Lichtgevende navel topic!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Johannal, 19 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ja daar ben ik ook wel heel blij mee hoor, maar het wordt nu wel erg zwaar moet ik zeggen. Bij het lopen heb ik meteen een harde buik en mijn liezen doen zo'n pijn dus mijn lichaam is echt wel op nu!

2. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    Nog effies volhouden, en dan nog even flink doorzetten en dan is baby er!

3. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Anita...? Meldplicht :)

4. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    hahaha ja ik ben er nog en de baby zit ook nog steeds in mijn buik.... Ik was vandaag druk met de live bevalling van onze poes. Die begon vanmiddag onrustig te worden en heen en weer te drentelen in de werpdoos en toen zag ik heel veel afscheiding en even later hing er een rood bolletje uit (vruchtzak) en om 15.25 is de 1e geboren. Vriendlief is 10 minuten eerder naar huis gekomen omdat hij het ook mee wou maken dus die kwam 16.00 binnen stappen en 16.10 was daar de 2e ook. Daarna lag de moeder even flink te rusten en om 17.00 ging ze ineens in een ander hoekje liggen van haar kittens weg, en zowaar zagen we daar de achterpootjes al uit haar vagina komen. Hier had ze wat meer moeite mee omdat de achterpoten eerst kwamen, maar uiteindelijk om 17.08 was de 3e er ook uit. Wij hadden toen het vermoeden dat er nog wel een 4e in zat, maar moederpoes gaf zich neer en lag zowat in coma, van het zware werk. En om 20.30 floepte er toch nog een 4e uit. Dus ik was druk met mijn taak als vroedvrouw whahahah. Ze heeft alles keurig zelf gedaan en onze hulp eigenlijk niet nodig gehad, maar ze wou mij er dus wel graag bij hebben aangezien ze er rustig van werd als ik haar aaide. Heel bijzonder allemaal. Ze maken het allemaal goed en nu ben ik aan de beurt... Wij gaan zo lekker op bed en ik hoop echt dat het vannacht voor mij gaat los barsten... We zullen het moeten afwachten *zucht*

Liefs

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Nou gefeliciteerd met de peosjes !!!

Nou heb je een goed voorbeeld gehad en mag je het nu zelf gaan doen , ihihiih

6. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    vandaag gaat het gebeuren! Ik weet het zeker! :)

7. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Precies! Een goed voorbeeld... maar geen 4 hoor :D
    Wel echt zo grappig dat je zo tegelijk met je poes bent!

Ik ben zo benieuwd naar of het een meisje of een jongetjes gaat worden... en naar de naam!

8. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Hey Linda!

Gezellig Bakkie?

9. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ja daar zijn wij ook erg benieuwd naar of het een jongetje of een meisje is, wat denken jullie dat het is eigenlijk?

@Linda dus jij denkt vandaag.... Nou ik hoop het, maar heb vooralsnog geen tekenen. Het is erg rustig.

@Janneke, ik vond het ook heel grappig toen we erachter kwamen dat onze poes gewoon een week voor mij uitgerekend was. Wel dacht ik eerst even van Ow jee hoe moeten we dat straks hebben met onze kleine er bij. Maar ja die poezen redden zich wel. Mamma poes die helpt ze wel waar nodig. En de kraamvisite voor onze kleine die komen gewoon meteen op dubbele kraamvisite hahaha!

Liefs

10. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    foto's van moederpoes en kittens staan in mijn album!

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    wat een skatties !!

12. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Jaaaaaa en je ziet gewoon ook aan moederpoes dat zo'n katje zo'n bevalling ook heus niet zomaar eventjes doet...

13. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    hihi, het zijn net muisjes!

14. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    Al 2 dagen geen sq?

15. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Ja! Ik zat het me net te bedenken.......

Anita MELDPLICHT

Ooooooh spannund!!!!!!

16. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Heb even gezocht maar ze heeft net nog gepost in het mei mama's topic dat het nog rustig is....

Maarrrr voor hoelang nog? ;)

17. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ja daar ben ik!!! Met baby in de buik helaas....

Ik heb vandaag mijn dag niet. Heb echt mijn nocht er van en ben het spuugzat dus reageer even kort! Ik wil gewoon bevallen en WEL NU!!!

18. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Een wandeling maken en daarna onder de douche terwijl je tonic drinkt en ananashaet eet :)

Dit gevoel wat je nu hebt is goed het gaat je helpen bij de bevalling. Omarm het :D ik hoop niet dat je nog 2,5 week door hoeft te lopen ( zo kan het alleen maar meevallen)

19. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    1 troost, 2,5 week laten ze me zowieso niet lopen. Ik ben donderdag 40 weken en de klinisch vk heeft al gezegd dat ze tegenwoordig niemand meer tot 42 weken laten lopen, maar dat ze met 41 weken al actie ondernemen. Ik heb dinsdag weer controle en ga dan vragen of ze een kijkje wil nemen daar beneden en eventueel als ik al wat ontsluiting heb mij misschien strippen. Vragen mag altijd toch?

Liefs

20. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    Vind het ook helemaal spannend hier! Wederom meldplicht voor vandaag!

Deel Deze Pagina