Ik kwam er vanochtend achter dat ik beetje roodverlies heb bij afvegen ook heb ik pijn mijn buik. Ziekenhuis gebeld en die zeggen dat is normaal wel bellen als het erger word. Als het niet normaal is kunnen we toch niks doen ik ben 14 W en 2 dagen maar ja ik ben nu ongerust
ik had toch om een echo gevraagt want zo ben jij nu erg in de stress beetje raar van ze om je niet naar het ziekenhuis te laten komen
Ja in eerste instantie moest ik komen maar toen ging ze overleggen met gyn en toen niet meer want ze konden toch niks doen het is afwachten misschien dat ik straks toch nog een keer bel
Ik zou er echt op staan om een echo te krijgen. 'Als er wat mis gaat kunnen we toch niets doen' vind ik echt een onmenselijke reden!! Een echo is zo gepiept en zorgt voor een hoop geruststelling bij jou..
Ze kunnen je dan alleen geruststellen als je een echo krijgt. Maar ja dat ze niks kunnen doen klopt natuurlijk wel. Ik zou wel een echo gevraagd hebben om zelf van de onrust en stress af te zijn. Dat ze niks kunnen doen snap je natuurlijk zelf ook wel.
en dan.. kloppend hartje. en alleen maar meer bloedverlies.. dan ben je alsnog niet gerust. ik zou even afwachten en morgen / overmorgen bellen voor een echo.
Als het bloedverlies een oorzaak heeft die te vinden is, heb je best kans dat daar iets aan te doen is hoor. Het kan natuurlijk ook iets heel simpels zijn (seks gehad? overgegeven? meer gedaan dan normaal? hard geniest?), maar er kan ook iets anders aan de hand zijn. Het is echt niet zo dat bloedverlies voor de 24 weken betekent dat het of misgaat, of niet, en dat je dat gewoon maar af moet wachten.
Vervelend en altijd schrikken. Wij zijn er nu achter dat als we seks hebben standaard een adertje wordt geraakt en ik een druppeltje bloed verlies. Ik heb dan zelf t idee ook pijn in mn buik te hebben, maar weet nu dat dit een beetje tussen mn oren zit. Soms kan je bloeden en vinden ze geen oorzaak. Mijn verloskundige zei dat dit bij veel vrouwen voor komt. Pas als je echt erg veel pijn krijgt en het bloede erger wordt gelijk bellen. Verder nu gewoon rustig doen. Lekker kruikje op je buik en iets kijken of doen wat afleid.
De eerste 16 weken heb ik heel vaak bloedverlies gehad. Vaak in combi met menstruatiepijn. Dat bleek een onschuldig poliepje te zijn. Je kunt aan je verloskundige vragen of ze even naar het hartje willen luisteren? Dat stelde mij wel erg gerust...
Ik heb nogmaals gebeld en kon langskomen ik zit nu te wachten dus we gaan het zien En ik loop niet bij verloskundige dus ik moet gelijk naar ziekenhuis bellen
3x bloedverlies gehad, steeds nika aan de hand. Blijft het bloeden; bellen! Alles is goed doorbloed nu en bukken/niezen etc kan een klein vaatje inde baarmoedermond laten knappen. Dat is het meestal.
Heb ook bloedverlies gehad bij 25 weken was gelukkig niks aan de hand gewoon adertje geknapt doordat alles extra doorbloed is. Hoe was de echo?
En hoe is het gegaan? Ik heb ook bloedverlies gehad, 1x was er niks aan de hand en 1x was het een voorbode voor slecht nieuws. 1x 11 weken (goed nieuws ondanks veel bloed) en 1x 15 weken (slecht nieuws). Hoop dat bij jou gewoon alles goed is!