In een cyclus van meer van 100 dagen had ik 1.5 week geleden echt een mega knal test. Ik weet niet hoe lang ik zwanger ben. Is het aan te nemen dat ik met een knaltesten anderhalve week geleden, toen al meer dan 4 weken zwanger was, of is daar niets over te zeggen? Wanneer knalde jullie test?
Gefeliciteerd, gewoon even aangeven bij de VK. Ik zou ook even niet weten hoelang je nu zwanger bent.
Gefeliciteerd! Misschien een clearblue digital halen met zwangerschapsindicator die geeft ongeveer aan hoe ver je bent (heb ik zelf ook geleerd hoor haha)
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/32261-albums2972-picture14700.jpg deze is van mijn jongste zoontje 1 dag na nod spinnekop
Misschien een gekke vraag, maar ik moet nog wennen aan die termen hier Wat bedoelen jullie met een knaltest??
Dat het tweede streepje er meteen uit springt.. dus een hele mooie dikke streep (net zo mooii bijna als de controle streep)
De echo zal tzt wel uitwijzen hoever je bent. Wanneer je een afspraak maakt met de verloskundige even aangeven dat je niet precies weet hoever je bent. Misschien kun je dan zelfs al wat eerder heen. Dan zetten ze je wel op het termijn dat bij de grootte van je beebje past. In iedergeval gefeliciteerd!