Lichtgevende navel topic!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Johannal, 19 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    oja, en mooie ronde bolletjes ipv platte koppies! :D

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik heb bij Thijme een geplande gehad , ook een stuit ,ja gewoon bevallen is mooier , maar ik vond dat ik geen andere keuze had , en vond gewoon bevallen eng en stond daar niet achter , bij thijme was het de juiste keuze want een stuitbevalling was niet goed gegaan bij hem .......En naast de ronde koppies, nog een voordeel ,je gaat fit de ''bevalling '' en das een winst voor je herstel ..

3. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Tja ik schrok ook even toen ik toch uiteindelijk na een hele dag ''hard werken'' toch een keizersnee moest, maar uiteindelijk is die keizersnee me ontzettend goed bevallen... Dus ik zou er bij een 2e zo weer voor pleiten... en het herstel.... tja dat zal ook per persoon verschillen, maar ik liep 3 dagen later als een kievit weer door mijn eigen huis en heb alleen de 1e dag mijn litteken gevoeld (echt pijn kon ik het niet noemen) En daarna eigenlijk geen last meer gehad.
    En een ruggenprik......... oooohh dat is zo fijn na de hele middag in een weeenstorm te zitten... Maar ja natuurlijk bevallen kan ik dus niet over mee praten helaas, maar groot gelijk dat je zegt dat als er ook maar iets tegen zit gewoon overgaan op een keizersnee... Dan ga je er toch wat geruster in denk ik...

Spannend, wat is het om gevlogen zeg!!!

Liefs

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik begon ook met de keizersnede , zonder een wee gehad te hebben en daarna ook snel hersteld ....NAturlijk bevallen doet meer pijn duurt langer , maar is wel veel mooier .................

5. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    ff serieuze vraag he...maar wat is er dan zo veel mooier aan natuurlijk bevallen? Ik bedoel...het doet veel meer pijn, duurt veel langer, enge verhalen over knippen, scheuren en hechten enzo..terwijl een ks (in mijn geval dan) een fluitje van een cent was. Ik snap echt niet dat mensen dat dus willen!

6. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    ik denk (kan niet zeggen of het echt zo is he) dat het mooie aan natuurlijk bevallen is: Dat je volledig op eigen kracht je kind er uit hebt gekregen (trots gevoel) Maar vooral dat je je kindje direct op je eigen buik krijgt en in principe blijft je kindje meteen bij je... keizersnee is toch hup hup snel baby controleren even bij mamma liggen voor een foto en dan gaat die in een warmtebak naar de kraamafdeling... En je krijgt je kind dus pas later in je armen!

Nogmaals ik denk dat dat het is hoor... Ik kan er niet over oordelen... Maar ik vond de keizersnee echt heel fijn!

Liefs

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Je zegt het goed SQ ! Ik zei na mijn keizersnede dat wil ik de volgende x weer , en TAra lag ook lang in een stuit dus het ging weer naar een keizersnede toe , en toen draaide ze met een week of 34 en moest ik gewoon gaan bevallen ..damned , maar werkelijk waar , het is zoveel mooier .............................

8. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Marjon!!! Zeg dat nouhou niehiet :(

Hihi ik wil ergens zo graag natuurlijk bevallen maar vooralsnog ligt ze nog steeds in stuit. En ik wil ook zekerheid. Wij hebben afgesproken dat wanneer ze do nog in stuit ligt we de ks gaan plannen. En dan wil ik me daar rustig op voor kunnen bereiden zonder de mogelijkheid tot bevallen open te laten als ze toch nog draait....

Moeilijk moeijk

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Blijft moeilijk , maar voor een stuitbevalling zou ik zoiezo niet gaan .............veels te veel risico's ........Bij mij is toen de keizersnede gepland en toen ook niet meer gecontroleerd of Thijme was gedraaid ....En hier doen ze dat altijd met de 38 weken ..

10. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Nee stuit 'mag' ik niet ivm met het litteken in mijn baarmoeder... dus als ze maar gewoon zo blijft liggen dan hoef ik tenminste niet te kiezen :)

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    das wel fijn , bij mij probeerde ze toen heel erg aan te dringen op een stuitbevalling .......maar dat durfde ik echt niet

12. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nee ik zou ook nooit voor een stuitbevalling kiezen. Ik lag in een stuit en mijn moeder heeft het wel geprobeerd, maar dat werd uiteindelijk ook een keizersnee... Die risico's brrrr Nee mocht ik bij een volgende zwangerschap een kindje in stuit hebben liggen en ze vragen mij stuitbevalling of ks nou dan kies ik meteen voor de ks.

13. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    ha, ik kies zowiezo ks als het kan! mij teveel gedoe, ik ben gewoon een watje!

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    wacht maar Lin , als jullie ooit voor nog een kindje gaan en je moet gewoon bevallen dan vindt je dat ook mooier .

15. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    @ Janna, laat je weten hoe het vandaag gegaan is bij de gyn?

16. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    ja ik ben ook wel benieuwd!!???

17. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    En? Ligt tante Pollewop nog lekker ondersteboven of heeft ze toch geduikeld?

18. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Oh sorry... Haha word een beetje normaal hè mijn te late reacties:/

Maare ze ligt inderdaad nog steeds in stuit en dus hebben we een datum gepland.

Vind het een heel klein beetje jammer dat ik nu nooit zal weten hoe het is om te baren maar goed ik zal er zeker niet minder om van ze houden en dat is toch het belangrijkste. Die gedachte stelt me wel tevreden. Nu kunnen we rustig naar die datum te leven en ons voorbereiden. Alles is eigenlijk wel af hoor op wat kleine dingetjes na. Verder ben ik er wel helemaal klaar mee (vooral vandaag) ik ben gewoon zo dik! En alles aan me voelt dik DIK ik kan mijn voeten niet meer afdrogen. Krijg kramp als ik sokken aantrek. Tegen de tijd dat ik ben aangekleed ben ik alweer helemaal bezweet van de inspanning. Ik vloek van de pijn bij het omdraaien in bed en word sowieso ieder uur wakker van het maagzuur. Volgens mij heb ik inmiddels ook een beschadiging want ik heb er al heel de dag mega last van. Het voelt als een continue drang om te braken om verlichting te zoeken!?!? Verder ben ik doodmoe en helemaal opgezwollen en Ohio als ik opsta moet ik eerst een minuut of wat blijven zitten voor ik kan staan anders heb ik het gevoel dat ik door mijn bekken zak en kan ik dus echt niet lopen. Oh oh wat een gezeik:)p) zeg maar maar..... Nou je kan wel zeggen dat ik er helemaal klaar voor ben....

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    spannend Janneke , dan verwacht ik binnen nu en een week wel babynieuws !!

wat vervelend dat je je zo rot voelt meis , ffkes volhouden nog , knnffffff

20. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    owww, nog even volhouden, de laatste loodjes!! Spannenddddd!

Deel Deze Pagina