kan pas volgend weekend testen ladiedaa !!!!! Jammervan je ongi , maarwel netjes dat je cyclus weer netjes is !! Is ook wat voor te zeggen he !!!!
Hoi hoi,,, Tja klote dat het niet raak ik maar wel fijn dat je je er redelijk bij neer kan leggen nu je weet dat je cyclus weer back to normaal is..... Hier ook nog een week wachten...... duurt lang duurt lang....... en dat terwijl ik echt bijna zeker weet dat we deze maand niet zwanger zijn geworden..... pffffff Ik heb er even de pest in.... gewoon daarom en een beetje omdat mijn zus er net was (nooit een verfijnd type geweest als het om andermans gevoelens gaat) en ze zei zo even tussen neus en lippen door dat ze deze zomer gaat samenwonen, volgend jaar wil gaan trouwen en daarna kinderen neemt (tja als het allemaal meteen ging lukken dan!) Waarmee ze op zich niet echt iets verkeerds zei maar wij hadden allebei wel zoiets van : ze wilde ze nooit "veel te burgerlijk" enz enz en ze is er naar ons idee ook helemaal het type niet voor maar ja....ach ik mag er ook niets van vinden mar ik had gewoon liever gehad dat ze niks had gezegd...
als kindjes nemen zo makkelijk was dan hadden we elkaar hier niet leren kennen waarschijnlijk !! Maar ja er zijn er een heleboel die er zo makkelijk over denken en er pas achterkomen als het verkeerd gaat dat het in real life niet zo werkt ......Daar kan ik me ook altijd mateloos aan irriteren.......... dikke knnuuffffff
Pffff kindjes "Nemen" Ik ben er achter gekomen dat het niet alleen een wonder is om kinderen te krijgen.... Maar dat je al in je handjes mag knijpen als je zwanger raakt en je 9 maanden een gezond wondertje in je buik mag dragen! Hoe is het met julle "guds feeling" deze maand? Ikzelf zie het deze cyclus heel positief in! Liefs cyntje
ik zie het ook welpositief in , ga me aan elk gevoel vastklampen dat het misschien wel raak zal zijn , ben bang dat alleen da klap dat extra hard is als het niet zo is ........... Maar ja we wachten nog ff af !!!
Tja..... Ik weet eigenlijk niet meer wat ik ervan denk.... Ik denk het niet maaaaaaar het zou zo welkom zijn.......
Heb het gevoel hierdat mijn ongi eraan zit te komen , aan de kwaaltjes te merken dan Dan kan ik wel weer zeggen geen bloed geeft moed , maar die moed heb ik niet meer als ik mijn ongi-kwaaltjes krijg .......
Snippie als je eens goed leest , dan zie je dat wij dat ook zo bedoelen en dat we op een uitspraak reageren ..... Als je ergens een topic binnenvalt , moet je wel eerst ff goed lezen !!!!!!!!!!! Als je ons beter kent , dan weet je dat we ook het nodige hebben meegemaakt en dat we niet zo denken
ik lees al een tijdje met jullie mee maar heb nog niks gepost dus tjah! maar mijn excuses!!!!heb het idd verkeerd begrepen. en vind het allemaal heel erg wta jullie hebben mee gemakat. ik zelf heb ook het een en ander te voorduren gehad. nog maals excuses
en oja als jullie zo zouden dneken zouden jullie idd niet hier op het forum zitten. ik zou voortaan alles even goed lezen en niet vluchtig. liefs
Sorry snippie nog voor mijn felle reactie , maar dacht ff wat nu ............???? Ik zag zelf al dat je ook het nodige te verduren had gehad , en meen je ook weleens ergens hier tegen te zijn gekomen .......... En idd anders zouden we hier waarschijnlijk niet zijn als we zo zouden denken , we leren elkaar hier vaak kennen dmw verdriet ................. Maar het is je vergeven hoor ......!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik zie dat het bij jullie ook spannend wordt de komende dagen !!Hopelijk voor jullie een mooi huwelijkscadeautje !! liefs m@rjon
Hej meid niet jouw fout mijn fout,ik had idd beter moeten lezen!ik begrijp je reactie helemala ik zou zelf ook denken van wat nu? jah nog 2daagjes!want word meestal op de 28ste dag ongi!weet echt niet wta ik nu kan verwachten we gaan het allemaal wel zien.zou wel een mooi cadeau zijn idd. oja meissie die kwaaltjes kunnen bij alletwee horen he!hopelijk is het bij jouw ook raak. liefs
ik hoop het ook ,maar weet denk ik wel beter .....Weet nog na mijn bbz heeft het een half jaar geduurd voordat ik weer een beetje op mijn lichaam kon vertrouwen en toen mocht ik ook weer zwanger zijn en jammer genoeg weer verkeerd en zit nu in ronde 2 na mijn curretage ......................................hoop hoop hoop maar ben er bang voor !!!!
meid ik hoop met je mee!ik gun het je heel erg!!! ik wete het niet maar gun het andere op een of andere manier meer dna me zelf! liefs
ik heb dat ook wel , maardan alleen hier , vooral diegene die ook al vanalles hebben meegemaakt .. Maar in mijn omgeving moet ik wel ff slikken hoor als iemand weer zwanger is , dan komt er bij mij toch wel wat jaloezie naar boven.....
het hangt bij mij heel erg af van wie het is.maar toch ben ik erg gelukkig voor ze wnat het is gewoon zoiets bijzonders.dat gun ik iedereen.
Dat is bij mij ook ,maar hoe erg ik het ook vind ik heb steeds meer moeite om blij te zijn voor iemand (in directe omgeving dan , maar hier opforum niet ) ....ik denk dan alleen maar : waarom hun wel en wij niet , ik wil oooookkkkkkkk