@Linda, er mag 's nachts 1 keer 6 uur tussen zitten, maar dat was nu dus 7 uren geworden, maar dan moet ik er gewoon om denken dat hij de rest van de dag om de 3 a 4 uur drinkt zodat hij op 6 a 7 voedingen komt. Hij komt altijd op minimaal 6 voedingen uit en dat is genoeg heeft kraamzorg mij vertelt. Nou de avond is heel erg goed verlopen! Jelke vond het allemaal wel prima. Die lag pal naast de muziek en hij lag lekker te luisteren en tussendoor sliep hij. Voeden ging ook prima. Wij zaten boven en met het voeden kon ik mooi op het benedendek voeden. Ze hadden daar een mooie bank waar ik kon zitten in alle rust. Om 1.00 thuis nog een voeding gegeven en om 7.30 maar weer eens ons ventje wakker gemaakt. Toen brak de hel even los... Ik moest hem namelijk aan mijn rechterborst aanleggen en dat is zeg maar de pijnlijke kant, want daar heb ik een kloof die gewoon heel moeilijk dicht gaat. Die eerste hap doet gewoon erg pijn, maar goed dat zakt daarna vrij snel weg, alleen nu vond Jelke het schijnbaar leuk om gewoon 100 keer aan te happen en 3 slokken te nemen en dan weer los te laten.... Dus ik werd op het laatst behoorlijk chagerijnig en verdrietig van de helse pijn en heb hem toen aan vriendlief gegeven en ben naar beneden gelopen om even tot mezelf te komen. Toen heb ik het beneden nogmaals geprobeerd en toen lukte het eindelijk! Liefs
Ik dacht dat ik dat wel verteld had hahaha. Jildert had personeelsfeestje op een rondvaartboot met partner! Wij zaten boven met een 5-koppige band er bij en buiten op het dek stond een BBQ. Binnen stond het vlees en de salades klaar met stokbrood en zo. En benedendeks daar kun je dus ook zitten, maar goed daar zat nu dus niemand dus daar kon ik mooi Jelke voeden. Grote hoekbank hadden ze daar! Om 19.00 is de boot uit gevaren en om 23.30 waren we weer terug! En ik kon lekker zitten en als ik wou kon ik benedendeks me ook neergeven op die bank, maar dat was niet nodig, want voelde me prima. Ben nu beetje moe, maar we hebben vandaag een lekker rustig dagje ingepland! Liefs
ja inderdaad zijn 1e feestje! De zangeres van de band vroeg aan mij hoe oud hij was. Toen ik zei 10 dagen oud, viel haar mond open van verbazing... Dat gezicht was zo grappig. En alle collega's + aanhang hadden helemaal niet verwacht dat ik ook mee was... Ze hebben bijna allemaal wel gevraagd: '' Je hebt toch een keizersnee gehad?'' En vervolgens keken ze erg verbaasd als ik zei ja, maar ik voel me prima. Ook hebben ze regelmatig gevraagd of ik het nog vol hield... Dus ze waren er wel mee bezig hahaha! Liefs
pff Sq , ik had dat met 10 dagen ook wel gekunnen, maar totaal geen zin in zo'n feestjuh ...lekker huismussen ..
Ow meiden ik moet dit even aan jullie kwijt. Vriendlief en ik hebben eigenlijk al vanaf de eerste dag dat we samen zijn trouwplannen. Nou hebben we al vrij snel gezegd 8 juni 2012 als trouwdatum. Nou ja dat schiet al op, want dat is volgend jaar al. Nu heeft vriendlief begin dit jaar al gezegd dat hij me dit jaar officieel ten huwelijk gaat vragen en hij heeft ook al een heel plan bedacht zegt hij, maar ja ik mag natuurlijk nog niet weten wat, waar en wanneer. Maar goed nu hebben we vandaag dus onze verlovings/trouw ringen uitgezocht!!!!! En toen vroeg die mevrouw wat er in moest gegraveerd worden. Dus wij gaven aan dat onze namen er in moesten en toen zei vriendlief: '' Ja en de datum dat ik haar ten huwelijk ga vragen, maar dat ga ik nu niet zeggen''. Dus het wordt wel spannend nu hoor. Ben zo benieuwd wat hij van plan is. Maar ik vond dit al een erg leuke stap vandaag om die ringen uit te zoeken!!! Met Jelke alles goed. Hij heeft de smaak wat doorslapen betreft goed te pakken. Hij slaapt 's nachts 6 tot 7 uren door. Overdag komt hij tussen de 3 a 4 uur dus gaat echt super. hij ligt nu ook weer lekker te slapen. Hij ligt echt bijna altijd met zijn handjes omhoog naast zijn hoofd. (ze zeggen dat je kindje dan ontspannen/tevreden is) Morgen eerste bezoek van het CB. De eerste keer komen ze thuis langs. Daarna moet ik daar heen. Ben benieuwd wat Jelke zijn gewicht inmiddels is. Ondertussen het huis ook weer op orde bijna. Heb al heel wat was gevouwen. Nu hangt er nog 1 op de lijn en er zit nog 1 in de machine. De douche en wc hebben hun grote beurt weer gehad en de boel is afgestoft. Vriendlief heeft het gras gemaaid en gaat zo nog stofzuigen. Dan kunnen we er weer even tegen aan hahah! Liefs
klinkt als een heerlijk gelukkig gezinnetje .................................. moet nog denken aan een hele tijd terug toen hadden we hier een hele andere sq , had niet kunnen dromen voor je dat ze zo snel het geluk weer zou vinden en een mooi kindje en dan gaat ie waarschijnlik ook nog snel voor je op de knietjes .......... wat wil je nog meer ????????????
@Marjon, ja inderdaad als ik terug denk aan die tijd.... Toen had ik dit nooit durven dromen!!! En nu.... Ik ben echt dol gelukkig met ons gezinnetje en inderdaad dat vriendlief straks voor me op de knietjes gaat is de kers op de taart. Liefs
je hebt zojuist een traantje van blijdschap op mijn wangen tevoorschijn getoverd , ben zo blij voor jullie !!!
Ja hier staan de tranen van geluk ook in mijn ogen hoor! Vind het ook heel speciaal dat we hier met zijn 4-en al zo lang met elkaar praten en zo veel hebben mee gemaakt en met elkaar hebben kunnen delen!
JA ja jaaaaa Hier ook heel dankbaar voor ons fijne topicje... en heel blij dat het met iedereen, zelfs met Lin, weer een beetje beter gaat ondanks dat we die lieve kleine Duncan niet vergeten heeft ze laatst d'r eerste goede grap weer gemaakt We hebben allemaal een lieve vent en een prachtig kindje of kinderen, een huwelijk in het verschiet en een prille zwangerschap.... iemand nog wensen?
heb ik trouwens helemaal niet verteld maar ik heb laatst de eerste paar pagina's nog weer eens terug zitten lezen... bijzonder joh!
dat heb ik laatst ook gedaan , bijzonder .......mogen er nog vele pagina's volgen.. Hoe voel je je JAnneke ?
mwoooh wel moe en met vlagen misselijk en beetjes hoofdpijn maar het valt allemaal nog wel mee... zie alleen wel op tegen de komende weken omdat Stf heel druk is en veel moet werken (weekenden ook enz) en tja dan komt het toch allemaal een beetje op mijn neer... pfff als ik er aan denk word ik al moe...
zo wie van jullie kijkt er babyboom, heb deze aflevering heel wat traantjes gelaten .....pffffffffffffffff