Hoi hoi! Met alle hormonen in m'n lichaam denk ik soms niet zo logisch als normaal en daarom bedenk ik me dit waarschijnlijk ook nu pas... Mijn ouders hebben dit jaar een appartement gekocht in Turkije en nu hebben we bedacht dat het leuk is daar te gaan kijken voor de baby geboren wordt. We vertrekken 10 maart. We zitten vlakbij Alanya, in een eigen appartement dus. Nu is mijn vraag: ik lees heel verschillende vragen over het al dan niet laten inenten bij vakanties naar Turkije. Wat adviseren jullie in dit stadium van de zwangerschap? Zijn er zaken waar ik extra op moet letten (sowieso gebruiken we alleen water uit flessen)? En als inenten aan te raden is, kan dit nu dan nog (we vertrekken al over anderhalve week) of ben ik eigenlijk gewoon te laat? Alvast bedankt voor jullie antwoord! Groetjes, debsel82
Hoi debsel, Voor vaccinaties kan je het beste even de GGD bellen,zij weten precies wanneer wel en wanneer niet. En ook in welke delen van turkeye het wel of niet van belang is. Inderdaad is het advies water uit flessen te drinken en let goed op je hygiene! Neem ors mee dat als je aan de diarree raakt je kan voorkomen dat je uitdroogt. Alleen verpakt ijs eten en geen eten(bijv salades) nuttigen dat al een tijdje in de zon heeft gestaan. Fijne vakantie! Imke