Een luxeprobleem ik weet het.... maar ik vind het zo lastig wat we moeten vragen/ geven voor mijn zoontjes 2e verjaardag binnenkort. En dat terwijl onze eerste een meisje is. Er is al zoveel speelgoed zowel binnen en buiten. En de ruimte speelt ook mee natuurlijk. Onze garage staat al bomvol fietsjes, trekkers, loopauto's ed (en dan onze eigen fietsen en fietskar) Hij vind auto's, trekkers, kranen en momenteel sinds hij Frozen zag, monsters, heel erg leuk. Zelf overweeg ik een watertafel omdat hij graag kliedert met water en die van little tikes (piratenschip) er wel gaaf uit ziet. Maar ook dat is iets groots wat weer in de garage moet en ruimte neemt (wij laten nooit speelgoed buiten 's nachts of als we er niet zijn). even een idee van wat er allemaal al is: glijbaan, schommels, speelhuis, zandbak, loopauto's, loopfiets, driewieler, trekker, duwgrasmaaier en binnen de wereld aan duplo, auto's, toettoet, keuken plus spullen, treinsets, garage, grote speeltent We hebben gewoon al heel veel. Wie heeft er toch nog tips wat er niet is en waar jongens op die leeftijd vast erg blij mee zijn? zowel iets groter (voor onszelf) als kleine kadootjes voor de visite, alles is welkom.
Je kan aan de visite ook wel kleertjes vragen, dat vinden mensen ook nog wel leuk om te geven en voor je zoon maakt het nog weinig uit; als hij papier kan schuren vindt hij het waarschijnlijk al best. Dit is het laatste jaar dat dat nog kan . En voor de rest, ik ken het probleem maar daar heb jij verder niks aan. Misschien een groot bed als hij dat nog niet heeft? Een stoere poster voor op zijn kamer?
Leuke spelletjes? Haba heeft een aantal leuke, eerste boomgaard, eerste dier op dier zijn bij mijn zoon favoriet. Ganzenbord vind hij nu leuk (2 jaar en 9 maanden) en ook de normale boomgaard gaat al heel goed. En electro vind hij ook fantastisch. Of een abonnement op dierentuin, pretpark of kinderspeelparadijs in de buurt? Mijn zoon krijgt voor zijn 3e verjaardag abonnement op de Efteling (ja ok, ik krijg het abonnement haha want ik zal wel mee moeten).
Ik weet niet of hij een grote kamer heeft? Maar misschien een tipi tent? Met stoere kussens enzo? Loopfiets? Van het bezoek idd, puzzels oid. Stoer dekbedovertrek of rugtas voor naar de peuterspeelzaal Lastig hoor ais ze al zoveel hebben
Klei, Kleurboeken Puzzels Kapla Een leuk zwembad Ballententje Iets van little people Regenlaarzen Speelgoed stofzuigen Speelgoed tuingereedschap
Ik zie dat je toettoet al hebt, maar wellicht dan nog de zoef zoef. Heeft mijn dochter ook veel van gehad voor haar verjaardag en is net weer ff anders dan de autootjes. Verder hebben wij idd ook een watertafel gegeven (wel gewoon een kleinere voor op het balkon) en die is idd echt een hit. Vind ze heel leuk om mee te spelen/kliederen Wat betreft kleine dingetjes was een dokterskoffertje met inhoud echt een favo, ze speelt de hele dag door doktertje op haar manier haha, een blokkendoos met houten blokken van Jip en Janneke doet het ook leuk en zo'n tekenbord waar je op kan tekenen en het dan weer weghalen, ook heel leuk. Hoop dat je wat aan de ideeen hebt