Lichtgevende navel topic!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Johannal, 19 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    ow vergeten.. binnenkort even op uitzending gemist terug kijken

2. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ja ik heb gekeken en ja bij mij stonden de tranen ook in de ogen. Vreselijk zeg dat je weet dat je kindje gewoon niet ouder wordt dan 2 of 3 jaar... pffff echt zwaar lijkt me dat!

3. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    mmm weet niet of ik nu nog wel ga kijken... na dat hele Faas verhaal kan ik dit soort dingen zo moeilijk aan... en ik gier al zo van de emoties

4. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    eerste onverklaarbare emotionele huilbui is een feit...:cool:
    hormonen zijn echt rare dingen???

5. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ja dan wordt je meteen weer met je neus op de feiten gedrukt wat hormonen betreft... Ik riep anderhalve week lang na de bevalling dat ik geen last van kraamtranen had, maar toen maakte vriendlief een voor hem grappige opmerking die bij mij totaal verkeerd viel en toen kwamen de tranen.... En 's avonds toen we op bed lagen en we gezellig aan het knuffelen waren kreeg ik ook ineens weer tranen omdat ik zoooo gelukkig was... Dus toen had ik wel zoiets van.... okej die hormonen die zijn nog lang niet stabiel hahaha!

Liefs

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    dat gaat ook niet meer over SQ , wordt wel iets minder maar dan houdt het ook op !!

7. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    Beertje Bollewop een half jaar oud vandaag! Woot woot!

8. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Jeetje Linda, wat gaat die tijd toch snel zeg.... pfff een half jaar alweer.... Ongelofelijk!!!! Gefeliciteerd met je Leanne haar verHALFjaardag hahah! Nog even en dan stapt ze al door de kamer hihihi ;)

Liefs

9. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    Hey Janneke, wanneer mag je eigenlijk voor je eerste echo?

10. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Gromm weer geen melding van actieve lichtgevende navels :D

Maar alsnog gefeliciteerd met Leanne dr halve verjaardag en tja dan is het dus ook weer een jaar geleden dat jullie Duncan verloren hebben. Krijg er nog steeds kippenvel van maar niet normaal wat vliegt de tijd. Kan me voorstellen dat je omgeving er nu niet meer zo veel om vraagt (zo gaat dat helaas meestal met verlies van dierbaren) maare hoe vindt je dat?

Ik heb 11 juli de eerste echt ik ben dan ongeveer 8,5 weken zwanger... Aan de ene kant gaat het snel aan de andere kant ook weer tergend langzaam. Wel ben ik me er meer van bewust dat dit (mocht alles goed gaan) mijn laatste zwangerschap is.... en dat is toch ook wel een ander gevoel.

Anita Hoe gaat het met de borstvoeding? Enne ben je lekker heel de zomer vrij?

Marjon Hoe gaat het met Marrit dr gewicht?

Hier gaat alles wel goed met alleen heel druk met mijn werk en met huishouden en Seph omdat Stf heel de zomer veel weg is voor zijn werk. Dat is soms (nu al ohoh) best heftig dus ik ben veel moe en huil soms van onmacht hahaha pfffffff

11. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik ben gestopt met de BV. Ik merk namelijk dat Jelke er niet meer genoeg aan heeft. Omdat ik aan 1 kant een kloof had kolfde ik die kant en de andere kant legde ik Jelke nog gewoon aan. Toen ik ging kolven om een voorraad op te bouwen kwam ik op 60 cc in totaal uit (beide borsten bij elkaar) Nou dat is veel te weinig. En ik weet dat een baby meer uit je borst kan halen dan dat jij kan kolven, maar ik zag gewoon dat Jelke 8 van de 10 keer niet meer tevreden was na een voeding. En dan had ik beide al 20 minuten aan geboden. Dus ik was soms wel een uur tot anderhalfuur bezig met alleen maar voeden. Nou dan is de tijd erg kort voordat hij alweer komt. En hij sliep ineens niet meer door 's nachts. Dus op het laatst had ik echt het gevoel dat ik alleen maar aan het voeden of aan het kolven was. Daardoor raakte ik gestresst en ik heb altijd gezegd dat als het niet meer gaat het geen strijd moet worden, maar dat ik gewoon stop. Nou die stap vond ik toch even moeilijk, maar ben blij dat ik het gedaan heb, want met KV is Jelke hartstikke tevreden. Ik zie aan hem dat hij genoeg heeft er aan en hij slaapt nu ook weer door 's nachts. En bij mij is gewoon een last van mijn schouders gevallen en voel me een stuk vrijer nu!

@Janneke, ja ik ben de hele zomer vrij. Ik hoef pas in september weer te beginnen met mijn werk. Aan de ene kant klinkt het nog ver weg, maar aan de andere kant gaat de tijd echt ontzettend vlug!

Net tassen ingepakt. We gaan namelijk uit logeren bij mijn moeder. Daar is dorpsfeest namelijk en ik ben daar opgegroeid dus weet hoe gezellig dat altijd is. We gaan 3 nachtjes weg. Jelke gaat 2 nachtjes met ons mee en dan zaterdagavond gaat hij voor het eerst logeren bij mijn schoonouders. En dan halen we hem zondag weer op! Ik heb er ontzetted zin in!

Fijn weekend iedereen!!

Liefs

12. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Oh wat knap van je.... en wat een goede keuze... Als ik er nu aan denk dat Seph een jaar lang bij mij heeft gedronken voelt het als een enorme! opgave om zijn broertje of zusje dat ook te gaan bieden dus ik ben benieuwd hoe dat straks zal zijn en of ik dan ook die keuze kan maken... Bij Seph werd het op ene gegeven moment een soort ding van dat ik dacht enomr spijt te krijgen als ik ging stoppen ondanks dat het inderdaad een beperking van je vrijheid is.

