hoi, ik wil graag houten letters kopen in de naam van onze baby om te verven of met stof/papier te bekleden en op de muur in de babykamer te hangen. bij hiphandwerk kun je letters bestellen, maar die zijn niet zo groot (11cm). heeft iemand een tip waar je betaalbare, grotere houten letters kunt bestellen? en heeft iemand de letters al bewerkt en hangen? ben benieuwd naar het resultaat en tips! alvast dank! lauwie
Waar je ze kan kopen weet ik niet, maar je kan ze toch ook gewoon zelf maken? Is ook nog leuk om te doen!
Je kunt ze bij de Kidz Factory krijgen, maar volgens mij zijn ze wel een beetje prijzig... groetjes Ellis
Wij hebben ze zelf gemaakt. Ik vond ze bij kidsfactorie te duur en te groot. Als je een beetje handig bent zijn ze heel makkelijk te maken. Neem wel lekker dik MDF anders krijg je nog niet het gewenste effect.
Hier zijn ze verkrijgbaar in 20-30-40-50cm, dikte 3-6-9 mm en verschillende lettertypes. Ze zijn wel erg prijzig, maar bij een korte naam..... 't is wel heel wat anders. http://www.muguet-online.be/lettertypes.html Overigens als je zelf een plaat MDF koopt van 6 mm dik, en je trekt de letters er op uit dan willen ze bij de bouwmarkt nog wel eens behulpzaam zijn met uitzagen. Of even in je omgeving rondvragen wie er een decoupeerzaag heeft.
Dank voor alle tips! Wat staat dat leuk zo, Linda! Wij hebben witte muren, dus ik wil ze met een oranje wit ruitje bekleden.
dat jullie mijn site gevonden hebben! Vind het ook altijd leuk als men zo enthousiast reageert en daarom wil ik jullie een kortingscode aanbieden t.w.v. 2,50 (geldig tot 1 augustus 2008). Scheelt toch weer een klein beetje, hé? de code is: ZSP010808 A.u.b. exact overnemen; de code is hoofdlettergevoelig en bij het intypen van kleine letters, werkt ie dus niet. Als er vragen zijn of je wilt een voorbeeldje via de mail, dan hoor ik het wel. De korting is trouwens geldig op alle bestellingen, dus niet alleen voor piepschuimletters. Groeten, Siegrid
Dank je ! Ben er zelf ook erg blij mee. Ik heb de letters gemaakt van 1 1/2 cm dik mdf. En zijn ongeveer 18 cm hoog. Vind het wel mooi een beetje robuuste letters. Maar het ligt tuurlijk ook aan hoe lang de naam is.