je kunt ergens de tijd veranderen , misschieb inje profiel , heb er nog niet naar gezocht , ik tel er altijd gewoon 2 uur bij ...
Ok vind het nu toch wel heel erg spannend gaan worden.... mijn temperatuur was vanmorgen nog steeds hoog en het schijnt dat deze gaat zakken vlak voordat je ongesteld gaat worden.... Aan de andere kant is dit pas 13 dpo en ik weet niet hoe lang mijn lf is? (pff een maandje tempen en ik zit al helemaal in het vakjargon woehaha). $%&(*($@@# at wordt het spannend, Heb wel geen enkel duidelijk symptoom!?!?
johannal , ik heb normaal gesproken al vanaf een week voor mijn ongi , allerlei kwaaltjes waarvan ik denk , zou het raak zijn en deze ronde ook helemaal niks ..............en dan ga ik me daar weer gek om maken dat dat misschien ook weer een teken kan zijn...................
Goedemorgen dames! Wat een spannende berichten zo op de vroege morgen! Nou ja...vroeg.... Maar ben benieuwd! Ik ga me de komende paar dagen helemaal scheel zitten duimen! (schooligan! ) Owww! Ook ik vind het helemaal spannend, ik vind dat het nu onze tijd wel is om met z'n drietjes naar zwanger zijn te verhuizen! (en de rest van het forum gaat dan ook gelijk mee, als ik dan toch wat in te brengen heb!) Ik ben nu een paar dagen aan het temperaturen, en ik vul alles netjes in bij menstruatienet (Bedankt voor de tip Janneke, werkt geweldig!). Zit ik natuurlijk gelijk helemaal geconcentreerd dat programma te bekijken, terwijl ik pas 3 dagen aan het tempen ben. Ja hoor... (sprak zij een beetje beschaamd...)
Oja, bij gebruikersinstellingen kun je links opties wijziging klikken (onder instellingen en opties) en dan moet je onderin even de tijd aanpassen naar GMT +1 en aanklikken dat ie de zomertijd mee moet nemen. Et voila! We leven weer in het heden! 8)
Woehaaaaaaaaaaaaa we vinden het echt veel te spannend allemaal...... en we hebben echt afgesproken dat we zaterdag gaan testen (en niet voor een werkdag) en dat we tot die tijd proberen nergens van uit te gaan.... Maar goed hier is dus nog steeds geen teken ... van wat dan ook... Weet nu wel heel goed wat de term broekloeren inhoud!?!?
wanneer willen jullie gaan testen? zondag toch? Ik weet niet hoor of ik het nog een dagje langer kan rekken..... Aan de ene kant niet aan de andere kant als ik zaterdag nog steeds niet ongesteld ben.... tja..... Maar goed voor het zover is duurt het nog eerst een paar hele lange dagen.... En om die sneller te laten gaan ga ik nu maar alvast slapen Linda: ik vond menstruatienet uiteindelijk niet zo fijn omdat je er dingen als afscheiding - waar ik toch wel een soort master over doe - niet kon bijhouden en nog wat andere zaken meer. Dus ben ik toch maar voor fertelity friend gegaan... dit is wel in het engels maar ik had de site eigenlijk heel snel door en je kan er echt ALLES in bijhouden!!! Als je mijn kaartje daar wilt bekijken kan je het linkje in mijn handtekening openen... tot gauw x
Ik weet nog nietwanneer ik ga testen ..probeer het zolang mogelijk vol te houden , vooralsnog heb ik geen kwaaltjes / klachtjes dat ik ga denken , dat dit hem helemaal gaat worden .. je link , linkt niet door johannal !!!
En nog steeds.... weer 37,1 kriebel de kriebel de grrrrrrr woaaaaaahhhhhrrrrrggggggg kan niet omschrijven wat ik voel ben met vlagen zo zenuwachtig.... nog steeds geen symptomen behalve rugpijn!!! en dat had ik de vorige keer wel maar ja misschien komt het wel gewoon van de spanning..... vanavond ben ik er niet maar morgenvroeg zal ik de uitslag even laten weten... xxxxx
oohhhhh spannend !!!!!!!!!! Ik hoop dat we morgen heel hard mogen juichen ...Ik ga misschien morgne ook testen , ik heb testjes die ik vanaf 4 dagen voor je nod..en aangezien ik morgenavond een feestje heb wil ik wel weten of ik een wijntje mag drinken.............maar ik verwacht er niks van , want heb echt geen kwaaltjes ....heel vreemd normaal gesproken voel ik vanalles al .............
Ik heb ook geen kwaaltjes.... alleen die rugpijn. Tja ik voel eigenlijk wel van alles maar moe, hitte, slapjes blergh-achtig kan ook allemaal heel goed door de hitte komen en doordat ik daarom slecht slaap.... Had trouwens ook heel af en toe een steekje in mijn buik vandaag maar ja wij durven dus niet he!?!? hoe stom is dat!!! We zijn allebei heel bang dat we negatief testen en daar hebben we dus geen zin in.... Maar ja morgen moet het toch maar gaan gebeuren.... Heb trouwens wel weer mega veel afscheiding vandaag een beetje glimmend wit!?!?
aaaaaaaaarrrrrrrrrrggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh gefeliciteerd , lol , je navel hahhahahhahahhahhahahhahhahhahhahahhahahhahahhaha nu moeten we snel volgen !!!!!!!!!!!!!!!!!
Jaaaaaaaaa Leuk he!!! We zijn zo blij!!! ik ging net eigenlijk gewoon even kijken op de gebruiksaanwijziging van die zwangerschapstest en toen stond daar dat je elk moment van de dag kan testen dus toen dachten we!?!? nou laten we het dan maar gewoon doen! en toen was hij meteen heel erg positief! Yes Zo gelukkig zijn we.... Het eerste wat we deden is het mandje met de paar knuffels van zolder halen (die we voor de mk al hadden gekregen)