Lichtgevende navel topic!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Johannal, 19 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik hoop het ook ...............Bij jou nog 5 daagjes johannal ..............ik wou ook dat ik de tijd een weekje vooruit ga spoelen....Normaal gesproken krijg ik paar dagen na mijn ei al last van mijn (.)(.) , nu nog niet en dan ga ik alweer gelijk denken , zou het ?????????????????

2. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo meiden, daar ben ik weer!

Heerlijk 2 weken met vakantie geweest, en nu weer fris en fruitig en uitgerust terug in het land. Wat kan een mens daarvan opknappen zeg!

Voor onze vakantie zat ik er zo doorheen met dat hele kindergebeuren dat ik een kuisheidsgordel aangetrokken heb. Maargoed, manlief zou manlief niet zijn als ie de sleutel niet wist te vinden, dus van dat plan was niet heel veel terecht gekomen ;). Maargoed, al met al had ik geen idee wanneer mijn ei was, en dat gaf ook wel weer wat rust, dus lekker vakantie gevierd en nergens aan gedacht. Dus toen ik ongesteld werd kon ik er niet heel erg mee zitten (zelfs niet voor mijn kop slaan voor de verloren maand). En nu ben ik weer helemaal opgeladen en gaan we er weer voor! Ovutestjes zijn binnen, ik heb weer wat veerkracht opgebouwd igv slecht nieuws, en de warme zwoele zomeravonden zijn aanwezig! Dat gaat goed komen!

Hoe is het verder met jullie? Iemand al goed nieuws?

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    WAt heerlak dat je vakantie zo goed is gegaan en dat je weer helemaal opgeladen bent voor de volgende ronde en hoop niet rondes !!
    Hier ook wel goed nieuws wij hebben vorige maand de sleutel gekregen van het nieuwe huis , en hadden andere huis nog niet verkocht .................................................................................................maar dat is gisteren eindelijk gebeurd , we hebben ons huis verkocht ................... en nu zit ik net een paar daagjes na mijn ei en begin me alweer langzaam gek te maken ,lijkt wel of dat elke maand erger wordt .................

Vandaag een vrijgezellefeest dus daar hebben we wel weer zin in ..

4. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    Oww...just one of those days zeg maar.... die ken ik! Het is lastig om te vergeten dat je onder je nek ook nog lijf overhebt dat een mening heeft over alles he... pokkeding. :D

Maar geweldig dat je je huis hebt weten te verkopen, dat is ook wel een feestje waard! Om me heen hoor ik verhalen van slapeloze nachten en bijbehorende taferelen omdat het niet verkocht is.

Gaan jullie flink feesten vanavond of wordt het een rustig vrijgezellenfeest?

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik hoop flink feesten daarben ik wel aan toe , lekker wijntje erbij .........................

6. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    Haha, gelijk heb je!

Ik ben juist even gestopt met drinken, al een maand of 2. Het schijnt dat het goed is voor de eitjes, dus kijken of het resultaat heeft deze maand!

7. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Haaidiehoi....

Hier ook alles goed... Deze maand heb ik eindelijk inzicht gekregen in mijn cyclus. De ovutesten (werkte!) en het temperaturen liepen precies gelijk en daarom weet ik dus dat ik vorige week donderdag (einde dag) mijn ei ongeveer heb gehad (ik heb dus een laat ei en voorgaande cyclussen waren we dan meestal al weer gestopt). Vind het heel fijn die duidelijkheid het geeft toch wat meer rust of zo. We hebben in de dagen eraan voorafgaand best goed ons best gedaan dus er bestaat een redelijke kans... Ik denk het alleen eigenlijk niet, geen idee waarom. Dat temperaturen vind ik boven verwachting makkelijk om te doen en het geeft best wel een duidelijk en betrouwbaar beeld.

Verder gaat hier alles zijn gangetje... geniet ik van het mooie weer en zit ik zoveel mogelijk in de tuin kijken of de jonge plantjes lekker groeien...

Geniet van het weekend, tot later!

Fijn dat de harde kern weer compleet is. Marjon gefeliciteerd met de verkoop en Linda fijn dat je zo'n heerlijke vakantie hebt gehad plak er hier in nl nog maar een weekje vol heerlijk weer aan vast!

x

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik denk dat ik het nog 2 rondes zo probeer en anders ga ik ook eens aan de testjes ....................................ik heb het idee dat ik mijnei redelijk kan voelen ...ik heb altijd een dag of 4 soms 5 pijn bij plek van bbz , en ik ga er vanuit dat dat mijn ei moet zijn en dat als de pijn weg is dat ik dan mijn eisprong heb gehad , ook heb ik die dagen veel slijmverlies ............Deze ronde kreek ik 3 dagen na mijn vermoedelijke ei ook weer veel slijmverlies wat ik normaal niet heb , heel raar , maar ja ......

dikke kknuuuffff

was trouwens erg gezelli het feestje !!!was om 4:00 thuis en das lang geleden dat ik het zo laat heb gemaakt

9. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Oh wat fijn! haha

En... IK heb dat dus ook vanaf een dag of twee na mijn ei heel veel afscheiding!?!? en ik heb dat pas een keer eerder gehad maar toen was ik al een week of 7 zwanger daarvoor heb ik er destijds niet opgelet...

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Hoop dat het voor mij ook een teken is !!!!!!

11. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    Jeetje meiden, dat zou wat zijn! Alletwee raak, ik hoop met jullie mee!

Ik ben aan het tempen geslagen (tochzeker al wel 2 dagen :-D) en vanaf morgen ga ik ovutestjes doen. Eens kijken of het ei zich laat vangen deze ronde! Zou toch mooi zijn, als we alledrie tegelijk zwanger zouden zijn!

12. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    Hihi, harde kern. Voel me helemaal hooligan! En junior natuurlijk!

Jooligan! :D (jaja, ze is weer flauw.... :))

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    En dan ben ik een Vooligan !!!!!

Zou mooi zijn als we allemaal zwanger zouden zijn ...

14. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Hier meld mooligan zich Haha! Nou ja het was van af het begin toch al de deal!!! Als we gaan dan gaan we met zijn allen!!!

Al denk ik het niet hoor deze ronde, ik heb geen hoop. Via Fertellity friend heb ik dan dmv tempen en ovutestjes (zei toch grof geschut deze maand!) ontdekt dat mijn ei donderdag of vrijdag was dus ik wil, mocht ik nog niet ongestelt zijn pas a.s. zaterdag testen (ik kan echt niet testen voor mijn werk en dan vervolgens een hele dag doen alsof er niets aan de hand is, mocht het raak zijn...) Vanaf morgenavond of woensdag kan ik al bruinverlies en of een ongesteldheid verwachten... dus ik ben benieuwd....groetjes

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ssssspppppppppaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnneeeeeeeeennnnnnnnnnnnddddddddddddddddddddd

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    one for all,and all for one

17. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Yesssssss! Oh krijg dan toch een beetje goede moed zo.... pfffffffffffff spannend inderdaad

Sssssssssspppppppppppaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnndddddddddddd

18. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Oh en ik was er zo rustig onder......

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    we maken elkaar niet gek he ???

20. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    volgens mij klopt de tijd niet van onze berichten... loopt 2 uur achter.. toch?

Nou laten we ons inderdaad niet gek maen we moeten nog een weekje wachten....

Deel Deze Pagina