Jupke....artsen en gyn of vk weten het vaak niet en willen niet gelijk er maat vanuit gaan da het mis is.... Hier kwamen ze nog met antwoorden dat ik misschien korter zwanger was enz.l..omdat ze zelf niet echt een verklaring ervoor hadden. Nu weet ikzelf dat het gewoonweg niet kan.
Gister weer bloed laten prikken. De HCG waarde was van 286 vorige week gestegen naar 330. Geen grote stijging, en nog een test gedaan, weer negatief. Ik snap er niks meer van. De huisarts moest eerlijk zeggen dat hij het ook niet wist. Dus wacht nu tot de echo morgen.
Wel gek dat jij van dit hcg geen streepjes krijgt op je test hè? In hoeveel,dagen is deze stijging nu geweest? Pfff stom hè je weet nog niks nu.....misschien eens een echo?
Oei. Dat is eigenlijk geen stijging. Je hcg zou zeker al boven de 1000 moeten zijn. (Gemiddeld zou het om de dag moeten verdubbelen) Ik duim voor je morgen maar vrees met grote vrezen...
Morgen middag heb ik een echo, dus wacht in spanning af. Maar raar he, dat de testen niets aangeven. Zag dat jou testen nog steeds positief zijn. Lijkt me ook erg, je wilt toch verder. Wat gaat et bij jou nu gebeuren?
Ja je mag ze hebben van mij....pffff... Morgen even afwachten en dan weet ik weer meer. Ja is echt vreemd bij jou....we zijn wel apart geloof ik.
Hoi meiden, Vanmiddag hebben we de echo gehad. En raar maar waar; een kloppend hartje! Heel bizar, had t echt niet meer verwacht. Onze dag/maand/jaar kan niet meer stuk! De verloskundige kon het niet verklaren waarom mijn testen negatief zijn. Ze had het eens eerder gezien, maar snapte dan nog niet waarom de testen dan eerst positief waren en het HCG in mijn bloed zo laag. Maakt me nu eerlijk gezegd ook niet zoveel uit. De echo was goed! Over 3 wkn hebben we nog een echo en de intake. Hoe is het bij jou love23?
Jeetje! Dit had ik dus eerlijk gezegd niet verwacht hoor......erg vreemd. Mag je nu wel nog hcg prikken? Want gekke is dat je testen lichter zijn? Nou hier ook supernieuws.....hcg is eindelijk aan het afnemen!
Wow! Dat had ik ook totaal niet verwacht! Blij te lezen dat ook mijn voorgevoel niet altijd klopt. Van harte!
GAAAAAFFFFF Jupke wat ongelovelijk leuk zeg !!!! Zit hier gewoon met kippevel..... Van harte gefeliciteerd !!!! Ga er maar lekker van genieten. Groetjes Melanie