Mijn vriend keek toevallig op de klok toen hij van me afrolde... het 0.02 uur... Hij was even op me blijven liggen dus dat tel ik maar als 2 minuten Stel... stél... dat het raak zou zijn dan is dat toch een prachtige gedachte!? hahaha Vanmiddag zijn we even bij de prenatal binnengelopen.... en nee... nog steeds geen lampjes met navelschroef om in je navel te schroeven.... balen he? Wel zag ik een mobiel zoooo lief, schattig en grappig! Tot het moment dat ik hem opdraaide voor het muziekje.... toen prikte de tranen in mijn ogen en zijn we maar snel gegaan. Ik heb me voorgenomen om geen babyzaak meer binnen te lopen tot dat ik 8 weken zwanger ben. Hoe is het met jullie???? Geen lichtgevende lichaamsdelen gevonden de afgelopen dagen, het was hier zo rustig! Ik zelf heb een boel ovulatie kwaaltjes gehad de afgelopen dagen. 6 en 7 mei postieve ovutesten, daarna weer negatief. Liefs Cynthia
Hier geen lichtgevende lichaamdeeltjes !! Heb getest en negatief .....maar ook nog geen ongi , laat ze dan nu maar komen en me niet langer voor de gek houden ...ik had het eigenlijk wel verwacht maar stiekum ga je toch hopen dat toch misschien ... maar ja ............. liefs , m@rjon
Ik ga weer richting ei, dus bij mij niks lichtgevends te bekennen. (behalve dan de lichaamsdelen die vandaag of eigenlijk dit jaar nog niet in de zon geweest zijn...). Wel het idee dat het ei eraan komt volgens de theorieen van Janneke. (braaf opgelet tijdens de les ) Marjon, wanneer had je ongesteld moeten worden? Misschien heb je te vroeg getest? Meid, ik hoop het zo voor je! Voor jullie allemaal trouwens!
Hoi meiden, Ik klets even met jullie mee. Die laatste week is altijd zo slopend *zucht*. Aan de ene kant mag ie van mij voorbij vliegen zodat ik kan testen, maar aan de andere kant vind ik het een eng idee omdat ik zo bang ben om weer ongesteld te worden. Zo dubbel! Nog even afwachten maar...
Ha Saskia, Welkom! Denk dat we dat allemaal wel hebben... * Eerst ongesteld, dus dan ben je aan het balen dat je niet zwanger bent, * dan volgt de week dat je je ei op tijd moet zien te spotten - en daar ook nog eens netjes om heen moet zien te klussen - * dan volgen de 2 weken van "ik weet het zeker ik voel wat" tot "ik weet het zeker het komt nooit meer goed" 8) / *dan volgende de paar dagen waarvoor ze in een ander topic de term "broekloeren" hebben bedacht En dan...beginnen we weer van voren af aan! Pfft...ik blijf erbij; in een volgend leven wordt ik man. Zo'n hele harige met een leren broek en een harley. Weet je tenminste zeker dat je niet voor een gevoelige metroman aangezien wordt! :-D
Bij mij is het wel zo dat ik eerst 2 tot 3 dagen bruinverlies krijg en dan geef ik de moed voor die ronde op en begin ik te balen. Dan volgt de menstruatie, waar ik dus al op voorbereid was en ben ik er niet meer zo mee bezig. Dan volgen die 2 weken en ben ik er echt totaal niet mee bezig. Tijdens de vruchtbare periode begint het weer te kriebelen, maar dat valt ook nog mee. Maar dan daarna... pfffff! Verschrikkelijk! Hahahaha...
Hoi saskia , welkom !! Hier is de ongi doorgebroken , vond het nu nog niet eens zo heel erg want ik had voort zo'n buikpijn en steken ......................we gaan gewoon weer door ........... Ik zat op dag 31 ... Die van die leren broek en harley is een goed idee !!!
