Lichtgevende navel topic!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Johannal, 19 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Terug van weggeweest: Het lichtgevende navel topic! Heb je (evt. na een miskraam) een verstoorde cyclus, vage symptomen en andere rariteiten dan zou een lichtgevende navel een uitkomst bieden, niks onzekerheid maar gewoon duidelijk weten of je zwanger bent... tot die tijd (er wordt ondertussen hard gewerkt aan de uitvinding) kan je hier je vragen, ongenoegen en al het andere kwijt.

P.s. er zijn hier wat meiden die elkaar al kennen maar iedereen is welkom hoor want wij hechten veel waarde aan iedere ervarings (on)deskundige. Voel je welkom!

2. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    Haha, dat noem ik nog eens de daad bij het woord voegen!

3. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Precies veel makkelijker zo haha

Maar goed ik weet niet of ik te vroeg ben met testen want ik had vorige week eeeh maandag en dinsdag beetje bruin verlies en woe- en donderdag een menstruatie/innesteling (ik had ervoor ook echt een paar dagen rommelende darmen en voelde mijn eierstokken enz maar dat stond dus in het vorige topic) dus nu is het dag 11 dus wel vaag dat ik nu weer bruinverlies (overigens met afscheiding, sorry hoor) heb....?

vet vaag

Maare bij jou ook wel heftig hoor... ik heb je tip (vandaag pas) opgevold en die zwangerwordenset besteld maar die is er pas dinsdag dus dan kan ik pas gaan ovu testen (terwijl ik donderdag al de piek verwacht) Ben jij wel alweer aan het testen? dan is jouw piek deze maand wel wat later dan gewoonlijk of niet. dan is het wel fijn dat die testen bij jou werken... test je smiddags of smorgens (en maakt dat wat uit, aangezien ik de vorige keer 's ochtends testen en hem heb gemist)

4. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    Nou, dat ligt er eigenlijk een beetje aan; het is beste is de 2e plas te gebruiken, maar als ik op mijn werk ben ga ik natuurlijk niet testen :-D Dus dan doe ik hem als ik thuiskom, zo rond een uur of 6/7. Wel lastig af en toe, niet teveel drinken op het werk en vooral niet naar het toilet omdat er minstens 4 uur tussen moet zitten (de laatste plas en de test). Ik doe hem ook maar een keer per dag, je ziet vanzelf wanneer je streepje een streep wordt, en dus geklust kan/moet gaan worden. Het is niks voor mij om meerdere keren per dag te testen (er schijnen genoeg meiden te zijn die dit doen).

Maar mijn piek is gewoon als altijd, al zegt dat bij mij helemaal niks gezien mijn vorige periode...ben nu overigens wel een beetje bang dat ik precies om mijn ei heen klus, met deze om-de-dag-klussen aanpak...maargoed, wie weet is dit de oplossing voor ons!

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    he dames !!!

Ik ben vorige week vrijdag ook ongi geworden , was alleen maar 1,5 dag heel vreemd en maar weinig .........en nu sinds vanochtend ook bruin verlies dus lijkt wel erg veel op jou verhaal johannal , zou dat dam toch zo horen ???????????????????

Hier dus ook maar weer afwachten , maardat ben ik dus zo zaaattttttttt

knuufffffff

6. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    Hey meiden, ik ga heel hard voor jullie duimen!!!!!

7. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Nou wat vaag!!! Heb je getest? Of wat is jullie plan? Ik zit nu weer op dag 11 (als ik uit ga van een menstruatie) en ben dus weer licht vruchtbaar aan het worden dus tja ik denk dat we er maar weer gewoon lekker tegenaan gaan haha! Trouwens wij doen het ook zo'n beetje om de dag hoor het zaad blijft toch lang genoeg leven. Hopelijk ben ik nog op tijd met de ovutesten en geeft dat wat meer duidelijkheid..... ben benieuwd

Overigens toen ik in december zwanger werd hadden we ons verteld en hebben we het heel toevallig 1 x gedaan in de vruchtbare periode dus tja zo als met alles..... het kan dus wel maar je zult het pas weten als je positief test grrrrrrrrrrrrr

8. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Ooooh Ladidaa dat vind ik superlief alleen ik denk het gewoon echt niet hoor..... Ik hoop het zo (je weet precies hoe) maar tja ik weet niet denk het gewoon toch niet... Je kan er ook niet zo veel zinnigs over zeggen eigenlijk want alle 'symptomen' kunnen alles betekenen en dan denk ik nog niet eens aan dat wat je jezelf allemaal wijs maakt..... Maar goed als als als! dan zijn jullie de eerste die het horen.... das trouwens ook wel vaag haha bedenk ik me haha niet eers ouders/vrienden enz maar gewoon twee gezellige meiden op het forum die in hetzelfde schuitje zitten....lol

9. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    Grappig is dat he! Ik vind het ook zo heerlijk om gewoon mijn verhaal te kunnen doen zonder het hoe en wat enzo uit te moeten leggen. Hoe ongelukkig de situatie ook is, ik ben blij dat we in hetzelfde schuitje zitten zodat we elkaar kunnen steunen en bijzonder ondeskundig kunnen adviseren!! :D Heerlijk, als iemand precies weet wat je voelt!

10. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    haha vooral dat ondeskundig advies wat dan toch zo reuze fijn is om te krijgen..... Ben blij dat dit topic er weer is haha al die tijd zo zonder jullie poeh poeh...
    Nou ik ben er snel weer ga zo offline, krijg zometeen een heel lief maar ontzettend zwanger vriendinnetje op bezoek (we waren eigenlijk nagenoeg even ver, als ik daar aan denk dan zou ik nu dus ook 19 weken zijn hoe bizar!?!?) maar goed ze weet ervan en we kunnen er wel goed over praten. Voor haar blijft het ook een beetje raar want soms merk ik dat ze zich een heel klein beetje soort van schuldig voelt, ze roept nu ook al dat ze denkt dat het weer raak is hier.... nergens op gebasseerd dat dan weer wel :S

tot gauw

11. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    Tja, daar moet je inderdaad niet teveel bij stil staan....ik had het vorige week even moeilijk toen ik in een tijdschrift van alles las over mama;s in de dop. En toen kwam het even heel hard aan dat ik daar nu niet meer bij hoor. En toen bedacht ik me dat ik nu al een aardige buik hoorde te hebben...en toen....was het einde zoek!

Tot snel!

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ja en nu het mooi weer wordt zie je ineens al die buikjes en dan is het enige wat ik denk : dat wil ik ook !!!

lief dat je goed voor ons duimt , maar ga er zelf vanuit dat het toch wel een ongi is geweest heb helemaal geen symptoontjes .................niet leuk meer al die onzekerheid

idd fijn dat ons topicje er wee is was telkens al aan het kijken of een van jullie alweer een xtje langs was geweest .....maar ben blij dat jullie er weer zijn !!!

13. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hee! Dit topic is er weer!

Nou, hier nog geen lichtgevende navel hoor! Mijn mannetje had vandaag alleen zin om de spotjes aan te sluiten en we hadden er helaas geen over om in mijn navel te draaien... :cry: Over 3 dagen kan ik testen en tot nu toe laten alle kwaatjes me in de steek! Zelfs de ongi kwaaltjes! Of mijn LF moet langer duren dan 14 dagen, kan dat??? Iemand ervaring hiermee?

Toevallig was ik vanmiddag aan het kwekken (hyves) met een oud collega die medium is... vaak aan haar zitten denken maar ik doe en durf haar niet om echt iets te vragen. Ze weet van mijn mk af (en van een andere collega) en ze kreeg door dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat het voor ons echt wel komt. Voor mijn andere collega had ze zelfs al een maand doorgekregen. Maar ik heb niet verder gevraagd want dan ga ik er te veel naar toe leven... ken mezelf zo onderhand wel ;)

liefs Cyntje

14. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Ah nog iemand blij gemaakt haha! Je LF kan iets langer duren maar niet veel volgens mij... maar hey spannend hoor over drie dagen testen. wat ik alleen wel weet is dat alles anders kan zijn na een mk zonder reden.... maar ik help je hopen... hou je ons op de hoogte?
    Groetjes

15. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Heey Johannal!
    Ik heb de 9e april mijn ei gehad (ovutest en gevoeld) dus aan het klussen kan het niet liggen. Nu moet moeder natuur goed meewerken! Moeder natuur zorgt steevast elke maand voor een mooie rooie lamp.. uhh...puist op mijn kin. Nu dus niet....

