Even een vraagje, of jullie dit herkennen, en of het dus normaal is: Gisteren in de trein naar huis kreeg ik ontzettend last van buikkramp. Ik weet niet of het mn darmen of mn baarmoeder was, maar het hield een minuut of 2 aan, en deed echt veel pijn! Een half uurtje later toen ik mn zoontje bij het KDV ging halen, kreeg ik er weer last van (wel iets minder heftig). De rest van de avond niet echt een lekker gevoel in mn buik gehad, maar ook geen krampen meer. Vandaag helemaal nergens last meer van gehad. Ik heb het zo'n twee weken geleden ook gehad, en ook aangekaart bij de vk. Zij zei dat het normaal is zolang het niet regelmatig terug keert. Maar toen waren het meer menstruatiekrampen, nu was het wel heftiger. Maar dit deed echt wel veel pijn, dus ik vraag me af of dat ook normaal is. Dit deed echt veel pijn, dus ik vraag me af of dit ook nog normaal is. Herkent iemand dit? Volgende week maandag moet ik weer naar de gyn, dus dan vraag ik het sowieso ook nog even na.
Geen idee meis! Ik heb wel vaker last van me darmen... En voel de groeispurten ook... Maar denk dat je het even moet aankaarten inderdaad... Heb je ook harde buiken?
Ik had rond 20 weken regelmatig last van harde buiken, en ben op advies van de gyn/vk minder gaan werken. Ik werk nu 2 uur per dag minder, en ik merk al veel verschil. Maar gisteren dus deze krampen weer...
Waar zit je kramp? Links onderbuik, rond je navel, rechts onder buik, onder je borstbeen? Endeldarm, baarmoeder, blindedarm, maag? Heb je nog andere klachten? Zuur branden, obstipatie?
@DotjePK: Kramp zat redelijk hoog, ik denk zo'n 5 cm boven mn navel. Maar geen idee welke organen nu waar zitten, dus wellicht dat het gewoon mn darmen waren. Ik heb er verder geen last meer van gehad, en ook geen andere klachten gelukkig.
hier 25 weken zwanger en sinds 1 week ook 3 keer zo"n hele pijnlijke kramp gehad ging samen met harde buik heb wel ook bekkeninstabiliteit en heb dus wel me mindere dagen moet van vk rustiger aan gaan doen maar met 3 kids en een fulltime werkende man is dat gwn heel erg lastig maar doe me best
Ik denk dat het je baarmoeder is die aan het groeien is ik heb ook al paar dagen last van buikpijn en volgens mijn vk is dat je baarmoeder maar misschien moet je vk even bellen die kan je daar antwoord opgeven als je het echt niet vertrouwd