Nou.... ik weet het ff niet meer. 6 dagen geleden heb ik getest met de CB test. Geen streepje, geen indrooglijntje... 2 dagen geleden getest ook met CB; ik meende een heeeeeel licht lijntje te zien (links van het lijntje iets zichtbaarder) na een tijdje een duidelijk indrooglijntje. Vanmorgen weer getest (ivm bruinverlies) met CB. Geen verticaal streepje en tot nu toe geen indrooglijntje! Wat heeft dit te betekenen? Waarom de ene x wél en de andere x géén indrooglijntje? Weet iemand hoe dit zit? Ervaringen hiermee? Zwanger zijn we iig niet denk ik Groetjes Cynthia
Stom is dat, hè? Je leest toch her en der op het forum dat dit regelmatig voor komt. En niet alleen bij Clearblue, maar ook bij bijv. Kruidvat. Wij, meiden van dit forum, zouden meteen twijfelen of het geen indrooglijntje is. Maar ja, meiden die minder of niet op internet zitten, zouden denken dat 'ie positief is! En als dan later blijkt van niet...
ja das raar he dat verschilt per test! daarom heb ik ook de cd digitaal gedaan om het zeker te weten. heb nu dus twee testen die positief zeggen.
ja idd van CB en van kruidvat waar ook een + moet komen staan geven bij mij ook van die valse +jes zie album. en idd denk je dan jippie zwanger... maar helaas