Lichtgevende navel topic!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Johannal, 19 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    Zo dan Janneke, ik snapteronderhandniksmeervan! Janneke /Johanna / Janna....hoeveel aliassen heb je nog meer? :)

2. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    hahahaha tja janna(fb) is een beetje hoe me matties me noemen :D
    en het maakt me minder makkelijk vindbaar... Johannal bestaat alleen bij fertillety friend en hier, dus alleen maar babygerelateerde sites (komt nog uit de tijd dat ik het geheim wilde houden dat ik zwanger wilde worden en inmiddels vind ik het wel fijn om nog steeds (relatief) onvindbaar te zijn hier omdat ik hier weer dingen deel die o.a. diezelfde matties niet hoeven te weten :D)

Maar mijn echte naam is janneke
    johanna is een van mijn doopnamen

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Lengte is best wel ok ze is 77 cm en 8,2 kilo met 15 maanden ..
    Ze is lang en dun , en kenmerkend voor coeliakie bij kleine kindjes zijn dunne beentje en dunne armpjes en die heeft ze wel ...En zoiezo waren T&T bijna 2 kilo zwaarder rond dezelfde tijd ...

En weet je het zou idd klote zijn als ze het zou hebben , maar ze is nog klein en zal niet beter weten en je kunt hier heel oud mee worden .......Maar vooralsnog hoop ik nog steeds op een bevestiging dat ze gewoon dun is .....

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Nou Linda dat wordt dus wat meer ouwehoeren op facebook , ik ben er ook pas net en vindt het toch wel grappig vooral de voetfoto's van Janna in bad , hihhihi

5. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Hallo dames,

Ik krijg ineens geen mails meer van nieuwe reacties..... Beetje vreemd..... Nou ja in ieder geval....

@janneke, mooi dat alles goed gaat en dat de echo ook goed was.

@ marjon, goh dat is even schrikken. Ik hoop ook voor jullie dat ze ''gewoon'' fijn is.

@linda... Ik heb geen facebook, alleen hyves en dat vind ik meer dan genoeg.

Jelke krijgt sinds dinsdag 4 flessen i.p.v. 5 want hij sliep snachts ineens 10 uren door i.p.v. 8 en hij krijgt 210 cc water + 7 scheppen voeding dit was eerst 180 + 6 scheppen voeding. Gisteravond om 20.00 de laatste fles en vanochtend kwam hij pas om 7.30 te jeuzelen en kreeg om 8.00 de fles.... Dus klokje rond.... Ben zo trots....

Liefs

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    DAs lekker SQ !!

links bovenaan de pagina , zie je je gebruikersinstellingen staan , als je die aanklikt , zie je waar nieuwe berichten zijn geplaats in de topics waar je meeleest ...(sinds je laatste bezoek )

7. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @ marjon ja zo ben ik er ook achter gekomen dat er nieuwe berichten waren maar normaal krijg ik mail met de link waar ik gebleven ben...

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ok ik doe het zo , ik heb dat juist uitgezet dat ik telkens mail wil ontvangen, check het gewoon zo ff..

9. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    @ Marjon, wat duurt het trouwens lang voordatalle uitslagen bekend zijn! Hoe testen ze eigenlijk op glutenallergie?

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Via het bloed , maar hebben nog meer omderzoeken gedaan en er zal ook wel wat op kweek moeten ...Mocht er al eerder iets uitkomen wat gelijk behandeld zou moeten worden dan zou de ka contact opnemen ..Nu krijgen we dan gewoon gelijk alle uitslagen , vandaar 6 weken ..Stel dat het coeliakie is dan mag ik toch ook niet gelijk met gluten stoppen omdat ze dan eerst een biopt van de dunne darm zullen nemen en dan moet ze nog ff gewoon dooreten ....en zullen dan ook verdere onderzoeken gelijk gedaan worden..

maar ga er nog steeds van uit dat we gewoon een fijn poppetje hebben ............

11. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    tja, als ze het verder gewoon goed doet en lekker in haar velletje zit zou ik dat ook doen! Maar hoe zit dat dan eigenlijk bij glutenkindjes? Merk je daar verder iets aan?

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Bij Marit is de slechte groei en het vele dun poepen een teken voor coeliakie ..
    Maar zijn meerdere dingen die daar op kunnen wijzen , vaak wordt het vast veel later ondekt ...

13. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    heeeeeej meiden! hoe ishet hier?

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    goed hoor !! Kindjes hebben nog vakantie dus lekker dukkies ..Volgende week weer naar school dus weer meer forumtijd !!

15. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    haha, dan gaat moeders eerst een met een bakkie koffie met de pootjes omhoog zeker :)

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    dat heb je mooi goed . Lin !!

17. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    he bah! na een kleine anderhalf jaar ongesteld geworden! Hoe ging dat ook alweer allemaal?!? :)

18. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    oh heeft hier inderdaad ook een maand of negen geduurd... Ik heb er nooit zo heel veel last van maar miste het ook absoluut niet!

19. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    nee he, ik vond het best lekker zonder!!

Wat hebben we al lang niks van sq gehoord!?

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Waarschijnlijk zijn ze lekker van hun kleine ventje aan het genieten ..Misschien zijn ze wel op vakantie ...

Deel Deze Pagina