Ik weet dat de indicator een indicatie is, maar vraag me iets af. Eregisteren met avondurine getest (4w4d zwanger) en best veel gedronken, toch onderstaande test. Betekend meer dan 5 weken, maar ben morgen pas 5 weken. Hij had toch dan 2-3 moeten aangeven ipv 3+ ? Omdat bij mij het hcg altijd traag steeg, vraag ik me dit nu af. Mss duikt de onzekerheid om de hoek ...
Misschien een vroege eisprong/bevruchting? Zou het anders niet kunnen verklaren. Maar 3+ is sowieso toch wel goed? Behalve dat jij denkt korter zwanger te zijn.
Misschien wel een tweeling Nee, serieus, ik zou ook denken aan een eerdere eisprong dan dat je nu denkt?
Ben daar niet zo in thuis. 5 dec ongesteld geweest, cyclus van 28 dagen, dus op/rond 19 dec mn ei. En 2ling kan hihi, en een eerdere eisprong ook, maar heb ik hem dan zoveel eerder gehad...
Ja tuurlijk is 3+ goed, met de echo zullen we het dan wel zien... Mss stijgt de hcg nu wel snel, of inderdaad eerdere eisprong ... ach waar maar ik me druk om eigenlijk he
Ik had dus met 5w1d zwanger 2-3 op de indicator staan terwijl ik graag 3+ had gezien.... Misschien heb je een eerdere innesteling gehad of snelle hcg-opbouw? Wel fijn trouwens, die 3+...
het is een indicator.. dus hij geeft een indicatie de hoeveelheid hcg verschilt enorm per zwangerschap. Ik vind het eengoed teken! (en als ik dit zie en dan je onderschrift lees krijg ik ook weer hoop)
Het lijkt mij in ieder geval een goed teken. Logisch dat je er vraagtekens bij hebt en je hebt een verleden waarvan iedereen wel onzeker zou worden. Een vroege eisprong zou het in ieder geval verklaren. Hoe dan ook lijkt 3+ mij erg prettig terwijl je volgens jouw berekening minder ver zou moeten zijn
ik denk dat een soort twijfeling pas om de hoek kwam kijken als er 1-2 zou komen te staan.. nu ziet die er super goed uit! het is idd een indicatie, maar het zegt wel dat je hcg goed op waarde is
Ja erg he, die onzekerheid. Nu geeft dat ding 3+ aan ipv 1-2 of 2-3 en dan is het nog niet goed. Pfff hahaha Juist omdat mn hcg altijd traag steeg bij mn zwangerschap van mn dochtertje in 2006 en alle mk's, nu dan zo'n snelle en goede stijging. Dat maakte me ook weer onzeker. Hahaha tja een tweeling zou ook kunnen. Alleen zit het niet in de familie. Enkel mn moeder heeft voor mij een tweeling verloren. Ach we zien wel en laat t jullie iig weten na de echo van 28 jan. Hihihi...
@ starlady; ik zie nu pas dat je weer zwanger bent, gefeliciteerd! Ik zal ook keihard duimen voor een plakbaby!
Tis idd maar een indicatie.. maar iig een positief beeld.. of je hcg stijgt rap (en dat is voor jouw wel prettig) of misschien een tweeling, al zou ik daar niet meteen vanuit gaan..t gaat iig goed zo!!
Starlady ik heb hetzelfde! Ik was volgens mijn berekening precies 4 weken zwanger toen ik de CB met indicator deed en bij mij kwam er ook 3+ te staan... Ik heb donderdag de 1e echo, dus dan weet ik hopelijk meer. Misschien inderdaad een eerdere bevruchting of een tweeling .
ehhh ja zwanger raken lukt inderdaad goed (in een vingerknip, zoals vk dat zei) maar het zwanger blijven dat is t punt he, al heb ik hoe dan ook, nu een beter gevoel, dat t nu wel goed gaat...
idd is het een indicatie. Hij kan er best naast zitten positief of negatief. Maar hje bent duidelijk zwanger en dat is het belangrijkste natuurlijk. Op de echo kun je straks natuurlijk zien of de test ernaast zat kwa tijd!
Zoals beloofd zou ik nog even laten weten hoe het was... De indicator klopte bij mij dus niet, ben even ver als dat ik zelf berekend had. De indicator gaf +3 aan, maar ik was op dat moment 4 weken zwanger. Ik hoor dus bij die ene procent waar het niet bij klopt