dit is vandaag mijn laatste dag dat ik zwanger ben vind het wel heel vreemd morgen moet ik naar het ziekenhuis en krijg ik een keizersnee klinkt misschien heel vreemd maar ik heb er onzettend veel zin in ben heel benieuwd alles is nu klaar ben van de week als een razende gek aan het werk geweest met schoonmaken weet namelijk nog geen week dat ik morgen een ks krijg dacht dat het nog eeen wek langer duurde maar mijn gyn is dan op vakantie jullie horen wel wat het geworden is dat is nog de enigste verrassing
Spannend zeg! Ik kan me best voorstellen dat je er heel erg naar uitkijkt. Ik zal aan je denken morgen! Succes en geniet van je kleintje! Groetjes, Chantal.
Da's inderdaad raar als je weet wanneer je gaat bevallen! Ik voelde het wel aankomen (gelukkig is het geen keizersnede geworden) maar wist niet van te voren dat meneer al met 37+3 weken zich zou aankondigen! Meid, ik wens je heel veel sterkte met het herstel van de keizersnede en heel veel genot van jouw kindje!
Geniet nog even van je buik morgen is ie weg.... Veel suc6, nog even en je hebt je kleintje in je armen! jessica
Heel veel succes morgen....zal nu zeer spannend voor je zijn. Wel vreemd dat je nu al weet dat je morgen je kindje naar 9 maanden wachten mag bewonderen en in je armen mag sluiten. Leuke datum 05-06-07 Liefs Vlindertje
Spannend! Ik kan me voorstellen dat je er zin in hebt... Enneh, idd een hele mooie datum! Ik hoop op de volgende mooie datum (07-07-07)... Jij weet het tenminste zeker. Veel succes/plezier/geluk toegewenst voor morgen!
Wat een apart gevoel moet dat zijn! Maar wat heerlijk dat je je helemaal kunt verheugen op morgen! Als ik er aan denk krijg ik al echt zo'n ik-heb-er-super-veel-zin-in gevoel!
Spannend spannend en nog eens spannend, heb al namen bedacht jawel he? Of niet.. Lijkt me een leuk dag voor je, zal aan je denken oke? Heel veel succes morgen en dat je snel je kleine in je armen zult houden
Heel veel sterkte morgen bij de keizersnee! Ik wou dat ik ook kon zeggen dat dit mijn laatste zwangere dag was.... heuh... Maar goed, geduld is een schone zaak! Groetjes, Anakin.
Oeh wat spannend ja... Vreemd idee dat je nu echt zeker weet dat dit je laatste zwangerschapsdag is, geniet er nog maar even van. Heerlijk vooruitzicht toch dat je morgen lekker je kleintje bij je hebt! Meid, heel veel succes morgen en geniet nog van vandaag. liefs, Indigo
Oh Gerianne, spannend! Voor mij is het woensdag de grote dag. Geniet nog lekker de laatste avond van je buik! Oh begin gewoon meteen mee zenuwachtig te worden. Ik hoop dat je KS goed verloopt en je morgen lekker van je hummeltje mag genieten. Heel veel liefs en een knuffel, Duveldraakje
Oh, en nu maar hopen dat de gyn ook zo op de datum heeft gelet... Zou toch heel bijzonder zijn als je kindje op 05-06-07 om 08:09 uur geboren wordt Groetjes van Kiki