Ik test gewoon altijd een paar testen en dan is het goed bij mij hoor.... Al ben ik bang dat ik de volgende keer niet zo snel meer gerust zal zijn....
Jammer hoor, de discussie. Ik denk dat de vraag: 'wat voor verklaring geeft de vk' een hele legitieme is. Een hcg dat niet/amper stijgt en extreem laag is voor de duur van de zwangerschap, dat zou bij haar ook vragen moeten oproepen...
laten we eerlijk zijn het is en blijft de gehele zwangerschap spannend! Je weet nooit ho ehet loopt en hoe het gaat. Ik kan me best voorstellen dat onze moeders nu zouden zeggen waarom al die testen en bloedtesten en echo's haddebn wij ook niet... wat je niet weet kan je je ook niet zorgen over maken. Of je nu wel of niet dat alle skrijgt het gaat toch zoals het gaat. Laten we hopen/denken dat dit wel vaker voorkomt maar nooit wordt gevoden omdat er nooit zo grondig naar gekeken wordt..... Het blijft een wonderlijk verhaal ......en het hartje deed het dus dat is enkle mooi voor TS niet waar?! hopelijk krijgen we enkel positief nieuws te horen!
Gefeliciteerd!!! Dit kindje was ook niet op te meten, in tegenstelling met de rest op hetzelfde termijn Ze zei dit is niet goed, mogelijk miskraam etc. Maar paar dagen later bleek kindje maar 2 dagen achter te lopen. Op ruim 10 weken liep ik ineens weer voor, en ben toen ook vooruit gezet na 2 metingen, ondanks dat ik wist wanneer mn eisprong was. Bij mn zoon werd ik juist 1 week terug gezet, omdat het blijkbaar in ontwikkeling een week stil stond, maar is allemaal goed gekomen.
Wat een discussie hier zeg Ik ben blij met elke reactie. Reeël en misschien niet heel positief, en de wel positieve die me wat hoop geven. Beide zinvol! Het is een raar iets, dat weet ik zelf ook wel. En maak me toch nog wel zorgen ondanks de mooie echo. De vlk zei alleen dat ze het eerder gezien had, dat een vrouw zwanger is en de testen negatief bleven. Wat ze niet snapte dat ze eerst positief waren en daarna niet meer. Dat had ze niet eerder gezien. Dat het HCG niet echt veel stijgt hebben we niet bespoken. Het was een vrij korte afspraak, echo, hup de deur weer uit. De intake is over 2.5 week. Allemaal bedankt voor de reacties! Ik hoop echt op een goede echo straks!
Het opmeten tijdens de echo was trouwens niet gelukt omdat het nog heel klein was. Het was een uitwendige echo met lege blaas. wrs dat dat de reden geweest is.
Oh ja jupke dat is idd een stuk moeilijker een uitwendige,...heeft ze geen app voor inwendig dan? Wel balen dat je 2 weken moet wachten zeg.....over een week had toch ook gekund hè....
poe spanned zo lang wachten, andersd gewoon bellen als je je niet goed voelt dat je het niet uithoud? doen ze verder nog bloedprikken? veel stekte met wachten, want ja je hebt een mooi eecho, maar het bllijft wel spannend o nietwaar?
@lov23 ken het gevoel en ook helaas meegemaakt voor deze zwangerschap een miskraam gehad datis ook een rot ervaring @jupke nou meid dat word spannend en het zou mooi wezen ze t op kunnen meten Weten ze wel ong hoever je bent??
Ja ik zou nu 8.2 dgn zijn geloof ik. Maar dat is aan de hand van mijn cyclus en een onduidelijke echo. Dus kan zo maar zijn dat dat over 2 wkn weer anders is. We zien het wel.
@jupke oh dat is mooi meid dan kunnen ze t wel opmeten en zien van hoe of wat En zeker een mooie gerustelling dan voor jou