Heel even kort en *EGO* want moet keihard werken vandaag maare vanmorgen lichte tempdaling en toen toch maar even een testje gedaan zo van nou ja dat weten we het maar alvast... en die was spierwit... Nog even blijven oefenen dus Ik vind het jammer maar helemaal niet erg hoor we hebben nog alle tijd. Stf vind het ook jammer... Ik ben er ook even een tijdje niet/minder druk met werk en morgen t/m maandag naar Berlijn! Wooooohieww Wel fijn dat je met dat temperaturen al zo lang van te voren kunt zien welke kant het opgaat.
@Janneke, dat is inderdaad jammer, maar zoals je zelf al zegt jullie hebben nog alle tijd en zijn net weer begonnen. Komt vast snel goed! Bedankt voor je kaartje trouwens. Ik moest er wel om lachen hoor. Er stond namelijk in: Welkom op de wereld Jelke. En daarna stond er: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Seph. hahahaha kan gebeuren!!!
Aaaaah NEE Oh sorry! Oh ben echt in de war (en nee toch echt niet zwanger dat weet ik nu zeker) Wel een beetje heel erg druk dat zal het zijn. Sorry
Geeft helemaal niks hoor we konden er beide wel om lachen hahaha. Kan iedereen overkomen!! Maak je er maar niet druk om. Liefs
hihi, grappig dat ik herkenbare quotes heb. @ Janneke, jammer dat het nog niet raak is. Vorige keer hebben jullie er ook ene paar maandjes over gedaan toch? @ mede koe, erg is dat he, als je aan dat kolfapparaat gehangen wordt! Ik noem mezelf al maanden Berta 12..... Ik kolf momenteel op m'n werk, naast het kantoor van de directeur. en ik kan me dan helemaal voorstellen dat zijn voet meedeint op de maat van de kolf Ach, zolang hij maar niet mee gaat zitten te zingen vind ik het best WIEK WOEI WIEK WOEI WIEK WOEI!
@Linda, ja daar kan ik me iets bij voorstellen dat lawaai van de kolf... We hadden in het ziekenhuis de medela symphonic... dus de elektrische dubbelzijdige kolf. En die maakte vrij weinig lawaai vond ik zelf. Maar ik vond het wel een appart gezicht hoor als ik daar zat met 2 van die dingen aan mijn tieten. Ik voelde me echt een koe op dat moment. Ik moet nu ff voor een leuk prijsje een kolf scoren om straks al vast wat melk te kunnen in vriezen en voor als we eens een avondje weg zijn... Wat voor kolf gebruik jij als ik vragen mag? Zo hier hebben we een heerlijke nacht gehad. Gisteravond om 22.00 nog borstvoeding. Om 23.00 had meneer toch nog honger dus nog even wat bijvoeding gegeven en vervolgens lekker met zijn speen in slaap gevallen en om 3.30 schrok ik wakker en lag meneer nog zo lekker te slapen dat ik ook maar weer in slaap ben gevallen en om 5.00 werd ik wakker van ontzettend lekkende borsten hahahaha dus toen heb ik Jelke maar even wakker gemaakt... die lag namelijk nog steeds te slapen, maar ik wou wel van die melk af hahaha. En daarna heeft hij weer lekker verder geslapen tot een uur of 9.30... Dus hij heeft lekker rukken gemaakt... Vriendlief was heel dankbaar aangezien hij vandaag moest werken hihihihi! Liefs
ik heb de medela pump in style. PRima apparaatje, alleen wel een koemelkmachine. Ik zag laatst een advertentie voor een nieuwe (ik dacht)difrax kolf. Daarbij kan je de schildjes gewoon in je bh stoppen, dus dat is een stuk comfortabeler en relaxter als je op je werk kolft. Denk alleen niet dat die al tweedehands te krijgen is...
Okeej die nieuwe is inderdaad van diffrax. Daar heb ik wat over gelezen, maar die zal inderdaad nog niet 2e hands zijn. Ik hoor ook wel goede berichten over de Medela swing... Binnenkort maar eens even rondneuzen op marktplaats! Liefs
Waaaaaaaaaah!!!!! Haha dit nieuws MOESTEN we even vanuit Berlijn komen vertellen... (nadat mijn temp vanmorgen weer was gestegen hebben we toch nog even een testje gedaan!!! - die had ik meegenomen omdat mijn temp niet verder was gedaald in 37.3 (de piek) voor mij toch ook best hoog was en 37.1 redelijk normaal is voor me - EN WE ZIJN ZWANGERRRRRRRRR!!!!! we wisselen elkaar mooi af....
@Janneke YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJ Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! En inderdaad mooie afwisseling zo!!! Kunnen we weer van de volgende zwangerschap mee genieten! @Linda, bedankt voor jullie kaartje! Liefs
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! En zo snel weer!! Gefeliciteerd!!!!!!!
We zijn volgens mij al bijna 2 jaar non stop zwanger hier! Want toen Marit net geboren was was ik net zwanger, en daarna Anita! Trouwens, dik twee jaar al, want Janneke en Marjon hadden toch ook overloop? Geweldig, nu weer een klein jaar erbij!
Volgens mij is Seph een week of 6 a 7 ouder als Marit .. lachen hoor .maar denk dat ik er niet meer aan mee ga doen hoor , ik coach jullie wel ..Diep van binnen zou ik nog wel een x willen ,maar tot nu toe heeft mijn verstand nog de overhand , hihihihihih
ik was twee jaar geleden vanaf 3 juni zwanger dus inderdaad 2 jaar! Woop Woop ben zo blij. Later meer hoor want we zitten nog steeds in Berlijn en we zijn kapot. Als we zondagavond thuis zijn doen we nog even een test...
Hier om 23.30 laatste voeding.... En om 6.30 heb ik hem maar wakker gemaakt, want ik had toch behoorlijk volle borsten zeg maar... Heerlijk dat hij zo lekker kan slapen 's nachts! Liefs
zo lekker SQ !! Tara sliep hier vanaf dag 1 door ..23:00 laatste voeding en 6 uur eerste voeding !! Thijme en Marit moesten vanwege het gewicht echt om de drie uur .....Tara was ook wel klein maar viel net buiten de marge en mocht lekker doorslapen , mits ik overdag wel aan de 6 voedingen kwam , geen probleem dan he ............