Lichtgevende navel topic!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Johannal, 19 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Wauw wat een heerlijk ventje enne doe maar lekker ego hoor ik smul van je verhalen. Maare traplopen??? Ik zal je zeggen Seph is op dinsdag geboren en op donderdag strompelde ik voor het eerst naar het toilet verder niet. Op vrijdag moest ik douchen ( wilde ik ook graag hoor) maar anders mocht ik niet gaan. In een rolstoel ben ik naar de auto gegaan. Thuis was ik kapot toen ik de straat over moest steken en naar binnen naar de bank ging (15meter) binnen heb ik een kwartiertje uitgerust toen met naar boven, heel voorzichtig, en naar bed. Daarna ben ik maandag voor het eerst weer een keertje beneden geweest. Maar nog steeds lag ik het grootste gedeelte van de dag op bed, later werd dat de bank. Op dag 12 mocht Seph naar buiten en heb ik 600 meter heel rustig aan gewandeld. Vanaf toen ging het wel elke dag een stuk beter. Zelfs als ik meer had gewild dan kon ik het nog niet. Maar ik vind het niet erg Steef leerde me alles wat hij van de kraamzorg had geleerd (die extra lang is gebleven 8 dagen na thuiskomst zh.) en ik heb nooit last gehad van mijn wond. Maar je hoort ook mensen die sneller opknappen en dat gun ik je ook. Fijn dat je je al zo fit voelt. En heerlijk dat je ga acht zo goed hebt kunnen slapen.

2. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    Wat een lief kaartje! En ik kon de tekst prima lezen hoor, geen probleem! (ha, kan zo in Friesland gaan wonen :D)

3. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
  4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Wat een mooi en gelukkig gezinnetje !!

en bedankt voor je mooie kaartje , en hiihihih ik moest het wel ff goed lezen voor ik het begreep ................

5. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    Wat een lieve foto!

Gek idee he, dat hij verleden week nog in je buik zat?! :)

6. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ja ik snap er niks van dat dat uberhaupt past in mijn buik....

7. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    WAUW!

gek he en dat word de komende dagen alleen maar gekker want hij gaat nu keihard groeien ik vond dat ook zoooo raar...

Heel mooi kaartje! Ik begreep ook niet alles:)
    En een prachtige foto van jullie heerlijk hoor dit soort SPAM :D

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ja leuk he zulke spam , likt zelfs wel of Jelke slapend ligt te lachen

9. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ja hij trekt heel vaak een glimlach in zijn slaap... dat ziet er echt zo schattig uit!!! Maar ja het zijn nu nog stuiptrekkingen toch?

Liefs

10. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Jep maar daar mag je net zo hard van genieten :D

Hoe gaan de nachten slaapt hij nog steeds zo goed?

11. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nou vannacht had hij even een lekker plaagnachtje hahaha! Om 22.00 rechterborst aangelegd en leeg gedronken om 23.00 nog honger dus linkerborst aangelegd en ook leeg gedronken. Om 23.30 nog honger hebben dus 2 x 30 cc bijvoeding gegeven. Toen op bed gegaan. Om 00.45 nog honger hebben dus toen maar weer aan de rechterborst gelegd (zat alweer bijna 3 uren tussen) daar flink aan lopen drinken en toen weer in zijn bedje gelegd. Nou toen had hij nog steeds honger op zijn manier en kreeg dus weer 30 cc bijvoeding. En hij bleef maar op zijn vuistjes zuigen en sabbelen. Uiteindelijk om een uur of 3.00 geloof ik de linkerborst nog aangelegd... Ben de tijden wat kwijt maar het komt er op neer dat wij de hele nacht voor melkfabriek hebben gespeeld en dat meneer pas rond 6.00 ging slapen en rond 10.00 pas weer kwam....

Liefs

12. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    #1692 sunnyqueen21, 7 jun 2011
    Laatst bewerkt: 7 jun 2011
    Maar de kraamzorg heeft al aangegeven dat we als dat vannacht weer zo gaat dat we hem dan de speen mogen geven om te kijken of het alleen zuigbehoefte is. Officieel mogen ze dat niet adviseren zei ze, maar ja ze zei ook dat dit omrommelen 's nachts geen zin heeft en hij op een gegeven moment toch echt genoeg moet hebben.

Overdag gaat het namelijk wel keurig 1 borst en dan 3 uur later de volgende.. En dan slaapt hij dus lekker... Dus we zullen zien wat hij vannacht doet! Door zijn grootte kan hij ook wat meer hebben dan dat ik op dit moment nog produceer... Dus dat moet nog even in verhouding komen met elkaar! Maar gelukkig helpt de kraamzorg ons daarbij en geven daarin veel tips voor de volgende nacht.

Liefs

13. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    ah joh, nog even, en dan mag je ook een campina tatoeage op je borst laten zetten omdat je hofleverancier bent :):):):)

14. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Hahahahaahhahahaha zo ken ik je weer Lin hahahahahaa Heerlijk!

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    hahahhaaha Janneke dat dacht ik ook ..

een echte linda-quote ...

16. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    whahahaha heerlijk die opmerking!!! Ja inderdaad ik zei vannacht ook: ''Ik zal de melkfabriek weer even aanslingeren!!''

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

wacht maar totdat je eventueel gaat kolven , dan voel je je echt campina

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Janneke je temp gaat trouwens goed he !! Spannend wanneer is je nod ?

19. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    ja dat geloof ik graag, dat had ik in het ziekenhuis heel erg... Ik moest Jelke eerst een kwartier aanleggen aan beide kanten en daarna nog 10 minuten kolven om de boel te stimuleren.... Nou toen voelde ik me net een koe hahaha!

20. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    tja... de vorige keer had ik een lf van 13 maar op 12 en 13dpo al spotting en op 11dpo al een dalende temp.

Eigenlijk is mijn NOD as zaterdag maar we gaan donderdag een weekendje naar Berlijn :D (en Seph gaat logeren) dus ik denk dat als ik as. donderdag (11dpo) geen daling heb dat ik dan ga testen met ochtend urine (ik heb die kruitvat 2 voor 5 gekocht). Bij mijn eerste zwangerschap (mk) kwam ik er pas met 7/8 weken achter en met de zwangerschap van Seph heb ik 2 dagen na mijn nod op 15dpo mega positief getest (omdat ik niet eerder durfde maar toen had ik al wel een enorm vermoedde omdat ik nooit overtijd ben en superregelmatig ben).

Tja en mijn gevoel? het kan werkelijk alle kanten op want ik voel niks en dat doe ik nooit niet als ik ongesteld ga worden en niet als ik zwanger ben.... Steef vind het superspannend haha. Ik vertelde dat ik vandaag al vier keer een glas uit mijn handen heb laten vallen en toen werd hij gelijk blij:cool:

Deel Deze Pagina