Lichtgevende navel topic!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Johannal, 19 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    Hier gaat het eigenlijk wel zn gangetje...nog geen klap opgeschoten om al dan niet voor een nieuwe mogelijke zwangerschap te gaan :) Aan de ene kant denk ik tijd zat, maar aan de andere kant ben ik inmiddels al 33, en al die verhalen van vw puncties enzo na je 35e jagen me toch een beetje op. Ben benieuwd wat er eerder is: de jajaja en nu gaan we ervoor woohoo, of de en nu gaan we ervoor anders durf ik niet meer....

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Blijft moeilijk he ..kan ik me heel goed voorstellen .....

Misschien er niet direct bewust voor gaan , anti conceptie de deur uit en kijken wat dat brengt , misschien wel heel snel misschien wel niet ..Het kannatuurlijk ook weer heel lang gaan duren , knufffff

3. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    Jawel...maar als het heel snel komt....geen idee hoe ik een volgedne zwangerschap ga ervaren. Of ik fiets er zo doorheen, of mijn bloeddruk is vanaf dag 1 veel te hoog. Ach, misschien laat ik me wel teveel sturen door mijn angsten. Maar vind het echt heel heel heel eng...!

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    KAn me voorstellen dat je bang bent meis , en lijkt me moeilijk daar overheen te stappen ...Misschien eens met iemand over praten .knuffff

Deel Deze Pagina