Lichtgevende navel topic!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Johannal, Apr 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

Mar 5, 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    Jeetje, ik let even niet op en ik heb gelijk pagina;s bij te lezen! Gezellig!

Oke, gaan we;

Die LF he...die was laast toch echt 3 weken bij mij! Maargoed, daarna volgde die vreemde menstruatie, dus ik denk dat het een vroege mk is geweest... Maar het kan dus wel dat je een lange LF hebt.

Overigens was ik ook opgelucht toen ik ongesteld was, zeker na die doem-scenarios van meiden die pas na een half jaar een keer ongesteld werden! Maar....het geneuzel kwam bij mij bij mijn volgende vruchtbare periode; ik was ineens heel erg bezig met zwanger worden, en dat vond ik zooo oneerlijk! Ik bedoel: ik hoorde nu een buik te hebben en een kamertje vol met frutsels! Niks testen voor ov en het kamertje gebruiken voor het droogrek! Werd er weer helemaal verdrietig van...... :cry: Maar nu weer helemaal happy met het zonnetje buiten op mijn vrije dag!

Groetjes !

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik was oook wel opgelucht toen ik ongi werd maar toen duurde het maar 1,5 dag maar dat scijnt vaker voor te komen na een curretage omdat ze je baarmoeder schoonmaken en dan heb je logisch minder bloed/slijm enzo om af te vloeien .....

Maar ja nu heb ik al een paar dagen wat bruinig slijmverlies(sorry voor de details) en weet nu ook niet wat dat is ....Ik denk dat ik bij mij wel weer uit kan gaan van een vrij normale cyclus aangezien mijn eerste ongu alweer na 31 dagen was ....

hoop het wel dan kunnen we weer gaan rekenen he !!!!

Trouwens ladiedaa , zonnetje ???????????
    Hier is het kkkouuudddddddddddd
    Zei net tegen Tara toen we Thijme naar schooll hadden gebracht , we hadden de winterjas wel weer kunnen pakken , maar ga er vanuit dat dat nog wel bijtrekt vandaag , zal wel vanmiddag zijn als ik weer moet werken ..

dag lieverds , tot l@ter !!

3. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

Mar 5, 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    Echt waar? Zie je wel, Rotterdam is zo slecht nog niet! :-D

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    hahaahhahahhahhaaaha, blijf toch maarin brabant !! :D

5. Johannal

Johannal Fanatiek lid

Jan 28, 2009
    3,119
    0
    0
    Nou ik hoop dat deze cyclus niet weer 40 dagen duurt :( ipv de 'normale 28... Als ik ga tellen ben ik op zijn vroegst op dag 14 en op zijn laatst op dag 26, en dus 12 dagen mogelijk, vruchtbaar.... wordt al moe als ik er aan denk :S

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    kanp irritant he johannal , ik hadeen vrije goede cyclus na curretage , 31 dagen , hoop nu dat ie gaat naar 28 a 29 dagen en dan zit ik nu op dag 12....
    Maar heb me voorgenomen om me er deze maand nog niet helemaal druk over te maken en kijken hoe mijn cyclus deze ronde is , als het raak is zou het kei mooi zijn , en volgende ronde dan maar eens gaan uittellen wanneer we "moeten "klussen ....

7. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

Mar 5, 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    Hey meiden, het blijft weer zo stil! Hoe is het met jullie?

8. Johannal

Johannal Fanatiek lid

Jan 28, 2009
    3,119
    0
    0
    Hoi hoi,

Hier is alles goed! hier is het afwachten hoelang mijn cyclus duurt.... of nog 10 dagen of nog 22!?!? dus ik probeer maar een beetje gewoon door te gaan en niet te veel af te wachten... vrijdag een vriendinnetje gezien want nu 34 weken is pfffffft zo leuk lijkt me dat! Ik zoek eigenlijk nog een leuk (bijzonder) cadeautje voor haar en een ander vriendinnetje dat nu ongeveer 20 weken is (we liepen tegelijk, maar hier mag ik niet meer aan denken) hebben jullie nog goede ideeen?

hoe is het bij jullie?
    groetjes

9. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Heey dames!

