...jeetje meid, ik heb het ook net zitten lezen. Wat een eikel zeg! Gelukkig wel wat goede tips van andere lezers, wellicht dat dat weer wat lucht geeft...
sjo...een drieling....wat een geluk! hier wordt druk nagedacht (nou ja, eigenlijk is het al besloten min of meer, maar moet er van mijn kant enorm moed verzameld worden). Zie overal beren op de weg, oa dat we verhoogde kans op een meerling hebben.
kan me voorstellen dat je overal beren op de weg ziet lieverd , maar schatje komt goed ,( schuif een glaasje roosvicee naar je toe )
Ik moet woensdag weer gaan wegen , maar ik vrees dat er niet veel bij is gekomen..Hoop dat ze op z'n minst op de 9,5 kg zit ,maar het eten gaan niet zo heel erg best op het moment ..Smoothies hoeft ze niet .................. Dus hoop dat ze die 9,5 kilo gehaald heeft , hopelijk valt het mee en zit ze er vet over heen ...Maar in haar luiers en kleren merk ik niet zo goed dat ze groeit .Lengte wel maar breedte no way ......................................
Wordt pas volgende week wegen , cb is morgen dicht ..Nee ze hoeft niet aan de sondevoeding , gelukkig niet ..Ze is gewoon super eigenwijs , en heeft gewoon geen zin om te eten , en als we er een sonde in stoppen , hoeft ze er helemaal geen moeite voor te doen , wordt het alleen maar makkelijker voor haar ...Sonde was eventueel om een achterliggend probleem uit te sluiten ( opname van voedsel , zolang ze niet genoeg eet , weet je niet of het een opname of een te weinig eten probleem is ) , maar nu ze de vorige x wel was aangekomen , is het zo goed als bewezen dat het aan haar willetje ligt ...........Kinderarts wil het aankijken tot juni , stel dat ze dan weer hee slecht aangekomen zal zijn , gaan ze misschien alsnog maag darm onderzoeken doen , maar ik denk echt dat het aan het weinige en soms zelf helemaal niet eten ligt ... snap je het nog ?
joh! Dus het ligt echt aan madammekes eigewijze willetje...mijn god...je gaat echt nog een zware dobber aan haar krijgen, gezien ze echt niet toegeeft! Is haar vastberadendheid altijd zo sterk?
vaak wel , maar das dan meer ook ondeugend , maar met eten is dat wel het ergste .......Soms eet ze een week niet meer als 1 papfles en beker chocomel en een 1/2 banaan per dag en dat is het dan ..totdat ze dan aan het eind van die week futloos in mijn armen hangt en dan toch wel beseft dat ze moet gaan eten ..Ik vrees ook wel dat dat een probleem zal blijven ...... Maar goed , daar zullen we dan vast een weg in vinden ...
ik kan me voorstellen dat jij dan ook wel met je handen in het haar zit...hopelijk begrijpt ze het beter als ze wat ouder is en eet ze dan wat meer..
Nou ik had gesolliciteerd op een schoonmaakbaan voor 6 uurtjes in de week. 6 uurtjes is natuurlijk niet veel, maar beter iets dan niets en het thuis zitten is ook niet alles. Wil wel wat om handen hebben! Nou goed sollicitatie gehad. Bleek dus om een klant van hun te gaan die een schoonmaker nodig hadden. Ik solliciteer dus bij het schoonmaakbedrijf en zij zetten mij dan in bij die klant. De klant was Sanidirect een badkamer showroom bij mij in de buurt. Nou 2 dagen later belde ze me op dat ik was aan genomen. Meteen 1e inwerkdag afgesproken. Dat zou vorige week donderdag zijn, maar diegene die me dus aangenomen had en me dus ook zou inwerken die belde toen op dat haar vader onverwachts was opgenomen in het ziekenhuis dus dat ze die dag wou verplaatsen naar vandaag. Dus vandaag zou mijn 1e officiƫle werkdag zijn en zou ik dus ingewerkt worden. Belt ze vanochtend op dat de hele vacature niet meer door gaat want hun klant (Sanidirect dus) heeft van de hele schoonmaak af gezien. Dus hun zijn een klant kwijt en ik mijn baantje!
