig oke ook met de kleine, dus das wel een opluchting, moet het allen rustiger aan gaan doen, ze zeiden dat ik me zie kmoet gaan melden op mijn werk voor in ieder geval de rest van deze week, bedankt voor al jullie adviezen, ik ben blij dta ik toch gebeld heb, ook al is het voor de geruststelling

Share This Page