Ik ken het...op een gegeven moment heb je echt de energie niet meer om terug te veren als het niet raak is. Wij gaan lekker 2 weekjes met vakantie, even lekker uitrusten, uitwaaien en lekker tijd voor elkaar. Heerlijk!
Maargoed, nog steeds niet ongesteld begrijp ik? Dat is dan wel weer hoopvol. Nee nee nee, ik ga je geen hoop aanpraten als de test negatief is, dat is niet eerlijk. Geloof me meiden, onze tijd komt echt nog wel!
nee hoop heb ik ook niet , dat is tegen beter weten in he ... Maar ja laat die duiveltjes dan maar komen dan kunnen we naar de volgende ronde .........weer eentje verder
Pfft...had ik een heel verhaal getypt, en toen reageerde de page back op de backspace. Is mijn hele verhaal weg.... Ach ja, zo blijf je lekker bezig . Anyway....wat was het ook alweer allemaal... Oja, dat als je eenmaal een negatieve test hebt dat je dan het liefst gelijk ongesteld bent, en dan wel nu onmiddelijk en direct. Dan heb je het maar gehad, want als je dan een paar dagen later pas ongesteld wordt heb je voor je gevoel kostbare tijd verloren. Tenminste, dat heb ik altijd. En oja, dat ik het zo fijn vind om hier mee te kletsen; zeker nu ik zie dat ik niet de enige ben die het hele zwanger worden zat is. Ik was zelfs even mijn kinderwens kwijt, van mij hoefde het allemaal niet meer zo. Een cavia is ook leuk zeg maar. (nou ja.... dommere beesten bestaan niet geloof ik...) Het is dan wel heel fijn om te lezen dat je niet de enige bent die er zo over denkt, dat het niet gek is. Tenminste, dat vind ik dan he. Misschien verklaren alle meelezers ons voor gek! Bij mij is het na een avondje janken, brullen, schelden en chagerijnen wel weer de goede kant op aan het gaan. Manlief en ik wilden eigenlijk een maandje rust nemen (nou ja, ik dan met mijn freakshow gedrag ), maar dat is gisteren een klein beetje mislukt....in het heetst van de strijd denk je niet helemaal na zeg maar... Dusssss...zit ik weer gezellig op het wachtbankje. Koffie iemand?
lekker doe maar zwart, je hebt me wel laten lachen , doe dan maareeb cavia !! hiihihihiihihiihihihiihihiihihi , en idd een maand wachten is zonde en hoop dat dit maandje rust toch een knaltest opleverd !!!
En een cavia is nog multifunctioneel ook! Google maar eens op cavia en Peru. (en afbeeldingen zijn discusting)
Hey Hoi, (even een kort berichtje vanuit Dublin - erg he ik kan het dus echt niet loslaten...) Marjon wat Klote! zeg.. Ik heb denk ik een paar berichten gemist (door de update) maare had je symptomen? of had je een hoge verwachting?... Ik heb het er hier gisteren nog een tijdje met mijn man over gehad want ik zag het ook even niet meer zitten (had niet dat ik er klaar mee was maar was meer verdrietig over dat het maar niet lijkt te lukken) en nou ja dat was wel weer een fijn gesprekje hij is nog heel positief (meestal dan) en ziet het nu nog zo van dat we dan straks extra blij zijn als het wel zo is! Ladidaa hoe gaat het met temperaturen? ik fluctueer nogal 36,5 -,6-,7-,8-,7 maar goed ik ben het nu voor het eerst aan het proberen en we zien wel.. morgen komen ook de ovu-testen weer uit de kast wij zetten deze maand grof geschut in! nou als ik terug ben in nl meer x
ik had niet echt eenhele hoge verwachtinh maar meer hoop hoop hoop hoop ....... Maar gaat alweer wat beter .....we gaan er deze ronde gewoon weer voor ...