das klote zeg !!! Eindelijk wat gevonden ........en dan nu dit ... Ik moet trouwens volgende week dinsdag weer versneld naar de ka met MArit , ze was afgevallen grrrrrrrrrrrrrrr........ Het lijkt erop alsof ze zich elke keer uithongerd en als ze dan op het eind zo zwak is gaat ze weer eten ....Nu zit ze weer in een eetperiode gelukkig m hopelijk eet ze er voor volgende week een boel grammetjes bij , ben bang dat we anders toch de sonde misschien wel geplaatst moet worden .. Ze was 85 cm en 9175 gram
He wat vervelend Marjon dus toch weer naar de KA. Wat apart dat ze dan een tijd weinig tot niks wil eten en dan ineens weer een inhaalslagje maakt...
Hm. is het nou juist niet beter dat ze inderdaad nog even zo licht blijft zodat er serieus actie ondernomen wordt? Ik bedoel, je kan wel zo door blijven modderen, maar kleine meid moet gewoon goed aan de boterham! En iedere keer hakken over de sloot door naar de volgende ronde lijkt me toch ook aardig slopend. Of niet....? Nare rotvraag, waarvoor excuus....; loopt ze niet het risico dat ze te weinig voedingstoffen binnenkrijgt om haar ontwikkeling te ondersteunen?
Linda , je hebt zeker gelijk hoor , dat is ook wat er in mijn hoofdje regelmatig rondspookt ...Maar goed qua ontwikkeling gaat ze wel onwijs goed hoor , alleen praten dat mag wat sneller gaan , maar das volgens mij meer het feit van het kleine zusje wat alles met gebaren en roepen ook wel voor elkaar krijgt .. Dus het is echt geen rotvraag hoor , en ik weett dat als ze nou slecht was blijven eten dat er volgende week zoiezo een sonde in was gegaan , maar het lost haar probleem van het niet eten niet op , het wordt alleen maar makkelijker gemaakt dat ze juist niet hoeft te eten ...... Maar nu ze in een goede eetperiode zit , is het ook weer zo'n ander meisje , kan haar zelf weer beter vermaken , is vrolijker en natuurijk actiever maar das natuurlijk allemaal logisch ... En nu zit ze ff goed aan de boterham in de goede tijden , vanmiddag heeft ze er bv 3 weggegeten ..........maar de vraag is dan altijd hoelang duurt dit weer voordat ze slecht gaat eten ..Ik hoop eigenlijk volgende week af te spreken ( als ze nog goed eet ) dat als er weer een niet -eten periode aanbreekt dat ik dan gelijk aan de bel trek en dat er dan gelijk actie wordt ondernomen ........en ze moet nu niet goed ziek worden want ze heeft natuurlijk niks bij te zetten ....wel frappant want we hebben hier allemaal onwijs de buikgriep gehad , behalve MArit ..dat was wel een geluk !!!!! Maar ben blij dat je gewoon eerlijk zegt wat je ervan denkt hoor dat heb ik het liefste ............dikke knuffff
Oh dat zou fijn zijn, als ze het zo kunnen doen. Maar eerlijk is eerlijk, het is ijdele hoop dat met deze goede-eet-periode het probleem de wereld uit is toch? Kunnen de dokters wel zeggen dat ze neit onder het gevarengewicht zit, maar als je eigenlijk al weet dat na een up er geheid een down aankomt..misschien zowiezo actie eisen? Sonde is wel even naar, maar volgens mij heeft ze er zelf niet zoveel last van, en zo kan ze even wat reserve opbouwen. Kan eht niet aan haar gebit liggen trouwens? Dat het in haar mondje gewoon te zeer doet en ze daarom weigert?