Lichtgevende navel topic!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Johannal, 19 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    echt zo'n ontzettend triest verhaal he....je hoopt dat het je nooit overkomt.

Zat vanavond een aflevering van grey's anatomy te kijken waarbij een vrouw beviel maar wist dat ze nog maar een half jaar te leven had. Kan ik dus echt niet meer zien he! Tranen over mijn wangen! Vroeger had ik dat echt niet he... (gelukkig liep het goed af in de serie. uiteraard :) )

2. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    @ Janna, heb jij trouwens je 30 weken echo al gehad?

3. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Jajaja!!!! En sorry helemaal vergeten te melden hier. Afgelopen donderdag gehad en!!! Alle metingen binnen de marges :D zelf het beentje. Dat loopt nog steeds twee weken achter maar het paste nu dus beter bij de rest zeg maar. Ze is nog steeds aan de kleine kant maar dat valt volgens mijn wel mee. Seph stak wat dat betreft veel verder uit naar groot. Dus tja.... Als we deze meting met de 20 weken hadden gehad hadden we geen verdere onderzoeken gehad!

Kijk het is geen garantie op een kern gezond kind maar het is wel een goede uitslag. En dus zijn we blij:)

4. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    he, maar dat is geweldig nieuws zeg!!!! Heerlijk!

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Das heerlijk Janneke !! Joehoe !!

6. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    super nieuws meid!!! Lekker genieten.... en krijgen we ook een buikfoto te zien???

Liefs

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    net weer contact gehad met dieetiste , ik dacht dat MArit een goede week had gemaakt op 1 dag na , maar ze komt op een dag 200-250 calorien te kort ....Avondeten gaat wel beter , maar je moet haar echt zo afleiden , met haar met tekenpapier en stiften aan het werk zetten en dan eet ze het wel ............Nu deze week wegen , volgende week weer wegen en naar dieetiste toe en ipv toetje nu zo'n smoothie omdat ze die smoothie s avonds niet echt wil ....( hooguit 20 ml) .....

8. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    ok, dat zijn wel een boel extra calorien die ze dan moet nemen. En is dat tekort op een standaard inname voor kinderen van haar leeftijd of op haar extra-calorien dieet?

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    op de standaard inname , maar die is volgens mij ook wel erg groot , want T&t hebben echt niet meer gegeten..

10. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    En hoeveel calorieen moet ze nu extra per dag dmv dat drankje?

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    dat drankje is als ze het helemaal opdrinkt 300 calorien ( 200ml) , maar meer als 90 ml heeft ze nog niet opgedronken ....En nu mag ze haar toetje niet maar moet dat drankje drinken , maar dat maakt dan ook weer niet zoveel verschil ..Als je 100 ml volle kwark pakt zit je ook aan de 120 calorien ong en 90 ml van dat drankje is 135 calorien .........

Maar morgen wegen en ze poept weer wat minder dus dat is een goed teken dus misschien nu eindelijk wel wat grammetjes erbij !!

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Nou eindelijk is MArit een keer geod aangekomen , wat een opluchting , als ze dat nu nog ff volhoudt kunnen we de sondevoeding wegstrepen .....................................

13. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Marjon, wat een opluchting zeg!!! Nu hopen dat ze het inderdaad volhoudt!!! Ik duim voor jullie dat jullie die sondevoeding kunnen overslaan!!!

Hier om 13.30 sollicitatie dus duimen dames!!

Liefs

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    succes SQ !! duim voor je !!

15. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Wauw! Goed zo Marit! Jippeeee.

SQ ik duim voor je TOI TOI TOI

16. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    En? Gaat het nog steeds de goede kant op met Marit?

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Vandaag heeft ze wat minder gegeten weer , maar normaal gesproken overheersen die dagen en de laatste week is dit de enige dag ............... Dus ben benieuwd wat de weegschaal dinsdag aangeeft ......

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Maar ze is wel een moeilijke hoor en vooral met het avondeten , vanavond heb ik er met veel pijn en moeite een half 8 maanden potje ingekregen en ze begint al met haar mond stijf dicht te houden , lijkt wel of ze soms gewoon totaal geen honger heeft en das dan vooral s avonds ....en dan geef ik haar al expres bijna niks tussendoor ..........en vanmiddag had ze bv 5 visfrietjes en een halve boterham op , nou das ook niet zoveel.....

rare meid !!

19. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    en? Nog steeds een stijgende lijn?

En SQ, hoe is je gesprek gegaan?

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Jep nog steeds een stijgende lijn en voor alsnog lijkt het alsof er een knop om is ..Ze schooit de hele dag om eten ....Soms eet ze zelfs zoveel dat ik haar echt geen smoothie meer geef omdat ik echt vindt dat ze meer als genoeg heeft gehad ,,

Deel Deze Pagina