Ik snap er werkelijk niks van... Overtijd..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Eliza78, 19 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eliza78

Eliza78 Niet meer actief

Al een tijdje slik ik de pil niet meer. Niet omdat we bezig zijn voor een nieuwe baby ;), maar omdat ik gewoon niet gezellig werd van die hormonen in mijn lijf.

Mijn cyclus was gelijk heel regelmatig, ongesteld om de 28 dagen echt op de dag af.
    Alleen nu is er iets heel vreemds aan de hand.

19 april was de 1e dag van mijn laatste menstruatie.
    Dit weekend had ik dus op zondag ongesteld moeten worden. Afgelopen maanden merkte ik in de week voor mijn NOD dat het er aan kwam.
    Vorige week dus helemaal niet.
    En... nu ben ik dus niet ongesteld geworden dit weekend. Ook nog helemaal geen voortekenen.
    De afgelopen maand heb op de helft van mijn cyclus ook niet gemerkt dat ik een eisprong had. Normaal krijgt ik dan hele zere borsten.
    In de 3e week hebben we s*x gehad. Normaal gesproken ben ik dan helemaal niet vruchtbaar, maar nu weet ik het niet meer hoor..

Vanmorgen heb ik een test gedaan, maar die bleef helemaal wit terwijl ik nu 2 dagen overtijd ben. Ik heb nu ook last van zere borsten, terwijl ik dat normaal alleen heb net na mijn eisprong.

Zou het kunnen zijn dat ik in het 3e weekend zwanger ben geworden en mijn lichaam nog niet genoeg Hcg aangemaakt heeft voor een positieve test..?

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    als je onbeschermd vrijt kun je altijd zwanger worden...
    zeker als je niet zo lang van de pil af bent... je lichaam is daarnaast ook geen robot die perfect altijd gelijkmatig is. er kan altijd een uitschieter zijn. misschien sla je ook gewoon een maandje over. alles is mogelijk :) helaas kun je niet meer dan alleen maar afwachten

3. Eliza78

Eliza78 Niet meer actief

Je kan idd zwanger worden als je een eisprong hebt gehad. Maar die verwacht ik niet een week voor mn menstruatie... ;)
    Maar je weet maar nooit... Eigenlijk ga ik er niet van uit. Na 5 zwangerschappen/kinderen ken ik mijn lichaam en cyclus door en door, dit is écht de eerste keer dat ik voor de gek gehouden wordt..

Maar goed, we wachten af. Ik ben benieuwd! :)

4. Femke86

Femke86 Bekend lid

15 feb 2014
    590
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hmmm... lastig hè, die onduidelijkheid.
    Misschien is je cyclus even wat afwijkend, sommige vrouwen komen wat vroeger in de overgang en dan lijkt me ook dat de cyclus afwijkend wordt.
    Misschien is dat aan de hand?

Deel Deze Pagina