hey meiden.. Anita was gisteravond nog online en rustig... Maar ik hoop voor d'r dat ze inmiddels ligt te bevallen Ze is nu 40,4 en ik weet nog heel goed hoe ik me toen voelde... d'r uit d'r mee doe maar inleiden maar ik ben er klaar mee... Ach er kan veel gebeurd zijn sinds gisteravond wie weet? Linda: tja wij zijn begonnen met Rapley maar je moet er heel heel veel geduld voor hebben en een ondernemend/nieuwsgierig kindje en.... dat hadden wij niet dus we hebben een soort mengeling gedaan... Seph eet prima hoor en hij proeft ook wel dingetjes maar hij weigert ook heel veel en dat in combinatie met Rapley waar je extra veel geduld voor moet hebben is nogal moeilijk ofzo.. Hij eet prima maar stopt gewoon niet zo snel uit zichzelf iets in zijn mond hij is gewoon meer een afwachtender typje. Dus eigenlijk kan ik je geen tips geven want wij zijn er weer meer gestopt en zijn toen een combinatie gaan doen van prakje en daarbij losse aardappel en wortel (ik noem maar wat). Maar volgens mij is er ergens een topic over Rapley al weet ik niet of dat nog actief is...
Dag lieve meiden, Ik slaap 's ochtends uit nu het nog kan en dan is de dag ook wat sneller om dus vandaar dat ik nu pas online ben. Hier nog steeds niks en inderdaad het gevoel van... Dan maar inleiden wordt steeds sterker. Morgen om 16.20 afspraak bij de gyn. Ga dan vragen of hij me voor de 2e keer wil strippen. Ik hoor namelijk regelmatig dat een 2e keer wel succes heeft en net dat extra zetje geeft. Dus we zullen zien. Liefs
ja uh, baby, nou is het niet meer lollig! Kom op! Poelepoelepoelepoele! (je weet nooit, misschien helpt het )
hier nog steeds niks. Vannacht wakker gelegen omdat de baby een feestje gaf in mijn buik en dat deed soms best pijn. Ik hoop dat het een afscheidsfeestje was en dat hij of zij nu een kater heeft en snel komt. Het rommelt wel wat maar niks serieus helaas
Ja dat is inderdaad een rottijd... want dan gaan ze vandaag echt niets meer ondernemen (als in inleiden oid) Maar misschien dat je dan gewoon morgenochtend terug mag komen... Misschien even vragen welke opties/keuzes je hebt voor inleiden: gel, tablet of ballonnetje dan kan je je nog wat inlezen vanavond en een goede keuze maken.
Nou inleiden verwachtte ik zowieso al niet meer vandaag hahaha. Ik hoop eigenlijk dat hij me nog een keer wil strippen dan komt het vanavond misschien zelf op gang en dan is inleiden helemaal niet nodig. Maar wat betreft een afspraak maken voor inleiden heb ik toch rekening gehouden met vrijdag op zijn vroegst. Als hij het over het weekend heen gaat tillen dan ga ik op mijn strepen staan, want dat trek ik echt niet. ALLES, maar dan ook werkelijk ALLES doet mij pijn bij het bewegen dus ik kan gewoon niet meer! ballonnetje o.i.d. is niet meer nodig lijkt mij, want ik had vorige week al 1 a 2 cm ontsluiting dus ik neem aan dat ze dan gewoon mijn vliezen gaan breken bij het inleiden! Maar goed ik vraag het wel even na vanmiddag. Ik ga daar niet eerder weg dan dat ik duidelijkheid heb en geholpen wordt. Liefs