Ik ben er ook weer even... zometeen salsa dansen! afgelopen dagen een bruiloft en een vrijgezellenfeestje gehad pffff ik ben moei! Oja... ik ben de afgelopen week een paar keer flink misselijk geweest :( En nee.. toch echt niet zwanger hoor! Al was mijn ongi toch wel raar... 2 dagen, toen 24 uur niets en toen weer 2 dagen een beetje :(

Fijne dag nog dames!

Liefs Cyntje

10. Johannal

Johannal Fanatiek lid

Jan 28, 2009
    3,119
    0
    0
    ooooh Cyntje die twijfel die je dan soms toch nog voelt is echt killing he!? Je wilt er toch zeker van zijn.. Ik word er ook gek van dat je symptomen vaak allebij de mogelijkheden kunnen betekenen... want tja je weet niet zeker dat het een menstruatie was omdat hij toch weer anders was dan normaal... had je helder bloed verlies? Ik had in januari een innestelingsbloeding ten tijde van mijn menstruatie.... maar daar had ik volgens mij geen helder bloed verlies bij...

groetjes

11. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Een innestelingsbloeding ten tijde van je ongi??? Das raar! Hoe kan dat dan?
    Nou dat zal het bij ons wel niet zijn... we hebben 2 dagen voor en de dag van mijn ei geklust... daarna niet meer eigenlijk. Dan moet mjn ei er wel heel lang over hebben gedaan!
    Ik had roestbruin bloedverlies en een keer een dikke donkerrode slijm klodder (iew... sorry :oops: ) Verders niet echt helder rood.

vanmiddag stiekum toch getest en natuurlijk negatief...

Groetjes cyntje

12. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    cyntjhe dat akn wel.laats was er nog iemand op het forum toen zei ik gewoon testen meid en ze was dus gewoon zwanger!ik heb ook een blad waarin stad dat sommige mensen die bloeding als ongi zien en als ze de volgende maand niet ongi worden en uit eindelijk een echo krijgen dat ze dan dus verder blijken te zijn dan ze in eerste instantie dachten

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    Dat heb ik ook weleens gehoord Snippie ...

Maar ik had zelf na mijn bbz ook van die rare ongi's 2 dagen wel , 2dagen niet , 1 dag wel , 1 dag niet , en ook veel testjes gedaan tegen beter wete in natuurlijk , maar ja je hooopt natuurlijk dat je toch zwanger bent .......

14. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ohhh ik had er nog nooit van gehoord. Jeetje.. wat zullen die dames blij verrast zijn! Maar helaas geld dat voor mij niet... geen streep te bekennen vanmiddag. Nee.. ik ga jullie weer een maand vergezellen hoor! ;)

Groetjes Cyntje

15. Johannal

Johannal Fanatiek lid

Jan 28, 2009
    3,119
    0
    0
    Oh nou jammer maar wel gezellig... Als we gaan... dan gaan we met zijn allen!

Maar bij mij was het inderdaad precies zoals snippie zegt ik had die innestelingsbloeding aangezien voor een menstruatie en kwam er inderdaad pas na zeven (bijna 8 weken) achter dat ik zwanger was.....

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    ik hoop dat we idd samen gaan en dan allemaal goed he , geen rare dingen ......

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    ik heb trouwens nooit een innestelingsbloeding gehad !! De innestelingsbloeding van vorige zs(althans dat maakte mijn gyneacoloog ervan ), was dus mijn MA !!)

18. Johannal

Johannal Fanatiek lid

Jan 28, 2009
    3,119
    0
    0
    Tja nu is het een soort van afwachten voor ons allemaal. Als (alserdealserdeALS) ik uit probeer te gaan van mijn afscheiding (sorry, ik weet het ranzig maar gelukkig hebben we het allemaal...) dan heb ik volgens mij weer een reguliere cyclus want ik heb geen afscheiding meer... en dus mijn eisprong gehad?!? denk ik... Ook voel ik weer mijn onderbuik/blaas/liezen en dat had ik de laatste keer ook vordat ik weer ongesteld moest worden eerst de rare buik en daarna borrelende darmen en dan ongesteld dus ik ben heel benieuwd....

wacht........

wacht........

wacht nog steeds

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    hier ook !!

wacht ~~~wacht~~~wacht~~wacht~~wacht !!!!!!!

20. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Nou dat wordt weer spannend! Ik wacht mee!
    Ik wacht zelf weer om de ovutesten uit de verpakking te mogen halen.

Succes! Liefs Cyntje

Share This Page