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Spannend Janneke , bijna eerste echo !!

Ik moet dinsdag met Marit naar het Cb en hoop dan dat ze met de 14 maanden aan de 8 kilo zit, dan ben ik tevreden ,,,,,,,

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Goede keuze SQ , als bv goed loopt is het heerlijk om te doen , maar als het niet gaat en je er stress bij krijgt , kun je eigenlijk maar 1 keuze maken en die heb je gemaakt .Fesvoeding daar groeien ze ook goed op !!

15. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Jemig Jelke alweer een maand! Wow!

16. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    He hoi, hier weer eens een berichtje van mij :) (al ligt de kleine meid al te zingen in haar bed, dus het zal een korte worden). HIer nog steeds bv, al denk ik erover om te gaan minderen. Al is dat inderdaad een aardige stap om te nemen! Leanne zit al lekker aan het fruit en de groente, en tot dusver is alleen peer (zwaar!) afgekeurd. Brullen! :D Voor de rest vindt ze alles heerlijk, het kan haar niet snel genoeg gaan. (nog geen rapley, ze snapt nog niet dat ze het naar haar mond moet brengen :D)

Verder gaan we toch maar wat hulp zoeken voor onze rouwverwerking. Ik merk dat nu alles een beetje loopt allemaal er ruimte is voor verdriet, en dat het daardoor heel erg aan de oppervlakte zit. En aangezien Leanne tzt met vragen zal komen vind ik het belangrijk om er tegen die tijd zonder al te veel drama met haar over te kunnen praten en uitleggen wta er gebeurd is ( mijn moeder heeft dat zelf nooit gekunt, dus ik heb altijd vragen gehouden mbt mijn broer. Vind het belangrijk dat ik er wel ontspannen mee om kan gaan). Nu nog een afspraak maken, dat is ook wel een drempel moet ik zeggen...wordt vervolgd

@SQ, hoe is het met de kleine man? Is ie al flink gegroeid? En heeft hij zijn prikjes al gehad? Zielig he!

@ Janneke, nog een paar dagen, dan kunnen jullie de uk aanschouwen!

@ Marjon, hoe is het met het gewicht van Marit?

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    jeeeehh Marit is goed gegroeid !!

8140 gram en 78 cm ..

MAAR :

Haar ruisje op hart was duidelijker geworden en moet nu naar de ruisjespoli om te kijken of daar misschien haar slechte groei van het afgelopen half jaar aan te wijten is dat daar heel veel energie naar toe gaat en een x naar de fysio omdat ze zit als een zoutzak ..En ze vroeg of ze ol om de tafel ofzo liep , niet dus ,..KOm ik net thuis gaat ze een stukje lope in de box , hiihihih

Morgen nu naar de ha voor verwijzing naar ruisjespoli

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Lin goed dat je hulp gaat zoeken meid , is ook allemaal niet niks ....je bent toch je kindje verloren .........
    En bij elk ding wat je meissie nu doet denk je hoe zou onze Duncan dat gedaan hebben..
    dikke kknuufffffff

19. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Linda, inderdaad een goede stap van jullie om daar hulp bij te vragen. Net als Marjon zegt het is niet niks en je wordt met alles wat Leanne doet toch ook weer herrinnerd aan het feit dat Duncan dat eigenlijk nou ook allemaal had moeten mee maken. Ik snap dat het een drempel is, maar ik denk wel een hele belangrijke en goede drempel waar jullie allen profijt van zullen hebben. Dikke knuffel!

@Marjon, super dat Marit goed gegroeid is zeg! Dat is weer een zorg minder, maar wel balen dat het ruisje toch duidelijker aanwezig is. Hopenlijk valt het alsnog mee of kunnen ze er iets aan doen.

@Hier: MEt Jelke gaat het prima. Groeit als kool. Donderdag voor het eerst naar CB toe. Dan zullen we eens zien hoe groot en zwaar onze jongen is. De prikjes krijgt hij pas bij het volgende bezoek aan het CB geloof ik dus die ellende hebben we nog niet.
    MEt mij gaat het ook wel goed, maar merk echt dat ik nog lang niet de oude ben. Afgelopen weekend dus 3 dagen feest gehad waarvan Jelke dus 1 nacht weg is geweest. Nou ik was de laatste dag compleet gesloopt. Mijn lichaam gaf toen echt aan dat het licht uit was en alle energie nu toch echt op was. En ik was super onwennig van Jelke. Ik heb hem ontzettend gemist. Logisch zo'n eerste nacht dat hij weg was te logeren. Jeminee wat is dat even zwaar zeg. Heb dan ook maar even flink gejankt... Mijn moeder vond het ontzettend knap dat ik het 3 dagen heb vol gehouden terwijl ik net een maand geleden ben bevallen... En ja dat zal wel knap zijn, maar ik had het gevoel dat ik een mietje was omdat ik nog niet zo kon feesten als voor de bevalling...(tja beetje overijverig denk ik hahaha) Zal dan toch wel waar zijn he: 9 maanden zwanger = 9 maanden ontzwangeren!

Liefs

20. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    jee, een ruisje op haar hart...wat houdt dat eigenlijk in? Maar wat goed dat ze rond begint te stappen! Nu is het huis onveilig :)

@ Sq, tja. drie dagen achter elkaar non stop feest vieren....dat trok ik al slecht voordat ik Leanne had, nu kun je me erna opvegen denk ik! In mijn studententijd draaide ik mijn hand er niet voor om maar nu..... ben ik een oude muts! :)

Deel Deze Pagina