Het mooie weer is ons naar de bol gestegen, dat kan niet anders! Was lekker vrij vandaag (lees: bruin gebakken). Heerlijk!
tja inderdaad ooit moet het toch eens lukken en het zou best eens deze ronde zo kunnen zijn 50 procent kans!?!? en daar ga ik weer... terwijl ik dit typ denk ik dan weer aan die hagelwitte ovutesten.... stomme dingen... ik ga het aankomende cyclus nog één keer proberen (ik heb er nog over) en dan zou ik het toch leuk vinden om die lh piek te vinden... maar miscchien hoef ik ze wel niet meer te gebruiken!?!? ben benieuwd welke klachtjes/symptoompjes/rarigheden ik nog krijg volgende week...... groetjes
Hallo allemaal, nou die lichtgevende navel lijkt mij ook wel wat ja. Pffff, wat word je gestoord van dat wachten. Moeder natuur regelt alles zo goed, maar dit???!!! Al die stress kan nooit goed voor je zijn. Ik heb een tijdje niet op de site gezeten. Was er net mee begonnen toen ik in januari zwanger bleek, maar heb 11 maart een mk gehad. Dus nu op naar poging twee... Best kut, want je denkt de hele tijd na over hoe ver je anders was geweest, hebben jullie dat ook? Nou hoorde ik trouwens laatst dat je na een miskraam een grotere kans hebt om vlot weer zwanger te raken. Is dat waar of is dat een fabeltje om ons mk-ers niet volledig wanhopig te laten worden? Heb volgens mij (voor het eerst) iets gevoeld wat kan duiden op een innesteling. Mini-bloedverlies en krampen links onderin mijn buik. Nu ben ik af en toe erg misselijk, vooral als ik na mijn werk thuiskom. Ook ben ik erg moe. Dit kan neem ik aan ook allebei komen door stress grrrrrrrrr... Nou ja, ik ga net als jullie maar rustig afwachten... Oh, heb trouwens maanden gepuzzeld met ovulatietesten, maar ik heb die van mij daarmee nog nooit gevonden. Ik wil jullie niet naar maken, maar ik kon er helemaal niks mee. Heb voor de gyn zo'n temp-curve gemaakt, daar zag ik ook al niks is, maar hij wel gelukkig. Liefs
Oh wat verhelderend! ik dacht dat ik echt de enige was die mijn ei niet vind met die ovu testen maar jij dus ook niet.... bleven ze bij jou ook maagdelijk wit! Ik heb 20 februari een miskraam gehad (wij hier allemaal rond die tijd) en je bent hartstikke welkom we zitten allemaal dus ongeveer in het zefde schuitje.... Ik heb het vlak na mijn mk aan mijn verloskundige gevraagd, over hoe dat zit met die vruchtbaarheid na je mk en zij zei dat ze inderdaad in haar praktijk zag dat veel meiden na een km snel weer zwanger werden... maar hier niet hoor.. wij zitten nog allemaal te wachten op het wonder... En ja ik dacht van de week nog dat ik dan nu 23 weken geweest zou zijn... ik kan er ook niet echt omheen want een van mijn beste vriendinnetjes is ongeveer twee weken verder dan ik (was).... wij hebben goed ons best gedaan deze cyclus maar tja ik had dus wel spier witte ovu testen terwijl ik zondag mega veel vruchtbaar slijm had en volgens de gewone telling afgelopen dinsdag mijn ei zou hebben gehad.... blijft raar... wat zij jou gyn erover dan?
Welkom Minke !! Zou een innesteling kunnen zijnnatuurlijk , maar na een miskraam is je lichaam zo van slag dat het natuurlijk vanalles kan zijn , en je kunt jezelf ook zo gek maken ........dingen die je normaal ook hebt en en nu extra voelt omdat je op elk pijntje/krampje gaat zitten letten .. tsja en hoever je had kunnen zijn , bij mijn bbz was mijn beepje nu 4 maandjes geweest en de MA zou ik al een week 0f 20 zijn geweest ...............