Groetjes Cyntje

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    spannend cyntje !!
    Ben net al vroeg in de morgen met ons dochtertje naar de dokter geweest .
    Gisteren was ze al gevallen en haar neusje kapot , vanochtend hoorde ik een knal en daar lag ze weer een sneetje in haar kin en die moest ff gelijmd worden , en wat een bikkel was ze .........
    Ze is er wel een beetje sloompjes van , dat moest ik wel ff in de gaten houden ..

dikke knuufffffeeelllllllllllllllllll

17. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Oh Spannend Cyntje! Ik ben zo benieuwd! Voel je al wat anders???

Hier gisteren voor het eerst in mijn leven (niet dat ik er voor de mk ooit op lette...) vaginaal slijm!!! bij het afvegen dus ik ga er vanuit dat ik nu in mijn vruchtbare periode zit en laat alle voorgaande theorieën voorgoed achter me.... vanmiddag komen de ovulatie testen maar ik weet niet of ik ze ga doen... heb een lang en goed gesprek gehad met mijn mannetje en die vind het allemaal een beetje te veel gedoe worden en doet het liever zoals voor de mk... `hij heeft me ook wel weer meer met beide benen op de grond gezet zo van: deze maand niet, volgende ook vast niet we zien wel, we nemen er gewoon weer een paar maanden de tijd voor (hoop zo dat ik dat gevoel kan volhouden!?!?) Want nu ik eenmaal zwanger ben geweest ben ik zoooo ontiegelijk ongeduldig....

Marjon wat een bikkel die dochter van je! let maar goed op haar hopelijk voelt ze zich snel beter, Beterschap.

Ik ga werken bleeerg heb slecht geslapen zit onder de allergische bulten en heel mijn lijf jeukt als een gek.... heb er wel pilletjes voor gekregen van de ha maar waar het van is weet ik niet.

fijne dag allemaal

18. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Helaas dames, ik ben vanorgen wakker geworden met hevige buikpijn en rugpijn... Mijn ongi is begonnen. Netjes 34 dagen na het verlies van het vruchtje dat dan weer wel :( Toch voel ik me niet K*** ofzo... toch weer duidelijkheid en wetende dat we binnenkort weer kunnen gaan klussen. En wetende dat de ovutesten van KV niet helemaal waardeloos zijn hihihi!

Nu twijfel of ik zal gaan paardrijden vandaag. Ik heb een grote maandverband in :oops: Omdat de pijn zo hevig was voordat ik een pijnstiller had genomen, dat ik verwacht dat het bloedverlies ook heviger dan ooit zal zijn. Maar gelukkig is het mooi weer vandaag!

Dames die binnenkort een groene navel verwachten... heel veel succes! Mijn navel knippert de komende dagen rood ;)

Liefs Cyntje

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Het is ook wel fijn om te weten dat alles weerwerkt zolals het moet werken , had ik ook , alleen mijn ongi duurde maar 1,5 dag beetje vaag ....

Johannal , ik heb ook geen zin in ovu testjes en tempraturen , doen we ook niet ....eerst maar weer eens kijken of het zo mag lukken !!

20. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Nou ik heb er vandaag een geprobeerd, Ag ja ze waren gekomen met de post en ik dacht doordat slijm gisteren van nou zal ik dan nu eindelijk een positieve test hebben (heb ik nl met de CB vorige cyclus nooit gehad) maar nee hoor helemaal niets, nog niet eens een heel ieniemini streepje. Volgens mij heb ik geen LH piek en anders maar een hele korte niet te vinden piek dus in de kast ermee.... misschien de volgende ronde maar nu niet meer......

Hoe is het met je dochtertje...

@ cyntje, balen van je menstruatie maar inderdaad je weet in ieder geval ook wel weer hoe je in je cyclus staat...en dan ga je gewoon gezellig met ons mee naar de volgende ronde!

Groetjes!

Deel Deze Pagina