Nou Ladydaa... ik had begin deze ronde ook ziets van "van mij hoeft het allemaal niet meer" Dus dat is helemaal niet raar hoor! Maar dan komen de ei kwaaltjes en zit je weer helemaal in de zanger-worden-molen. Al ruim 1,5 week voel ik me ellendig omdat schoonzusje zo even verteld "als we getrouwd zijn dan stoppen we met de pil" en... " die en die zijn meteen zwanger geworden blabla bla.... " Wat me het meest pijn deed was dat mijn schoonbroer tegen haar had gezegd "ohhh leuk! Wedstrijdje!" (ze zijn by the way... pas getrouwd) Dus.... als hij dat 1 x durft te zeggen in mijn bijzijn (al dan niet voor de grap) dan heeft hij het voor mij afgedaan.... Zo wordt de keuze gemakkelijker voor het vinden van de "toekomstige peet oom en tante" hahaha Maar goed... ik zit een dag of 4 na mijn ei...met de gewoonlijke kwaaltjes. Wat anders is dan anders is, dat ik het gevoel heb van "ik zie wel" een maand eerder of later maakt ook niet veel verschil. En mijn darmen zijn nogal aan het draaien en kronkelen voel ik regelmatig... Mmmm vreemd! Liefs Cynthia
Tja, mensen zijn over het algemeen niet heel erg fijngevoelig wat dat aangaat. Ik ga er maar vanuit dat het niet bewust is, maar dat mensen er gewoon niet bij stil staan hoe zeer zoiets kan doen. Jeetje, Janneke! Vanuit Dublin! Toe maar, we worden echt wereldwijd met ons clubje zo! Wij vertrekken vanmiddag ook richting GB! En nu maar hopen dat het een beetje weer is....8) Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet aan het temperaturen geslagen ben... ik was het even zo zat dat ik hooguit naar de dierenwinkel wilde om een cavia te kopen...... en ik moet nog even uitzoeken hoe dat nou precies werkt...is dag 1 van je ongi de dag dat je moet beginnen? En doe je dan gewoon iedere dag op een blaadje je temp. schrijven en dan eens in de zoveel dagen op zo;n sheetje invullen? En zijn die dingen er ook online, dat je gewoon je rijtje temps. kan invullen et voila!?
Hihi, ik zie dat ik een junior member ben! Ha, dat ik op mijn hoge leeftijd nog eens junior genoemd zou worden ( nou ja..ben 30, dus dat valt wel mee...maar toch! )
Ja ik doe het elke ochtend voordat ik opsta... het kost me nauwelijks moeite ik vind het heel erg meevallen en morgen ga ik ook weer ovutesten (proberen dan het ben benieuwd) wat ik al zei grof geschut deze maand.... ik zet het gewoon in mijn telefoon en heb wel zitten kijken op menstruatienet.nl op zich wel een handige site waarin je het bij kan houden maar op een of andere manier staat er ergens nog ingesteld dat ik nu zwanger ben!?!? wat dus best lullig is en vooral niet klopt... maar dat moet ik nog een keertje uitzoeken... Hier verder alles rustig. Dublin was heerlijk (we hadden internet op de hotel kamer vandaar dat ik er even was) groetjes
Wat fijn dat je het zo goed hebt gehad in Dublin , ff wat positieve energie kan een mans soms zo goed doen , kknnuufffff
Hallo allemaal, Wat een goed idee, een lichtgevende navel! Kon het maar... En kan er in deze uitvinding dan ook verwerkt worden dat je gewoon ook kan zien óf en wanneer je dan zwanger wordt? Herkent iemand iets in dit verhaal? Ik ben vandaag ongesteld geworden, ik denk wel dat ik zwanger was... Wanneer kan je nou het beste testen, ik ben altijd te ongeduldig denk ik. Vorige maand was ik anderhalve week over tijd en ik had denk ik in het midden van de eerste week getest, was neg. natuurlijk. ik werd ongesteld. Nu vorige week zaterdag moest ik ongesteld worden en kreeg ik alleen een paar druppels bruin bloed, dat ging tot eergister zo door en gisteren niks, vandaag moest ik naar de wc en dat is al de hele week zo spannend omdat bang was dat ik ongesteld zou worden. En ja hoor... toen kreeg ik ineens meer bloed. Nog steeds wel donker, maar niet meer bruin. In eerste instantie viel het wel mee, maar na een uurtje werd het heftiger, toen was ik echt heel misselijk en last van mijn buik, uurtje later was het weer gewoon. Gek he? Nu net nog naar de wc geweest en toen was het weer bruin. Dus ja.. ik ga er van uit dat ik nu in ieder geval niet meer zwanger ben... Kan iemand mij nog hoop geven of is er echt geen kans dat ik toch zwanger ben? Groetjes
Ik zou het niet weten Emma , er zijn vrouwen die veel vloeien en toch zwanger zijn en waar het goed bij gaat , ik deel die ervaring niet , ik heb bloeding gehad en bleek een missend abortion te zijn ....Misschien een testje wagen ....
maar op welke dag kan je een test nou echt geloven dan? Ik lees overal, op die en die datum kan ik testen. Ja ik lees ook overal over bloedingen en toch zwanger, maar er staat dan niet bij dat de bloedingen ook gepaard gaan met het gevoel in je buik als je ongesteld bent. Het blijft altijd afwachten he?! zucht... ik ben zo ongeduldig! Groetjes..
Hoi dames, Hoe gaat het met idereen? Is een beretje stil hier de laatste paar dagen. Hier eindelijk goed nieuw, kon me niet inhouden dus heb vanochtend getest en kreeg na een kwartier een roze lijn te zien (was een tester van dirxk) maar dat was niet binnen de aangegeven 10 minuten dus vandaag maar tests van de KV gehaald en kon echt echt niet wachten dus vanavond weer getest en had binnen 5 minuten een positieve test dus ben na m'n miskraam in ronde 3 weer zwanger. Ik hoor dat jullie ook snel weer zwanger zijn en dat we allen een gezond kindje in onze armen mogen houden. Groetjes