Positieve ovulatietest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Roosje67, 20 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje67

Roosje67 Bekend lid

13 nov 2021
    550
    382
    63
    Vrouw
    Hee meiden,

ik heb even een vraagje.. Ik test nu elke dag 2 keer. Sochtends en savonds. Ik heb nog niet echt een knaltest gehad, maar mijn testen lopen nu weer af. Zou dan gisteren toch mijn piek zijn geweest? De meest linkse 2 zijn van vandaag.

Bijgevoegde bestanden:

2. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    De 4de en/of 5de test, van boven te beginnen, lijkt me toch een positieve test...
    Ik herken mezelf hierin. Ik heb zelf ook nooit echt een overduidelijk positieve test... bij mij worden ze ook niet donkerder dan de controlestreep. Maar ik ben natuurlijk geen expert haha... wanneer ben je gestart met testen?

Roosje67 vindt dit leuk.
  3. Roosje67

Roosje67 Bekend lid

13 nov 2021
    550
    382
    63
    Vrouw
    De postieve test zou dan op cyclus dag 16 zijn. Meestal heb ik rond dag 17 mijn eisprong. Dus dan zou het kunnen kloppen dat ik geen knal test krijg misschien?

4. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    Volgens mij wel... en ze zien er ook wel dik uit, de streepjes. Ik heb ook meestal zo'n resultaten.. Maar heb wel PCOS. Dus misschien ben ik niet de meest betrouwbare bron :rolleyes::D maaar vóór de bevalling van mijn zoontje waren ze nooit zo donker... ik had vorige maand deze resultaten (zie foto). Werd wel 5 dagen later al ongesteld.. Maar ik veronderstel dus wel dat er een eisprong heeft plaatsgevonden... (maandagavond)

Bijgevoegde bestanden:

Roosje67 vindt dit leuk.
  5. Roosje67

Roosje67 Bekend lid

13 nov 2021
    550
    382
    63
    Vrouw
    Ik ga er dan ook maar van uit. Deze testen zijn van Telano. Eerste keer dat ik deze gebruikt. Dus ook niet echt een idee hoe donker ze normaal worden. Ik heb geen PCOS, wel een traag werkende schildklier, misschien dat het daar iets mee te maken heeft.

Deel Deze Pagina