*EGO* Nou dames, daar ben ik dan weer. Bij de controle bleek mijn bloeddruk te hoog. onderdruk was ineens tussen de 90 en 95 terwijl ik elke keer een prachtige onderdruk van 75 had. Dus toen urine inleveren. Hier bleek eiwit in te zitten, maar moest het later van de VK nog een keer ''schoon'' opvangen. Dus eerst wassen van onderen eerste straaltje in de pot en de rest opvangen in het potje zeg maar. Nou dat bleek helemaal schoon te zijn. De gyn wou inwendig onderzoek doen, maar toen ik zei dat ik vorige week gestript was vond hij het niet meer nodig aangezien ik morgen gewoon ingeleid werd.... !!!! BAM!!! Dat was er uit hahaha. Ik had namelijk aangegeven dat ik 's nachts niet meer slaap van de pijn en dat mijn lichaam op was en in combinatie met de hoge bloeddruk vond hij dat reden genoeg om niet langer meer te wachten en in te gaan leiden. Hij heeft nog even naar het vruchtwater gekeken en naar de baby. Daarna door voor CTG en bloed prikken. Nou hing het van de bloeduitslagen af of ik direct moest blijven vannacht of dat ik gewoon morgen mag komen dus we mochten na het CTG naar huis om thuis te wachten op het telefoontje. Nou telefoon hebben we net gehad. Bloed is helemaal in orde dus mag gewoon thuis slapen vannacht en morgen om 8 uur in het ziekenhuis melden. Wel eerst even om 7 uur bellen of er niks tussen is gekomen of dat het bijvoorbeeld iets later wordt, maar in principe wordt ik dus om 8 uur ingeleid. Aangezien er al 2 vingers bij mij naar binnen konden kunnen ze direct mijn vliezen breken als het goed is dus daar beginnen ze mee. En dan eerst even wachten of mijn weeen zelf op gang komen. En de VK zei ook dat omdat ze mijn vliezen al kunnen breken ik er wel van uit kon gaan dat ons kindje morgen wel geboren wordt. Dus morgen is de grote dag. Ik begin het nu toch wel heel spannend te vinden. Nu weet je gewoon van te voren dat dit de laatste nacht samen is. En dat je morgen gewoon je wonder kan vast houden.... Dus ik word een junimamma i.p.v. een meimamma!! Liefs
Woooooowwww! Ik weet zo goed hoe je je nu voelt! Wauw Bijzonder he.... Heel veel succes morgen en weet: JE KUNT HET! Oh morgen wordt zo'n bijzondere dag voor jullie saampjes. Heel veel kracht toegewenst (voor bij de persweeen) Ik zal aan jullie denken! x
Vind je het jammer dat je nu sowieso in het ziekenhuis moet bevallen? Ik vond dat best even een ding destijds... achteraf ben ik zoooooo blij dat ik in het zh ben bevallen pffff
Ik moest zowieso al in het ziekenhuis bevallen. Dat weet ik al vanaf het begin dat ik zwanger ben. Vanwege de factor 5 leiden die ik heb. Ik loop ook onder controle van de gyn. En bij elke volgende zwangerschap zal dit ook weer zo zijn. Dus daar zie ik niet tegen op en baal ik ook niet fijn. Ik vind het wel een prettig idee eigenlijk! En ja het is echt heel vreemd dat je gewoon nu weet dat dit de laatste avond is met zijn 2-en en dat je nu nog ff wat laatste dingetjes kan gaan doen en dat we gewoon morgen ons wondertje vast mogen houden!! Liefs
Geeft ergens ook wel een soort van rust he... zo van hehe eindelijk weten we wanneer dan kunnen we nu echt nog even proberen van elkaar te genieten. ps ik heb die nacht geslapen als een os! Dat hoop ik ook voor jou!.... Enne jij of je vriend internet op je mobiel? Want dat ene zinnetje kan misschien wel even gepost worden als er een moment voor is?!?! Nogmaals toi toi toi voor morgen x
komt goed we hebben beide internet en zodra ik kan zal ik jullie een berichtje geven en anders moeten jullie het andere topic even in de gaten houden... De meimmama's 2011 deel 5 en de mei indiaantjes deel 2... Daar is Aukje85 mijn buddy en die houd ik dus ook op de hoogte via sms en post mijn berichtjes dan daar. En ja het geeft ook zeker een stukje rust. We weten nu gewoon waar we aan toe zijn. Ik hoop dat ik wel goed kan slapen vannacht. En dat ik niet wakker lig van de zenuwen... Liefs