Ik sta te koken en heb mosterd voor mijn bereiding nodig. Heb ik dus per ongeluk de mosterd buiten de koelkast bewaard, Zo stom! Met Google-en kom ik op veel verschillende meningen. Bij de meeste staat dat het beter in de koelkast bewaard kan worden na openen maar dat buiten de koelkast ook zou kunnen. Wie weet dit?
Hoe lang staat de mosterd al buiten de koelkast? Ik zou even ruiken/proeven en als het goed ruikt/proeft gewoon gebruiken... Tenzij die zooi al heel lang buiten de koelkast staat
Ruiken vind ik lastig bij mosterd. Het ruikt sowieso smerig vind ik Het is voor mijn Librije gehaktballen.....(Johny Boer)..... wel een belangrijk ingrediënt maar ik geloof dat ik het beter weg kan laten.
Nee, gewoon gebruiken. Mosterd werd bij ons vroeger altijd buiten de koeling bewaard en als het maar een paar dagen er buiten heeft gestaan is het nog wel goed. Gewoon ruiken, hapje proeven. Die gehaktballen hebben echt mosterd nodig, zo lekker!
Trouwens, mosterd heeft geen ingrediënten waar je zenuwachtig van moet worden als ze buiten de koeling zijn, geen zoveel, geen eieren. Lekker veel azijn om het lang goed te houden. Echt geen probleem hoor!
Oké thnx! Dan durf ik het er wel door te doen. Ongeopend had ik de vraag niet gesteld, maant geopend vond ik het toch een beetje tricky.
Ik bewaar het altijd buiten de koelkast, gisteren nog een broodje ham met een laagje mosterd gehad. Heerlijk en ik leef nog Zonder gekheid, je kunt het prima buiten de koelkast bewaren.
Mosterd staat hier altijd buiten de koelkast. We doen er zeker wel een half jaar over voor het op is.
Dit. Ik denk dan altijd bij veel producten; als het in de supermarkt erbuiten staat dan kan het thuis ook!
Ik bewaar het wel in de koelkast; mosterd verliest op kamertemperatuur/in een warme ruimte zijn scherpte. Wij hebben ook geen koele opslag in huis verder.
gewoon kjken wat er op het potje staat. koel bewaren betekend gewoon in kelder of keukenkast en GEkoeld bewaren betekend in de koelkast.