Lichtgevende navel topic!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Johannal, 19 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ben ik allang mee bezig ladiedaa !!!!! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

2. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
  3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    graag gedaan hoor !!!!!!!!!!!!!

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik duim heel hard voor jullie meiden!
    Voor mij kunnen jullie stoppen denk ik. Het bruinverlies is donkerder aan het worden en mijn temp is naar beneden gegaan. Ik denk dat ik vandaag of morgen ongesteld ga worden. Heb wel heel lang bruine vloed gehad dit keer en word nu ook heel vroeg ongesteld. Heb als sinds dag 22 bruine vloed, terwijl ik op dag 15 mijn eisprong heb gehad. Hele rare cyclus dit keer. Hopelijk de volgende keer weer wat beter!

5. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    Dat is wel heel erg kort na je eisprong zeg. Weet je het zeker?

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Mijn eisprong was zeker op dag 15. Dat weet ik door ovutesten, rekbaar slijm en ovulatiepijn. Misschien scheelt het een dagje, maar ben er vrijwel zeker van dat het op dag 15 was. Vanaf dag 22 verlies ik bruin slijm. Het begon heel licht en heel vloeibaar, 2 uur na de seks. Dag 23 was het nog steeds licht, iets minder vloeibaar (logisch, niet verdund door sperma) en ook heel weinig (een vlekje zo groot als een knoop). Dag 24 is het even wit geweest, werd het 's middags weer lichtbruin en 's avonds iets donkerder. Vandaag is het nog steeds donker, nog best wel vloeibaar en ook iets meer. Maar nog steeds geen half inlegkruisje vol. Ik heb ook nog geen helder bloed gezien. Wel heb ik ongikrampen. Het zijn veel details, sorry meiden, maar ik vind het zo raar en ook best wel vervelend!

7. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    Hmm....vreemd....Testje wagen?

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Een beetje te vroeg nog, denk ik. Ik moet geduld hebben, ik weet het, maar dat is wel moeilijk :(
    Ik wil zo'n lichtgevende navel ;)

Maar het voelt wel alsof ik ongi ga worden hoor. Heb ook helemaal geen zwangerschapskwaaltjes of iets dergelijks. Het ziet er ook uit alsof ik ongi ga worden. Dat begint bij mij ook altijd met 2 dagen bruin slijm. Nu blijkbaar heel vroeg en wat langer.
    Voor een innestelingsbloeding duurt dit toch veel te lang?

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik weet het niet saskia , ben bang dat je nog ff geduld moet hebben , blijf voor je duimen !! [-o< [-o< [-o<

10. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Mijn innestelingsbloeding duurde volgens mij twee dagen en was best heftig! Maar zoals al het andere uit het zich steeds weer op heel veel verschillende manieren. Heel veel geduld nog even dan maar...... Ik help het je hopen.... Hier niet zoveel aan de hand alleen echt heel druk op het werk...... heel druk..... hiii ga nu ook weer even verder en hoop dat ik volgende week wat meer rust heb voor.........

tot gauw x

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Vanmorgen niks in mijn inlegkruisje, maar met afvegen een druppel bloed. Ik denk toch een vroege ongi. Wel raar is dat mijn ongipijnen helemaal verdwenen zijn.
    Nog even geduld dus. Als het doorzet, dan zal dat vandaag wel zijn. Ben ergens wel een beetje opgelucht, heb ik tenminste weer even zekerheid.

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik klets ook met jullie mee, als jullie het goed vinden. ;) Ik ben Jewe en zit na onze pauze van een half jaartje weer in ronde 5. Heb altijd een cyclus gehad van 28 dagen en 2 maanden geleden werd dat ineens 32 dagen. Vorige maand 2 dagen voor NOD getest en die gaf posi aan. op Nod was ie ook posi en een dag later werd ik toch ineens ongi. En niet zo'n beetje ook. Had echt vreselijke krampen toen. Maar goed we zijn er deze ronde weer voor gegaan. Mijn ei zit er aan te komen, dus vanavond nog maar een keer klussen en dan weer afwachten. Vreselijk die tijd duurd altijd zo lang....Dus zo'n lichtgevende navel is nog niet zo'n slecht idee. :)

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    welkom jewel !!!

Wat vervelend van de vorige ronde , denk dat je een miskraam hebt gehad ipv een ongi ............................ en idd zo'n navel zou heel erg handig zijn !!!

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Daar dacht ik zelf ook al aan, maar wilde niet naar de ha dus zeker zullen we het nooit weten en dat wil ik eigelijk ook niet.
    Vandaag de ei sprong dus na vanavond word het weer wachten, wachten en nog eens....wachten! :(

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Nee , idd heeft het ook geen zin om naar de huisarts te gaan ...Wel altijd raadzaam om te checken of je alles met je miskraam hebt verloren , door eventueel te kijken met een zs-test .............Ik dacht de vorige keer ook dat ik een miskraam had gehad en 2 weken later had ik een mega-positieve test , en het bleek dat ik alleen het vruchtje was verloren maar mij vruchtzak bleef gewoon doorgroeien .......

Gebruik je ovulatietesten dat je weet dat je ei eraan komt ? Zoniet houdt er rekenong mee dat je cyclus van slag kan zijn na een miskraam he ..

Dikke knnnuuffffff

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik ben vannacht ongi geworden meiden. 5 dagen bruin slijm gehad... op dag 15 eisprong, vanaf dag 22 bruin slijm en op dag 27 ongi... het kan dus allemaal!

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ik heb getemperatuurd deze maand. En ach het blijft elke maand weer een gok. Probeer mezelf niet te gek maken, maar ja dat i makkelijker gezegd dan gedaan. Heb een week na mijn ongi nog een test gedaan, maar die gaf nega aan.

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    @Saskia , het kan idd allemaal ........

Weet je meid, op het moment dat we dit zo graag willen , gaan we onszelf helemaal gek maken en ik weeet dat ik het niet moet doen maar doe iedere ronde er weer vrolijk aan mee ........elke symptoontje wat ik kan relateren tot een eventuele zs maakt me weer een stukje blijer , ook al weet ik dat ik dat gevoel vaker heb in de lf en dat het dan ook niks betekent , maar dooordat ik zo op die kwaaltjes let ga je ze ook voelen , en hoe hard ik mij best voor doe om het niet te doen ..............het is mij nog niet gelukt ..

dikke knuffffff

19. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    Owow meiden, het schiet echt niet op hier hoor...is mijn ei weer zoek! Doe om de dag een ov testje maar tot dusver nog helemaal niks! Normaal weet ik wanneer mijn ei er zou moeten zijn, dus doe ik voor de zekerheid een testje. Maar nu nog helemaal niks!
    Iemand inspiratie wat dat dan weer kan zijn? Of zou dat een vertraagde reactie van mijn mk zijn, ondanks dat ik gelijk netjes in mijn oude cyclus terrecht kwam...? ik snap er niks van!

20. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Hey Hoi! wilde je net vragen hoe het zat met die ovu testen (want ik heb er nog een stuk of tien liggen hihi) Maar je moet toch juist elke dag testen? en zelfs dan kan je hem toch al missen... dus misschien heb je net om je ei heen getest??? of heb je altijd een aanloop van lh wat je ziet in de tests? Vind het inderdaad wel weer een vaag verhaal.....
    Evenals dat van jou Saskia heel bizar ook.... Hier nog niets aan de hand. Ik wil dus gaan proberen mijn ei te spotten met die ovu testen.... ben benieuwd.

Jewe! Leuk dat je er bent!

Deel Deze Pagina