Nou lieve meiden ik wil jullie even bedanken voor al jullie steun. Ik ga nog even lekker met vriendlief op de bank zitten nu het nog kan samen hihihi en dan straks lekker proberen te slapen. We hebben gewoon internet op onze mobiel dus zodra ik die mogelijkheid heb dan laat ik zeker even wat van me horen morgen en daarna houd Aukje83 mijn buddy jullie natuurlijk op de hoogte van mijn smsjes! Ik hoop op een voorspoedige bevalling... ik hoor altijd zulke enge verhalen over inleiden dat ik daar wel een beetje zenuwachtig voor ben geworden, maar goed ik kan nu niet meer terug en we krijgen er een prachtig wondertje voor terug dus dat zal het vast waard zijn. Welterusten en tot morgen!! Liefs
Als je dit nog leest... Hij/zij is het inderdaad zeker!!! Waard hoe erg ook de bevalling gaat weer voorbij
wat een prachtige dag om geboren te worden! Nog een uurtje meid, dan gaat het beginnen als het goed is! Ga heel veel aan je denken vandaag, lange-afstand-aanmoedigen!
Dankjulliewel meiden. Ik voel me ontzettend gesterkt door jullie steun. Vannacht van 12 tot 4 geslapen en daarna klaar wakker hahaha... Dus ik zal de adrenaline van de bevalling straks wel nodig hebben. Zo eerst even bellen of we meteen om 8 uur terecht kunnen. Het wordt mooi weer vandaag dus een prachtige dag om geboren te worden inderdaad. Ik heb al even lekker gedoucht en ook al voel ik gezonde spanning, ik heb er ook wel weer zin in, want ik ben zo benieuwd naar onze kleine!!! Nou meiden als ik de gelegenheid heb laat ik straks in het ziekenhuis nog wat van me horen en anders sms ik wel naar aukje83!!! Liefs
nou ik lig er klaar voor haha. Lig nu aan ctg en de vk breekt straks mijn vliezen en dan kom ik direct aan het infuus met opwekkers.
haha vind het kei spannend! een soort live bevalling op afstand! op dit moment ben je al lekker aan de gang... vliezen gebroken en aan de weeënopwekkers! HOPPA
maf gevoel trouwens... Ik voel constant water lopen. Net of pies ik steeds in bed. Lekker warm water haha. De baby heeft een electrode op het hoofd gekregen.
Heerlijk! Die live updates! Heb je al weeën? Seph had ook elektroden wel fijn weet je precies hoe het gaat met je kindje... Barst je niet van nieuwsgierigheid of het een jongetje of een meisje wordt?
Buddybericht van Sunnyqueen: Sunnyqueen heeft heftige weeen waar nog maar 1 minuut tussen zit! Dus het is erg vermoeiend voor haar. Ze heeft nu 4-5 cm ontsluiting en krijgt nu een morfinepompje. Sunnyqueen heel veel succes!! Hierbij ook even update in dit topic, zodra er meer nieuws is horen jullie het!