Hallo Dames, Wij gaan voor ons 1e kindje proberen..Ik heb 23 Juni 2011 mijn implanon staafje eruit laten halen en ik ben 14 Aug 2011 voor het eerst weer ongesteld geworden dus alles is nog wel heel vers..en ik ben gewoon heel benieuwd naar verhalen van jullie..Of er nog tips zijn.. Ik vind wel leuk om hierover te praten met anderen die dit ook leuk vinden...
Ik ben 10 augustus gestopt met de pil , en wij gaan nu ook voor ons eerste kindje ! super spannend en nieuw allemaal..
hoi, Ik ben ontertussen 3 maanden gestopt met de pil. Nog maar 1 keer ongi gehad. Ben nu al 17 dagen over tijd. Denk zelf dat het door ontpillen kom. De 1ste maand vond k het spannend: zal het nu al raak zijn?!?!?!. Nu denk k, genieten van elkaar bij alles wat je doet. Het blijft wel in mn achterhoofd. Echte tips heb k niet. K slik nu al wel folium voor het geval dat het al raak is.
Leuk dat jullie allemaal reageren...En idd het is heel spannend...ik zelf ga nu ook genieten van alles wat er mee te maken heeft en van elkaar...en ik slik zelf ook zwangerschaps tabletten zit foliumzuur en nog wat dingetjes extra in voor als je zwanger wil worden...ik zelf zie mijn handtekening ben bijna bij mijn eisprong..dus het is zeker spannend...ik heb 23 juni mijn implanon eruit laten halen en werd pas 14 aug voor het eerst ongesteld...maar was wel heel blij...
Ik ben ook gestopt met de pil en ben 17 augustus weer ongesteld geworden, dus bijna gelijk met jou. Wij gaan oko voor de eerste! Spannend hoor!
Hey Danty88, Wij zijn ook pas begonnen voor een eerste kindje. In juli ben ik gestopt met de pil. Het blijft spannend, maar we proberen er niet teveel mee bezig te zijn. Maar dat lukt nog niet helemaal.. Tegelijkertijd denk ik ook, waarom zouden we NIET bezig mogen zijn met zoiets speciaals als dit.
wat leuk..ja idd ik ben er zelf ook echt wel mee bezig maar met mate zeg maar...daarom ben ik ook dit forumonderwerp begonnen om leuk te kunnen kletsen als je er zin in hebt...het is moeilijk om er niet mee bezig te zijn...maar goed als je wat kwijt wil ik lees het wel hihihi...we lopen bijna te gelijk idd...allemaal nou hopen op snel goed nieuws...
wij zijn hier nu ook bezig in de 3de ronden.. Vond het tot nu toe enorm spannend.. en nu weer... iedere keer als ik een week voor mijn NOD zit voel ik vaaaaanalllleeess... maar goed.. lichaam houdt ook mij voor de gek.. Ik moet gewoon wachten tot mijn NOD. Ik geloof wel dat ik een vrij regelmatige cyclus heb... eerst ontrekkinsbloeding gehad na stoppen met de pil.Toen cyclus van 28 dagen en precies op de juiste dag weer ongi. Vervolgens cyclus van 25 dagen gehad. Ongi was wat vroeger.. Nu... nog een paar dagen voor mijn NOD gebaseerd op ik geloof 27 dagen...
Hallo iedereen! Wij gaan ook voor de eerste, we zijn inmiddels al beland in ronde 9. Ik ben in januari gestopt en netjes na 28 dagen ongesteld geworden, ik ben 1 keer 10 dagen over tijd geweest dat was erg spannend! Ik ben toen helaas toch ongesteld geworden. Elke maand voel ik weer van alles, maar helaas tot nu toe nog niks. Nog 3 maand en dan zitten we alweer op een jaartje, ik begin me langzamerhand toch wel een beetje zorgen te maken. Ik had stiekem verwacht dat het toch wel ietsje sneller zou gaan! Maar het blijft spannend en we houden hoop, het heeft gewoon even wat tijd nodig.
Jaaaa ik wil ook bij dit clubje! Ik ben 14 augustus gestopt met de pil en nu nog ongesteld van de pil! Hopelijk ben ik daar snel vanaf zodat we kunnen gaan beginnen! Succes iedereen!
Hoi allemaal, @ Mara: Ik ben in januari gestopt met de pil en ook wij gaan voor ons 1e kindje.... Ik zit nu in de 7e ronde en zaterdag heb ik mijn NOD. Dus nog even geduld opbrengen en wachten tot ik eventueel kan gaan testen!! Wel spannend hoor, iedere keer weer. Succes gewenst aan iedereen die hier ook voor een 1e kindje gaat! Grts jufaman81
Hoi! Wij gaan ook voor een eerste kindje en zitten in ronde 1. Ben ook 14 augustus voor t eerst ongesteld geworden dus we lopen precies gelijk Danty88 wat toevallig!
Hoi meiden! Wij gaan ook voor ons eerste kindje. Nu ronde 2. Laatste ongi was 11 augustus met een cyclus van 37 dagen, dus ben benieuwd hoe deze maand gaat worden. Succes allemaal! Groetjes, Kassie
Hai! Hier ook voor een eerste kindje. Zit nu in ronde 4 sinds stoppen met de pil. Redelijk regelmatig, maar vorige maand toch even spannend, zoals jullie aan mijn banner kunnen zien. Zijn niet altijd even goed bezig qua timing (letten er niet echt op), dus weet bijvoorbeeld dat ronde 2 vrij kansloos was. Denk dat mijn eisprong er binnen een week aan zit te komen (als je maar genoeg op dit forum rondkijkt, leer je heel veel over je cyclus ) en denk dat er wel geklust gaat worden deze week, dus wie weet! Hoop dat we allemaal snel goed nieuws kunnen melden!
Hoi allemaal, Wij gaan ook voor ons eerste kindje. Laatste ongi was 9 augustus met een cyclus van 38 dagen. Veel succes allemaal! (en veel plezier uiteraard ) Groetjes