misselijk bij innesteling??

Discussion in 'Zwanger worden' started by MaryWoods, Dec 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

May 2, 2007
    2,637
    2
    0
    hoi allemaal,

ik weet niet precies wanneer ik mn eisprong heb gehad (ik gok dag 17), maar gisteren (dag 20 van mn cyclus) voelde ik me ineens heeeeel beroerd: vooral heel erg misselijk en last van mn maag, vaag gevoel tussen flauw-vallen en in slaap-vallen in... echt raar. Gister avond voelde ik me al beter en had ik alelen nog een gevoelige maag en een soort ongi-achtig gevoel onderin mn buik..
    Het leek me stug dat het nu al met een eventuele zwangerschap te maken zou hebben, maar toen dacht ik ineens: misschien is het wel een innesteling?? Kan dat?
    Of was het gewoon een staartje van een of ander (buik)griepje?

Ik voelde me echt zo ellendig en ziek, dat heb ik zelden meegemaakt. Ik zag er ongeveer grijs uit ;)

2. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

May 2, 2007
    2,637
    2
    0
    niemand?? :( Hoopte op wat ervaringen van andere meiden....

3. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

May 28, 2007
    3,777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Dat herken ik niet van mn eerste zwangerschap.. Is ook bij iedereen anders he.
    Misschien dat een van de andere dames het wel herkend?

4. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

May 2, 2007
    2,637
    2
    0
    nee dat had ik ook niet bij mn eerste zwangerschap. Ik ga er steeds maar heel naief vanuit dat het precies hetzelfde zal zijn als bij mn eerste en dat ik wel zal aanvoelen wanneer ik zwanger ben, maar zo simpel ligt het natuurlijk niet... ;)

nog andere meiden?

5. Alita

Alita Niet meer actief

ik heb het idee dat ik misselijk ben rond mijn eisprong....

PPff hier wordt het ook de tweede maar je weet net zo weing als bij je eerste hoor!!!

6. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Je eitje doet er zo'n 5 dagen over om in de baarmoeder terecht te komen. Innesteling zou het dus nog niet kunnen zijn.

7. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Vind je resultaat wel spannen. Gefeliciteerd.

Ik was aan het googlen en kwam hier uit. Ik had op dag 13 eipijn en vermoedelijk op dag 14 mijn ei. Op dag 18 en 19 en heb ik krampen gehad en vanaf toen misselijk en ongikrampjes. Begin nu ook steken in mijn borst te krijgen,maar zeer minimaal. Ik durf niet te hopen,dacht dat het van kerst was.

groetjes

Share This Page