*meldplicht* Nou daar ben ik weer met nog steeds baby in de buik!!! Alles is rustig hier en niks wijst op een aankomende bevalling! Dus blijven wachten!! Liefs
*EGO* Nou daar ben ik dan weer. Ik had mijn favoriete VK gelukkig en die zei meteen al: ''elke keer als ik aan het werk ben kijk ik in het boek of je al bevallen bent, maar helaas!'' Ik gaf aan dat alles me zeer doet. Ze zei dat dit de welbekende laatste loodjes zijn en dat ze me heel goed begrijpt. Bloeddruk gemeten en die was weer net als anders: 115/75. Ze vroeg wat ze voor me kon doen naast het feit dat ze alleen de baby er kan uit proberen te KIJKEN. Dus ik vroeg of ze misschien even kon voelen alvast naar eventuele ontsluiting. Ze zei dat ze dit wel kon doen, maar dat het niks zegt. Als ik geen ontsluiting zou hebben kon ik morgen wel bevallen zijn en als ik al wel ontsluiting zou hebben kon het ook nog wel een week duren. Dus ik moest me nergens aan vast pinnen. Ik heb aangegeven dat ik dat ook niet doe, maar dat ik gewoon benieuwd ben. Dus eerst even de buik gevoeld. Kindje groeit goed. HArtje is ook nog steeds super. Ze zei tegen de kleine: ''kom op je mag er uit hoor!'' Daarna heeft ze dus inwendig gevoeld... En elk inwendig onderzoek heb ik tot nu toe bij haar gehad dus dat is wel toevallig dat zei zij ook nog. Ze zei: '' daar kom ik weer met mijn vervelende vingers, maar die ben je inmiddels wel gewend.'' Maar al die vorige keren deed het geen pijn, maar nu ging ze even lopen wroeten en dat voelde toch niet prettig hoor.... Dit deed ze dus met opzet om te proberen wat op te wekken daar beneden. Ze haalde haar vingers er uit en zei: '' je hebt al wat bloedverlies, wat logisch is nadat ik zo heb lopen wroeten'' '' Dat is wel gunstig'' En ze zei dat ik dus al 1 a 2 cm ontsluiting had. HEt ziet er volgens haar erg gunstig uit en ze denkt dan ook dat ik 1 dezer dagen wel ga beginnen. Ik moest me er niet op vast pinnen natuurlijk, maar ze denkt dat ik niet heel lang meer hoef te wachten. Ze gaf ook aan dat dit gewroet nog wel veel gerommel op zal leveren, maar dat dit niks zegt over het feit wanneer de bevalling begint. Dus nu is het afwachten of haar gewroet het gewenste effect heeft gehad of dat het nog bij gerommel blijft. Volgende week dinsdag weer terug komen en dan bij de gyn om te bespreken wat we gaan doen! Dus als ik dat nog haal gaan we die dag bekijken naar eventueel inleiden. Liefs
@Hier alles rustig... Gisteren na het strippen wel menstruatiekrampen gehad, maar niks wat door gezet heeft helaas. Slapen ging helemaal k*t! Nou ook maar uit bed gestapt, want kon de slaap niet meer vatten. Hopenlijk begint het vandaag of morgen toch nog spontaan... maar ik zal dus nog even moeten blijven wachten! Liefs
Hahahah.... was het maar waar. Stap straks nog even onder de douche en dan op bed... Zullen we zien wat deze nacht weer brengt... Geen tekenen hier... jammer genoeg!
*meldplicht* Nou nog steeds niks aan de hand hier hoor. Vandaag 40 weken... Tjah het is een mijlpaal.... Maar of ik er nou HEEL erg blij mee ben.... Ik hoop zo dat ik gewoon spontaan beval... De kans op inleiden wordt steeds groter en ik hoop echt dat die kleine voor die tijd besluit te komen!! Liefs
Oh dat hoop ik ook heel erg voor je... Ik zou liever 2/3 dagen langer wachten dan inleiden maar goed ben dan nu ook niet hoogzwanger. Aan de andere kant moet je je ook geen zorgen maken om inleiden want ach het is verder natuurlijk gewoon een normale bevalling... Heb je al een laatste buikfoto gemaakt?
Ja de laatste buikfoto heb ik al gemaakt. Ik zet hem wel even in mijn album! En ik weet dat inleiden ook geen ramp is... ja vaak zijn de weeen dan minder goed op te vangen, maar goed dat is het niet. Ik zou het gewoon veel mooier vinden als het spontaan begint! Liefs
*meldplicht* Hier nog steeds alles rustig. Beebje heeft nu al een eigen willetje en is nu al net zo koppig en eigenwijs als zijn/haar ouders. Liefs
@ Janneke, jij hebt toch ook de rapley methode gedaan? Heb je nog tips voor kookboeken hierbij? Iedere dag piepers met groente lijkt me ook zo saai