Lichtgevende navel topic!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Johannal, 19 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    daar heb je gelijk in meid.

hej ik gaat straks naar de kapper:D!mijn extensions er uit laten halen en dan were relaxen en op model laten knippen.heerlijk relaxen dus:D!
    spreek je in de loop van de dag nog wel.
    en ik duim voor je dat ze weg blijven!
    liefs

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Wie weet helpt hetr , ik ga me klaarmaken voor werk !!!

Ben er vanavond pas weer !!

kapperze !!

3. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    Hey meiden! Haha, grappig om te lezen dat we trouwe meelezers hebben! Wat denken jullie, kunnen we al concureren met grey's anatomy? :-D :-D :-D

Maar hier alles prima, de ongi loopt weer ten einde, en..ik weet het zeker! Volgende maand gaat het lukken! De hele maand vroeg naar bed in huize Ladiedaa 8) (nou ja, om de dag dan he :-D ;) ) En volgende maand goed nieuws! Tjakka! :D

Groetjes,
    Linda

4. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Heey dames!

Nou, ik kom net van de kapper af! Het is een ondernemeing om bij onze voordeur te komen, want ze zijn bezig met de glasvezelkabel. En een tante komt zo ff een nagel repareren.... dus dan schiet de tijd iets harder op tot mijn ovutest (14 uur)
    Tot vandaag nog geen ei kunnen vinden (dag 15 gisteren) dus het belooft weer een lange cyclus te worden :(
    Morgen ben ik jarig en ik vraag maar 1 ding.... een positieve ovutest, raakschieten zodat we aan het eind van de maand een positieve test hebben! Uhhh.... dat zijn dus 3 dingen sorry :D

@Linda... succes met klussen deze maand!

Liefs Cyntje

5. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    En? Mooi gewoorden? Lekker is dat he, even flink tutten!

Maar..alvast gefeliciteerd!

6. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Dank je wel Ladiedaa!

Ik heb een vervroegd verjaardags cadeautje gehad! Mijn ei! hahahaha! Tenminste een positieve test woei!!! Dus vanavond gaan we weer stevig aan de klus en dan maar een x niet naar salsa les. Mijn mannetje en ik zijn beide bekaf als we daar van thuiskomen. Toch weer netjes een cyclus van 32 dagen.

Als jullie me vanavond missen? Dan ben ik.....

Liefs cyntje

7. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    Hihi, we zullen niet met z'n allen op de stoep staan voor een bakkie, beloofd! :-D

Wie weet wordt dit kado een nog wel veel mooier kado! Dat zou pas mooi zijn!

8. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    cyntje aan de klus meid:D!!!hihi
    en al vats gefeliciteerd:D!
    mijn haren zijn ook weer netjes geknipt:D!

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    @Cyntje : veel klusplezier !!!

@Linda , hoop voor je dat je gelijk hebt en dat je een knallende test hebt aan het eind van deze ronde !!!!

10. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    En dan voeg ik nog even toe:

Als we gaan... dan gaan we met zijn allen!!!! volgende maand voelt goed!
    Ik word nl. ook weer ongesteld... heeeel langzaam weer is het begonnen met een ietwat donkerdere afscheiding die waarschijnlijk weer overgaat in bloed verlies wat wel betekent dat ik (ondanks de vage menstruaties) weer in mijn oude cyclus zit, precies 28 dagen geleden begon het ook zo... Ondanks... gaat de tijd toch wel snel... Cyntje: Gefeliciteerd! bijna dan he :) goed cadeau trouwens... Snippie: Wervelend entree, haha. Maar: welkom!

Groetjes Janneke

11. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    Fijn idee is dat he, dat de cyclus weer is zoals ie hoort! Weet je tenminste weer wat en wanneer je van alles kunt verwachten en hoef je jezelf niet gek te maken vanwege allerlei vage tips die je lichaam afgeeft ( of eigenlijk...niet afgeeft dus...)

12. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    He Johannal... toch wel weer balen dat je ongi er aan komt :(

Ik heb van mijn mannetje vanavond al een mooi buitenboompje in pot gekregen.... maar ik hoop dat het daar niet bij blijft hihihi [-o< Enja... hij wil éérst het voetbal afkijken, dus nee... we liggen nog niet op bed ;)

Liefs cyntje

13. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    Pffft...mannen...onnavolgbare wezens zijn het! (ik hoor ook allerlei gejuich en getoeter van de wedstrijd beneden...) Al vind ik het wel lekker, kan ik lekker ongestoord babbelen hier! ;)

14. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    Pffft...mannen...onnavolgbare wezens zijn het! (ik hoor ook allerlei gejuich en getoeter van de wedstrijd beneden...) Al vind ik het wel lekker, kan ik lekker ongestoord babbelen hier! ;)

15. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Hahahahahahahahahahahaha Mannen hahahaha

16. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Wat ik trouwens wel vaag vind is dat ik dus precies twee weken geleden een spierwitte ovutest heb gehad !?!?!?

17. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Oh moet gaan. Cijntje fijne verjaardag morgen!
    tot morgen

18. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    Dat hoeft op zich niet vaag te zijn hoor; gemiddeld wordt je 2 weken na je ei ongesteld, maar dat kan ook 3 weken of anderhalf ofzo zijn. Heb je je ei wel gespot of helemaal niet?

19. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Goeie morgen dames!

Ik moet even iets kwijt :oops: Alvast mijn excuses voor de details maar het was toch erg byzonder! Zoals jullie weten had ik gisteren een posi ovutest en gingen mijn vriend en ik aan de klus. Natuurlijk gingen we erg laat naar bed al was dat niet de planning. Maarrrrrr......... mocht ik deze ronde zwanger raken dan was het moment supreme om precies 0.00 uur op 7 mei! Ja,ja... mijn verjaardag! Is dat niet hylarisch? Vond ik wel =D> :D [-o<

Liefs Cyntje (die vanaf vandaag toch echt 31 jaar is :(

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    hahhahahha cyntje , das idd wel apart , dat is iig iets wat je nooit meer zou vergeten !!!!

Deel Deze Pagina