Ging vandaag naar de verjaardag van een vriendinnetje....... en je voelt hem aankomen...... zwanger! Niemand daar wist van mk en aan mijn uiterlijk kon je vast niets zien maar innerlijk kon ik wel janken. Heel de middag over baby's gepraat, voelde loodzwaar. Ook nog de vraag "en jullie" een aantal keer ontweken ... Laatst hadden we het hier nog over en toen dacht ik nog dat het wel mee zou vallen als het zou gebeuren..... maar ik was er gewoon niet op voorbereid hoi saskia, leuk dat je er bent
Dat zijn geen prettige momenten Johannal ..... Bij ons in de vriendengroep weten ze dat het 2 keer mis is gegaaan , maar dat ze het weten komt vooral door de bbz , want toen ze bij mij de bbz ontdekte , zou nog 24uur later ons vliegtuig naar Turkije vertrekken en moesten we alles annuleren ......................en nu de laatste keer hebben we het verteld toen we wisten dat ik een curretage zou krijgen en weer opgenomen moest worden ...................dat geeft wel wat meer rust , je ziet niet iedereen naar je kijken van zou ze al, ofnet als jij had van en jullie ?????????? En wat ook wel fijn is als je eens een offday hebt , snappen ze ook waarom en hoef ik niks uit te leggen ..................... En dat valt niet mee als dat gebeurt , ik kan altijd wel mooi weer spelen dan , maar van binnen doet het pijn en dan hebben wij al 2 kindjes , dus bij jullie zal het misschien nog wel wat heftiger voelen .. dikke kkkknnuuffffff
Johannal, pffff dat zijn de mindere momenten hè. Je gunt het ze wel, maar je wil zelf ook zo ontzettend graag! Dan doet het toch wel pijn als een ander in je omgeving zwanger raakt. En dan de hele tijd over baby's praten en je gevoel niet kunnen zeggen, das heel moeilijk!
Gisterenmiddag had ik een lichtbruine vlek in mijn broekje. Dat was ongeveer 2 uurtjes nadat wij seks hadden gehad. Had het nog nooit gehad, maar dacht misschien dat het daarmee te maken had. Hoopte natuurlijk op een innesteling. Vanmorgen had ik weer gewoon witte afscheiding. Kom net van het toilet af en weer een bruine vlek, nu wat slijmeriger en iets donkerder, maar lijkt niet op bloed (sorry voor de details!). Een ongi zou erg vroeg zijn. Ik hoop zo dat het een innesteling is!
Mijn temp is 37.5, normaal 36.8 :-s En het bruine is sinds vanmiddag weer even weg. Toch ben ik bang dat de ongi door gaat zetten. Oooo ik hoop zo dat ik eindelijk zwanger ben :-?
ik hoop het ook voor je , maar je kunt jezelf zo gek gaan zitten maken , vandaar dat wij hier gewoon een lichtgevende navel willen als we zwanger zijn , scheelt een boel stress en verdriet als het weer niet raak is !!!
Ja, ik wil ook dolgraag zo'n navel Het bruinverlies is nu weer zeer licht en veel minder. Ooo, ik word hier zo zenuwachtig van meiden :-?
Dank je! Ik heb nu wel het gevoel dat ik enorm ongi ga worden. Lage rugpijn, zeurend gevoel in onderbuik, restless legs... Bah!
ja saskia , dat zijn bij mij ook altijd de eerste ongi-kwaaltjes ........maar dat wil natuurlijk nog niet alles zeggen he ....
Ojee, zou de eerste dan naar het volgende forum gaan verhuizen? Ik hoop het voor je meid! Heb onderhand hele gespierde duimen (het blaren-stadium ben ik gelukkig voorbij), dus ik duim lekker door voor iedereen! (en voor mezelf natuurlijk, als iktoch bezig ben! ) Ik zou een dezer dagen mij ei moeten hebben, dus manlief en ik zijn de hele week al om-de-dag-klussers (hihi, parttimers zeg maar :-D ). Vreselijk romantisch natuurlijk....not! Maargoed, het is voor het goede doel, en ik heb er nog steeds vertrouwen in dat het deze maand goed komt. Duimen jullie ook voor mij??