Hallo allemaal, bedankt voor het warme onthaal. Mijn vriendinnen zijn ook plotseling ineens allemaal zwanger (op een paar na), heel frustrerend allemaal idd. En dat vrolijke bevallingen- en baby-geklets op verjaardagen; gek word ik ervan! Ik gun het ze van harte hoor, maar ik ben er al genoeg mee bezig, heb geen zin om me dan ook nog eens gek te laten praten. Mijn gyn zei dat het idd vaak voorkomt dat vrouwen vrij snel weer zwanger raken na een mk. Maar of dat nou echt een feit is of gewoon toeval, tja... Je maakt jezelf idd helemaal gek, ik heb ineens allemaal kwaaltjes en klachtjes, mijn haar is erg vettig en ik ben heeeel erg misselijk af en toe. Bij mijn vorige zwangerschap had ik daar juist helemaal geen last van, alleen heel zere borsten. Nou ja, ik wacht maar weer rustig af... Wel fijn om te weten dat er dus meer zijn die ongeveer hetzelfde meemaken. Ik kan dinsdag de 26ste testen, dus ben benieuwd en hou mijn hart vast. Liefs Minke
Hm, steekjes en een beetje bloedverlies? Dat klinkt mij toch wel als een innesteling toch? Of doe ik dan aan wishfull thinking? Lijkt mij niet onwaarschijnlijk dat je zwanger bent in ieder geval! Het is deze maand echt "de maand van de mysterieuze eitjes". Die van mij schitterd ook nog steeds door afwezigheid, terwijl ik hem normaal probleemloos vind met ov testjes. Vreemd. Heb vandaag en gisteren een flink ongesteld gevoel, maar volgens mijn normale cyclus moet ik volgende week pas ongesteld worden. Zullen we een handtekeningen actie beginnen aan Willie Wortel? Weet zeker dat als we genoeg handtekeningen verzamelen hij wel het lichtgevende navel inschroefding wil uitvinden voor ons. (zijn vriendje heet toch ook lampje? Ik zeg piece of cake! )
Vooralsnog Minke , dat vettige haar klinkt wel bekend , had ik vorige zs ook ....maar wil je daar nou ook weer niet blij mee maken dus weet niet of het verstandig is als ik het post [-X [-X #-o Ennuh over mysterieuze eitjes te spreken , ik heb alweer 2 dagen last van eipijntjes en zoals ik hier overal lees "vruchtbaar slijm" maar zit nu op dag 11 van de cyclus ...misschien heb ik wel altijd een vroeg ei en een iets langere lf , zou dat kunnnen .... Mannetje vanavond maar eens aan de klus zetten ennuh mijn handtekening krijg je bij deze !!!!!!!
Hallo allemaal, Nou, ik ben ook helemaal voor een handtekeningenactie, lijkt me geen probleem voor Willie. Vind het ook echt he-le-maal niet slim van moeder natuur, dat wachten. En dan maar zeggen dat je je stress tot een minimum moet beperken... Nou ja, dat doe ik dan maar door lekker te terrassen; kom net weer thuis. Ik woon namelijk op een waddeneiland en het is hier super mooi weer !
Wat heerlijk een waddeneiland! en dan vrij met zo'n weer.... Ik heb vandaag gewerkt; was/is druk dus was even nodig maar dan gaat de tijd wel sneller want rapapaa rapapaa het is nu nog maar 11 dagen en het eerste kwaaltje heeft zich al aangediend! Ik voel mijn buik/lies links onderin..... (mijn onzekerheid: "of zou dit dan toch nog een verlaat ei zijn? Ik heb niet meer getest omdat mijn afscheiding alweer weg is geweest maar volgens de telling zit ik er pas twee dagen na...of misschien betekent het iets aangezien ik denk dat ik afgelopen weekend mijn ei heb gehad!!!) Minke heb je destijds ook met je gyn gesproken over het niet vinden van je eisprong dmv die ovutesten? en wat zei deze daarover? Ik kan er bijna niets over vinden dat het bij mensen niet werkt maar tja bij mij blijven ze wel leeg... ::: handtekening :::
Goedemorgen !!! Ben je ook al zo'n vroeg vogeltje ???? We gaan vandaag lekker naar de dierentuin , stapen straks in de auto en de kindjes weten helemaal niks ... Maar zo eerst ff boodschapjes doen , want Tara viert zondag haar 3e verjaardag en morgen moet ik weer werken dus dan komt er niks meer van ....... kkknnuuuffffff
Ja moest vandaag werken Maar we hebben heel vee kunnen doen en als het goed is is het nu de komende tijd rustiger... eind volgende week moet er een groot project worden afgerond... Nu lekker weekend. Aangezien het forum weer niet gaat opslaan en er volgens mij pas a.s. dinsdag een eerste spannend bericht kan komen van Minke denk ik dat ik de aankomende dagen even forum vrij neem misschien kan ik het dan een beetje loslaten.... want ik voel alweer van alles borrrelen vooral hihi tot dinsdag xxxx
ja erg he , na die eisprong ga je gelijk overal op letten.............en natuurlijk vanalles voelen .................
Jeetje er zijn wel erg veel berichten verdwenen zeg !! Maar ja als de site nu beter werkt ... Heb getest en .........negatief , ik ben er met ik heel eerlijk zeggen wel een beetje helemaal klaar mee ....
Nou, er is inderdaad heel veel weg zeg! Nou ja, we kleppen toch wel door, dus dat scheelt! Maar wij zijn het ook even helemaal zat allemaal. Ik weet dat ik nu mijn ei ongeveer moet hebben, maar we hebben allebei zoiets van laat maar even, het zal wel. Stom he, aan de ene kant vind ik het een gemiste kans deze maand, maar aan de andere kant...ik kan het even niet opbrengen om weer in spanning te zitten deze maand. Herkenbaar voor iemand?
Valt wel mee ladiedaa , ik had vandaag kunnen testen en heb het gisteren gedaan ...Ik heb testen die ik vanaf 4 dagen voor nod kan gebruiken , dus als het raak was geweest had ik gisteren echt een positieve test moeten hebben ... Ik ben die spanning op het moment ook ff helemaal zat , het liefste zou ik op dit moment er heel hard voor weg willen rennen ..........want heb het er zo mee gehad ...........