Lichtgevende navel topic!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Johannal, 19 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ja onze jongen is een grote knul. Maar gewicht en lengte gaan gelijk op dus is wel in verhouding gelukkig. Qua gewicht zit hij exact op de bovenste groeilijn en qua lengte zit hij iets boven de bovenste groeilijn. En ja ik heb hier dus momenteel kleding maat 62/68 en hij heeft zelfs kleding maat 74 aan (mouwtjes en broekspijpjes omslaan.)

Vriendlief heeft 3x een tijdelijk contract gekregen. Toen hij vorig jaar zijn 3e tijdelijke contract kreeg voor een jaar werd hem verteld dat als het zo goed bleef gaan met het bedrijf hij zeker wel voor vast wel aangenomen. Nu loopt het bedrijf dus zelfs zo goed dat ze sommige projecten zelfs uit besteden aan andere bedrijven. En nu komen ze aan met het feit dat hij geen HBO diploma heeft.... nou dat wisten ze vorig jaar ook al.
    Vriendlief was vandaag even te verbijsterd om veel uit te brengen dus hij wil nog een gesprek met zijn baas om dit o.a. te noemen en ook te vragen of er een mogelijkheid is om via het bedrijf die HBO opleiding te doen. Door dan voor hen te werken kan hij die opleiding weer af betalen. Maar vind het gewoon raar dat ze vorig jaar nog zeiden komt wel goed en nu ineens is zijn diploma te min.

Liefs

2. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    Jeetje, Marit nog steeds in de 68! Wat een klein poppeke zeg! Ik ga Leanne morgen even laten wegen en meten op het inloopspreekuur van het cb. Ze oogt niet heel klein, maar de laatste keer dat ik daar was was half juni en toen was ze 68cm. Wil toch even zeker weten dat ze wel iets gegroeid is zeg maar. (ik weet dat ze niet zo hard door blijven groeien, maar toch :) )

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ze heeft ook nog rompertjes 62- 68 aan ..Ze heeft wel de lengte maar ze is gwoon heel smal , daardoor kan ze alles heel lang an ..Shirtjes maatje 68 zitten het beste , alleen beginnen nu de mouwtjes tekort te worden .....Marit zal nu wel ong 80 cm zijn en ong 8400 gram ......

4. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Dames, aankomende maandag om 14.30 heb ik een sollicitatie gesprek willen jullie voor me duimen please???!!!

Liefs

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ga onwijs voor je duimen ? waar ga je solliciteren ?

6. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
  7. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    Ik duim mee!

Hier 2 voortandjes gesignaleerd! Wel een heel eind uit elkaar, maar dat schijnt goed te komen, aldus het cb.

En...71,5 cm en 8.9 kgs! Gewoon hollands glorie dus :)

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Goed bezig die meid van jullie !!!!!

En die tandjes staan bij Marit ook een heel stuk uit elkaar , ken ik ook niet van die andere 2 ..maar zie dat dat goed komt ..

9. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    da's toch wel fijn om te weten he ;)

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    @SQ , hie is je solli gegaan ?

11. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Goed hoor. Er werden veel vragen gesteld over hoe ik zou reageren in bepaalde situaties en daar had ik naar mijn idee elke keer een goed antwoord op. Ik krijg vanmiddag om 15.30 de uitslag. Het is 50 % kans want ik was samen met nog iemand de enige!

Liefs

12. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    oeh spannend ik zal voor je duimen

13. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
  14. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
  15. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
  16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Spannend SQ !! En wat een gewldige spam van Jelke !!

17. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Om 16.15!!!!!!! belde ze pas... Ten eerste instantie vind ik dat al niet netjes als je tegen de sollicitanten zegt dat je om 15.30 belt en vervolgens 3 kwartier later al belt, maar goed dat terzijde.
    Ik ben dus niet aangenomen en wel om de volgende reden. Ik zou te direct zijn en dat vonden ze geen prettig idee aangezien je bij mensen thuis komt en in HUN huis bent. Nou werkelijk waar mijn broek zakte letterlijk op mijn enkels, want dit heb ik nog nooit gehoord... Ik en te direct.... Nou iemand die mij goed genoeg kent weet dat die 2 niet samen gaan. Ik ben pas direct in mijn vriendengroep met mensen die ik al jarenlang goed ken en waarvan ik weet dat ze het kunnen waarderen. Ik ben eerder een beetje terughoudend in nieuwe situaties dan direct.... Dus dat vond ik echt flauwekul... Dus ik gaf toen aan dat ik tijdens mijn werk wat ik nu doe ook met de mensen omga of ben ik bij hen thuis. Ze zitten dan wel in een verpleeghuis, maar wij moeten met ze omgaan of kom je bij hen over de vloer. Dus dat is hetzelfde en daar zeggen collega's dus dat ik juist heel sociaal en respectvol ben naar de bewoners toe. (dit heb ik tijdens het gesprek ook vermeld want ze vroegen wat andere collega's van mij zeiden!)
    In de vacature vragen ze naar een enthousiaste medewerker die handelend kan optreden. Nou tijdens het gesprek gaven ze al aan dat ik enthousiast ben.... Dus dat zit goed. Maar om handelend te kunnen optreden moet je sterk in je schoenen staan en niet te terughoudend of te verlegen zijn.... En wat zeggen ze... Ik ben te direct.... Nou sla mij maar neer ik heb dit nog nooit gehoord... Ik heb 2 jaar terug tijdens een sollicitatie gesprek gehoord dat ik te afwachtend ben..... Hoe kun je nou te afwachtend en te direct tegelijk zijn....???????????? Ik heb ff een flink potje gejankt....

Vriendlief wordt zowat weg getreiterd door 1 van zijn bazen... Die heeft dus vrijdagmiddag toen vriendlief naar huis was het geluid van de computer gehaald zodat vriendlief dus geen muziek meer kan luisteren. Dit heeft die baas bij een andere collega al eens eerder geflikt toen die op vakantie was. Ze luisteren overigens gewoon muziek met oordopjes in dus niemand die er last van heeft. 1 oordopje in en het andere oor vrij om de telefoon en collega's te kunnen horen. En Vriendlief had nog wat uren staan om op te nemen. Die wou hij vrijdag op nemen... Zeggen nee dat kan niet want die hebben wij al voor je in gepland op 7 en 8 november. Zijn contract loopt 8 november af en dat is op een dinsdag en nu hebben ze die verlofuren op maandag en dinsdag ingepland zodat vrijdag 4 november zijn laatste dag is. Ik zei dat mag helemaal niet want het zijn jou verlofuren en jij mag bepalen wanneer je die wilt inplannen (in overleg natuurlijk) en niet hen. Nou heeft hij gezegd dat ik vrijdag moet werken en we geen oppas hebben voor JElke dus dat hij vrij MOET.... Nou ze zijn uiteindelijk overstag gegaan, maar de manier waarop maakt het vriendlief niet echt leuk meer om naar het werk te gaan...

WAT EEN KUTZOOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zo dat moest er even uit!

18. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    ownee :( :( :( wat een stomme domme pech allemaal zeg niet leuk :(

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    PPFF SQ , das wel erg veel op jullie bordje ineens , kan wel zegegn dat het goed komt maar daar heb je nu helemaal niks aan !!!!!

Dikke knuffffffffff ..................................................

20. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    jeetje meid, het zit jullie echt even niet mee he....bah wat naar allemaal! Heb je alweer nieuwe gesprekken in de planning?

Deel Deze Pagina