Volgens mij is er in ons clubje voor het eerst niemand zwanger nu! Of heeft er iemand nog een mededeling te doen?
Super gefeliciteerd met jullie meisje Selah Sophie!!! Prachtige naam trouwens. En wat een mooi meisje zag ik op facebook. Hoe reageerde Seph op zijn zusje??? Nou als we het toch hebben over zwangerschappen ik moet jullie nog wat vertellen..... GRAPJE!!! nee ik ben niet zwanger, maar we hebben het er wel regelmatig over dat we binnenkort toch voor een 2e willen gaan, alleen zitten we nog even met het feit dat J. eerst werk moet hebben.
We zijn met Selah in het ziekenhuis... Ze is erg verkouden, stopte al best vaak haar ademhaling en dronk nu ook erg slecht sinds vanmorgen. Vanmiddag had ze nog steeds geen plasluier dus toen zijn we naar de huisarts geweest die stuurde ons door. Nu word ze (waarschijnlijk) 48 uur gemonitoord en ze hebben bloed afgenomen en een sonde aangelegd zodat ze kan aansterken. Morgen word een snot monster afgenomen om te kijken of ze het RS virus heeft. Op de Seh stopte ze echt behoorlijk met ademhalen en zijn we best geschrokken gelukkig werden we (toen) wel snel geholpen..... Nu afwachten en uitzieken... Arm prulleke
jeetje meid, dat is nogal wat!!! Weten ze inmiddels iets meer? He bah, kleine prulletjes moeten niet ziek worden! Dat is veel te zielig!! Ga veel aan jullie denken vandaag!
ach Jeetje wat zielig Janneke , wat zullen jullie geschrokken zijn , hopelijk knapt ze snel op ....knnufffffff
Och jee dat is echt niet leuk zeg als je kindje ziek is.... en al helemaal niet als ze nog zo klein en kwetsbaar zijn. Hopelijk weten ze snel meer en kunnen ze gericht behandelen. Sterkte en beterschap. Ik denk aan jullie!!!
Ik zag het op facebook... Wat fijn dat jullie weer thuis zijn. Nu weer gauw terug op die roze wolk klimmen hoor
...ook hier wordt voorzichtig nagedacht over een eventuele mogelijke misschien wel volgende zwangerschap.....
Oh Lin , spannend , kan me voorstellen dat het voor jullie een hele stap is , na wat jullie allemaal hebben meegemaakt !! dikke knufffffff..............................kan ook niet he dat er hier niemand zwanger is he in ons topic
maar alleen het nadenken er over is toch al heel spannend vind ik hoor.... Maar denk er samen eerst maar lekker eens rustig over na... In jullie geval lijkt het me inderdaad een hele drempel, maar goed het heeft voor jullie natuurlijk een hele nare donkere kant, maar ook een hele mooie kant!! Wij hebben het er regelmatig over, maar ja eerst werk en dan zien we wel weer verder! En ik wil eerst nog even verder met afvallen anders vind ik het zo zonde! Liefs
Lieve Sq, wilde ff hier reagren , heb je topic in de lounge gelezen , Jeetje wat een verhaal en wat zit je met een zorgen ...............dikke knufffff...Dit verdienen jullie niet ..en je vader , jeetje ............................daar heb ik geen woorden voor....