Lichtgevende navel topic!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Johannal, 19 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    bah. snotneuzen en grieperigheid in huize hierro! :(

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    he Bah Linda , hier ook al last van mijn strot !!

beterschap daar !!

3. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    ..en daar ook!!

4. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    ...ik wil eigenlijk wel heel graag even een kleine update van Janna...ben benieuwd hoe het met jullie gaat na die heftige week en zorgen die jullie nog zullen hebben....

5. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Hey! Das lief!

Nou eigenlijk gaat het best wel goed! We kunnen ons er best wel bij neerleggen dat we nog even in onzekerheid zitten (maar wanneer ben je wel zeker?) en proberen er gewoon vertrouwen in te hebben dat ons meisje gezond is. Als je die kans van 1-338 omzet naar percentages is het iets van 0,3 procent en tja als je een kans van 0,3 procent hebt om een miljoen te winnen leg je je er ook bij neer dat dat zeer hoogst waarschijnlijk niet gaat gebeuren...

Dus gaan we eigenlijk wel weer redelijk hetzelfde verder als voor de echo. We zijn ons kapot geschrokken maar zijn de schrik nu te boven en proberen het rationeel te bekijken.

Verder ben ik heel druk aan het werk. Ik was alweer een tijdje redelijk actief bij de maartmama's maar pfoei wat gaat er een hoop tijd inzitten om alles bij te houden en eigenlijk vind ik die extra tijd op het moment wel even fijn.... ik maak me thuis iig een stuk nuttiger en dat is toch best wel de bedoeling! Maar voor jullie maak ik graag tijd. De lichtgevende naveltjes zijn makkelijker te volgen....

tot gauw...

Misschien wel weer eens tijd voor wat lieve kinderkiekjes?

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Goed zo Janneke , knap dat jullie er weer zo instaan ...En precies wanneer ben je wel zeker , das precies waarom wij geen nekplooimetingen gedaan hebben , alleen de 20 w echo , en die dan vooral omdat wij een verhoogde kans hebben op spina bifida ...Maar god ik kan me voorstellen dat jullie leventje even helemaal heeft stil gestaan ..Ik hoop dat jullie nog lekker van jullie zwangerschap kunnen genieten met zo'n min mogelijk zorgen .................En 0,3 % is idd niet veel , maar zekerheid heb je pas als je je meissie geboren is ...en dan begint het pas echt he ...dikke knuufffffffffffffffffffffffffffffffffff

7. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik heb echt bewondering en respect voor jullie grote relativeringsvermogen, want dat lijkt me echt niet makkelijk als je in zo'n situatie komt. Maar zoals jullie zelf al zeggen, wanneer ben je wel zeker?? Ik ben blij dat jullie ondanks alles toch weer kunnen genieten en hoop dat de zwangerschap verder zonder complicaties mag gaan verlopen en dan op het einde natuurlijk een gezond meisje op de wereld zet!!

8. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    He, dat is mooi! Inderdaad, 0.03%....pft...dat is nop! Mooi!

9. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Mag ik hier heel even (alleen tussen ons viertjes) klagen....
    We waren net bij de vk en tja hoe zal ik het zeggen. Ik vind ze super aardig hoor maar als ze zo ontzettend bezorgd en overdreven lief gaan doen voel ik me bij schuldig dat ik me niet meer zorgen maak:(:(
    Hadden wij ons er net een beetje bij neergelegd... nu voel ik me weer 'onzeker' omdat zij (en soms ook andere mensen) zo extreem medelevend gaan doen zodat ik denk van: "Shit hey misschien is het toch ernstiger dan ik dacht en ben ik nu te naief enz snappen jullie dit?!? Het is heus niet zo dat ik totaal geen zorgen maak maar het gaat eigenlijk gewoon best wel goed... maar nu zit ik dus weer met die knoop in me maag zo van zou de vk ons stiekem toch een beetje willen voorbereiden oid!?!?!? Ooooh het maakt me weer zo onzeker grrrrr wordt er een beetje irritant van snappen jullie?!? :(:)

10. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    Ik snap het helemaal! Wij hadden dat ook! Zo ontzettend vervelend, precies op momenten dat je jezelf sterk voelt! En op momenten dat je je wel even zorgen maakt komt iedereen je vertellen dat je je vooral geen zorgen moet maken! Hoe verzinnen ze het! Gewoon lekker laten lullen! (tja, de Rotterdamse aard komt toch een keer naar boven he :) )

11. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    En geen zorgen; ze zijn echt eerlijk, bij ons hebben ze ook vanaf het eerste moment duidelijk gemaakt dat het mis kon gaan. Echt hoor, ze gaan je niets voorliegen!

12. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Oh ik vind het me toch fijn dat jij je hierin herkend. Het is precies zoals je zegt net wanneer je jezelf sterk voelt praat iemand anders 'je weer omlaag'....

Maar goed ik ga ze maar laten lullen met zijn allen :D

13. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    Overigens vandaag precies een jaar geleden dat ons mannetje overleden is. alledrie thuis vandaag, even geen zin in de wereld zeg maar.

14. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Jeetje is dat al weer een jaar geleden, het staat me nog zo bij dat jullie dat nieuws kregen... Heel begrijpelijk dat jullie de wereld vandaag even laten voor wat het is. Ik denk aan jullie!!!

@janneke, nou ik begrijp jullie heel goed dat je daar weer ontzettend onzeker van wordt, maar laat ze maar lekker lullen en voel gewoon waar je je goed bij voelt. In je achterhoofd houden jullie heus wel in de gaten dat het heel anders kan lopen, maar om daar nou elke seconde van de dag bij stil te staan wordt geen mens beter van en als straks blijkt dat jullie meiske kerngezond is denk je bij jezelf ook wat zonder dat ik niet genoten heb van die tijd. Dus jullie zijn gewoon hartstikke goed bezig en niks van anderen aantrekken.

Liefs

15. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    *EGO*

Jelke zijn eerste tandje is door! Jelke draait van rug naar buik, maar nog niet terug. Jelke gaat steeds beter zitten, dus ben benieuwd wanneer dat zelfstandig lukt. En hij vind staan helemaal geweldig en wij houden hem zeg maar vast voor de balans, maar hij blijft zo 5 minuten rechtop staan. Zo ontzettend sterk in zijn benen.
    Dus met Jelke gaat het super.
    Wij zijn nog steeds op banenjacht, wil nog niet echt vlotten.

Liefs

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    @Lin , pff alweer een jaar geleden , terwijl op dat moment eigenlijk je hele werled stilstaat .......Lijkt me moeilijk als je nu jullie meissie ziet , daar had gewoon jullie manneke ook bij moeten kruipen .....dikke knuufffff

@Janneke, Laat ze maar lekker lullen met z'n allen , en probeer je goede gevoel erin te houden en te genieten van je meissie in je buik , je zult zeker je onzekere momenten houden maar laat die mooie momenten niet wegnemen hoor ,knuffff

@SQ , Jelke gaat snel !!!!!!!!!

17. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    Het is inderdaad nog steeds erg moeilijk, en eigenlijk nog steeds niet te geloven. Soms nog steeds het gevoel dat het gewoon een nachtmerrie is waaruit ik alleen maar even wakker hoef te worden.

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Kan ik me best wel voorstellen dat je je zo voelt lieverd .....Jullie moeten toch jullie mannetje missen ......was het maar een nachtmerrie , dan kon je wakker worden en verder gaan .......knuffffffffffff

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Janneke ik heb trouwens nog 2 leuke zwarte buikbanden liggen ..Een zwarte met een witte bloem erop en een zwarte met zilvere handjes en voetjes erop , kun je daar iets mee ?

Zo ja , pb me je adres , dan stuur ik ze naar je op , volgens mij is het maatje s/m

20. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    Hoe ging het op het cb Marjon?

Deel Deze Pagina