Warm en hoofdpijn, rugpijn

Discussion in 'Zwanger worden' started by julie2012, Apr 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. julie2012

julie2012 Actief lid

Mar 30, 2012
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren of eergister mijn eisprong gehad, en heel goed (en veel) geklust de afgelopen dagen... :) Nu heb ik enorme hoofdpijn, extreem warm en pijn onder in mijn rug... Kan dit al een teken zijn?

2. happy72

happy72 Lid

Apr 23, 2012
    87
    0
    0
    @julie2012....Het is moeilijk te zeggen, dit zijn symptomen welke voorkomen bij een zwangerschap maar ook bij/na een eisprong of tegen de dag dat je je menstruatie moet krijgen. Ikzelf heb rond mijn eisprong altijd hoofdpijn (1 dagje) maar als jij dat normaal nooit hebt en jij voelt nu ineens deze dingen dan durf ik het ook niet te zeggen. Wat je nog kan proberen is vanaf nu je temperatuur bijhouden. Na de eisprong stijgt namelijk je lichaamstemperatuur met ongeveer 0,3 graden tot de menstruatie. Als je temperatuur vlak voor je NOD daalt dan betekent dat bijna altijd dat de menstruatie eraan kom. Als je temperatuur hetzelfde aanhoudt of zelfs wat hoger wordt dan is de kans aanwezig dat je zwanger bent. Normaal gesproken temperaturen vrouwen om inzicht te krijgen in hun cyclus maar je zou dit kunnen proberen. Wel temperatuur opnemen meteen bij het opstaan, elke dag op hetzelfde moment.

Ps, ik heb een zoontje van 14 maanden en ik heb dat ook zo gedaan, zo kwam ik er onder andere achter dat ik zwanger was.

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

Jan 7, 2011
    11,704
    3,816
    113
    Female
    Ik zou niet zomaar middenin een cyclus beginnen met tempen, temeer omdat je dan niet weet wat je basistemperatuur is....

Gewoon afwachten en kijken wat komt en dan (als er een volgende is) in de volgende cyclus beginnen met tempen...

Rectaal of vaginaal en elke dag voor het opstaan uit bed na minimaal 3 uur slaap tempen. (liefst elke dag om dezelfde tijd)

4. julie2012

julie2012 Actief lid

Mar 30, 2012
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi lieve Happy72 dankje wel voor deze tip. ik voel me zo vreemd.. Reageer altijd wel heftig op hormoonspiegelingen, maar ik ben er ook moe bij en heb constant zeurderig gevoel in mijn onderbuik, onderrug.. Heel vreemd allemaal.. Vrouwen zijn sowieso vreemde wezens, pfff.. Dat dat allemaal te zien en te meten is.. :) Ik wens je een fijn weekend!! Liefs Julie

5. julie2012

julie2012 Actief lid

Mar 30, 2012
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook Mayd bedankt voor je reactie! Heb je ervaring met deze 'klachten' ? liefs

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

Jan 7, 2011
    11,704
    3,816
    113
    Female
    Die klachten kunnen duiden op zowel PMS als op een beginnende zwangerschap... het zegt dus helaas nog niks.

9 van de 10 keer heb ik die klachten ook.... Behalve toen ik zwanger werd... toen had ik juist nergens last van

7. fatima26

fatima26 Lid

Mar 25, 2012
    94
    0
    0
    mijn geliefde
    huisje
    herken ook zo paar tekens! maar niet zwanger
    :(

Share This Page