Zou het er al zijn? Moet nu Seph halen eten geven, spelen en naar bed ben alleen dus pas om half 8 weer online...
Oeh nog niks? Ik hoop zo dat ze te druk is met knuffelen ipv een complicatie, weeenstop of wat dan ook.... Ik duim even voor een goed verloop
Nieuw buddybericht van Sunnyqueen: Ze heeft vanmiddag een morfinepompje gekregen, dat hielp eerst goed. Daarna een ruggenprik gekregen omdat de ontsluiting niets opschoot en Sunnyqueen kapot was. Toen op de zij gaan liggen en inmiddels heeft ze 9 cm ontsluiting! Ik heb haar heel veel succes gewenst met de laaste loodjes van de bevalling, en hoop dat het laatste stukje voorspoedig verloopt! Wanneer er meer nieuws is zal ik het melden.
My God Anita... Ik HOOP ECHT dat ze persweeën krijgt.... begint veel te veel op mijn bevalling te lijken dit... duim nog even door...
Ik hoop ook voor dr dat het nu voorsodig mag gaan, of eigenlijk dat ze hem/haar nu in armen heeft! @ Ladiedaa: Wat heeft je dochter een mooie naam! Mijn dochter heet Lyanne, maar Leanne vindt ik ook super mooi!
Onze meisjes hebben inderdaad mooie namen! Lyanne hoor je ook niet vaak! Ben benieuwd hoe sq's spruitje gaat heten! Lianne?
Nieuw buddybericht van SQ: De ontsluiting blijft hangen op 9 cm en de kleine daalt niet vergenoeg in dus ze gaan de kleine nu halen dmv een keizersnede. Flink balen, de kleine is waarschijnlijk te groot. Nog even afwachten dus...
Ooooooooh zie je wel... helemaal mijn verhaal jeeeeeeeee wat heftig.... (ik dacht het al een beetje maar ik hoopte van niet.)
Als ik morgen wakker ben zal er toch wel positief babynieuws zijn! Anita veel succes met je eerste nachtje als mama ik weet zeker dat je kindje er nu wel is en hoop dat alles goed met je gaat. Je bent de komende dagen echt KAPOT! eerst een bevalling en op het allerlaatste moment toch nog zo'n flinke operatie is echt niet niks. Als je rustig aan doet en veel rust hoef je echt geen last over te houden aan deze ingreep.. Ik heb gelukkig nergens last van gehad en nooit pijn gehad aan de wond dus hopelijk lijkt je verhaal daarin ook op het mijne... Ik hoop op een mooi bericht voor morgenochtend
Buddybericht van SQ: Wij zijn om 23.20 de trotse ouders geworden van Jelke Evert. Hij is 4460 en 54 cm lang. Met een keizersnede geboren omdat hij zo groot is. Meer nieuws volgt morgen, nu eerst genieten. Liefs Sunnyqueen Sunnyqueen en vriend van harte gefeliciteerd met jullie zoon!
SQ en SQ-man van harte gefeliciteerd met jullie kleine reusje, Jelke Evert !!! Wat een bevalling meid , de rest horen we nog wel en nu idd eerst genieten ..Wow bedenk me dat hij ruim 2 kilo zwaarder is als Marit was ...........
Jaaaaaaaaaaaaaaaa wat hebben we in spanning gezeten nu dan het verlossende bericht E E N Z O O N hij brengt weer wat evenwicht in het lichtgevendenaveltopic SQ Gefeliciteerd met JELKE
evenwicht????? , mannen liggen weer aan kop !! Thijme,Seph , Duncan* , Jelke tegen : Tara , Marit en Leanne Dus een volgende lichtgevendenavelbeep wordt weer een meid !!
Je hebt gelijk! Oh misschien mag er bij ons wel een dochtertje komen Helemaal bizar dat Seph hier ook tot de oudste kindjes hoort pppffffffff