Hallo dames, Helaas heb ik 2 weken geleden (di 5april) een miskraam gehad. Gelukkig was het snel over en was ik snel vrij van hcg. Nu ben ik sinds vorige week maandag aan het testen met ovulatietesten van de clearblue ( die roze). Vandaag rond 10u ( niet eerste urine) getest en kreeg een smiley. Nu heb ik een halfuur geleden weer getest en kreeg ik een leeg rondje. Is het normaal dat ik zo een korte lh piek heb of heeft de clearblue een valse positieve resultaat gegegeven? Bedankt alvast voor jullie reacties.
Korte piek kan zeker, ik hrb ook hele korte pieken namelijk. En had voor de zwangerschap ook een korte cyclus telkens.
Betekent het dan dat je ei dan ook eerder springt? Hiervoor had ik altijd 2 dagen een smiley, maar geen idee als het door de miskraam misschien veranderd is. Een vrouwenlichaam is ook zo een raadsel van binnen.
Hier sprong mn ei na de piek wel snel ja, binnen 24 uur, maar dat wil niet zeggen dat dat bij jou ook zo is t kan, maar hoeft dus niet.
Voor de zekerheid toch weer even getest en ook weer een leeg rondje. Dus denk dat ik dit keer gewoon een korte piek heb. Nou gister gelukkig geklust en morgen toch nog even klussen voor wat extra zaad. Ik blijf wel even testen tot vrijdag en als ik geen smiley meer krijg ga ik ervanuit dat vandaag mijn piek was.
Hier net weer een smiley op de test, terwijl die van gisteravond en rond een uur of 6 vanmorgen een leeg rondje gaf. Ik zie wel dat de stepen even donker zijn, dus denk dat dit resultaat de juiste is.
Ja zou kunnen. Nou vandaag heb ik rond een uur of 20.00u weer getest en ja hoor nog steeds een smiley, ook goed geklust, dus hoop dat het zal belonen.