Wat vinden jullie hiervan moet ik het zo laten?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Whitepearl, 24 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

7 sep 2013
    518
    1
    18
    Ik kwam er vanochtend achter dat ik beetje roodverlies heb bij afvegen ook heb ik pijn mijn buik.
    Ziekenhuis gebeld en die zeggen dat is normaal wel bellen als het erger word.
    Als het niet normaal is kunnen we toch niks doen ik ben 14 W en 2 dagen maar ja ik ben nu ongerust

2. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    ik had toch om een echo gevraagt want zo ben jij nu erg in de stress beetje raar van ze om je niet naar het ziekenhuis te laten komen

3. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

7 sep 2013
    518
    1
    18
    Ja in eerste instantie moest ik komen maar toen ging ze overleggen met gyn en toen niet meer want ze konden toch niks doen het is afwachten misschien dat ik straks toch nog een keer bel

4. Tralala89

Tralala89 Bekend lid

18 sep 2013
    750
    1
    0
    Ik zou er echt op staan om een echo te krijgen. 'Als er wat mis gaat kunnen we toch niets doen' vind ik echt een onmenselijke reden!! Een echo is zo gepiept en zorgt voor een hoop geruststelling bij jou..

5. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ze kunnen je dan alleen geruststellen als je een echo krijgt. Maar ja dat ze niks kunnen doen klopt natuurlijk wel.
    Ik zou wel een echo gevraagd hebben om zelf van de onrust en stress af te zijn. Dat ze niks kunnen doen snap je natuurlijk zelf ook wel.

6. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    en dan.. kloppend hartje. en alleen maar meer bloedverlies.. dan ben je alsnog niet gerust. ik zou even afwachten en morgen / overmorgen bellen voor een echo.

7. Als het bloedverlies een oorzaak heeft die te vinden is, heb je best kans dat daar iets aan te doen is hoor. Het kan natuurlijk ook iets heel simpels zijn (seks gehad? overgegeven? meer gedaan dan normaal? hard geniest?), maar er kan ook iets anders aan de hand zijn. Het is echt niet zo dat bloedverlies voor de 24 weken betekent dat het of misgaat, of niet, en dat je dat gewoon maar af moet wachten.

8. Hoek

Hoek Actief lid

11 dec 2013
    442
    0
    0
    Vervelend en altijd schrikken. Wij zijn er nu achter dat als we seks hebben standaard een adertje wordt geraakt en ik een druppeltje bloed verlies. Ik heb dan zelf t idee ook pijn in mn buik te hebben, maar weet nu dat dit een beetje tussen mn oren zit.

Soms kan je bloeden en vinden ze geen oorzaak. Mijn verloskundige zei dat dit bij veel vrouwen voor komt. Pas als je echt erg veel pijn krijgt en het bloede erger wordt gelijk bellen.

Verder nu gewoon rustig doen. Lekker kruikje op je buik en iets kijken of doen wat afleid.

9. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

De eerste 16 weken heb ik heel vaak bloedverlies gehad. Vaak in combi met menstruatiepijn. Dat bleek een onschuldig poliepje te zijn. Je kunt aan je verloskundige vragen of ze even naar het hartje willen luisteren? Dat stelde mij wel erg gerust...

10. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

7 sep 2013
    518
    1
    18
    Ik heb nogmaals gebeld en kon langskomen ik zit nu te wachten dus we gaan het zien

En ik loop niet bij verloskundige dus ik moet gelijk naar ziekenhuis bellen

11. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Grote kans dat er niks is! Alles is nu gewoon heel goed doorbloed

Laat je t weten? Succes!

12. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Succes! Laat je weten hoe het ging?

13. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    3x bloedverlies gehad, steeds nika aan de hand. Blijft het bloeden; bellen!

Alles is goed doorbloed nu en bukken/niezen etc kan een klein vaatje inde baarmoedermond laten knappen. Dat is het meestal.

14. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Al nieuws??

Ik heb het ook gehad met 12 en 14 weken,gelukkig niks aan de hand!

15. Jolina

Jolina Niet meer actief

Met bloedingen vindt ik dat ze gewoon even moeten kijken...

Ik lees dat je nu je echo hebt.....

16. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    En....?

17. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    En? Was alles goed?

18. Melkchocolaatje

Melkchocolaatje Bekend lid

4 apr 2013
    543
    0
    0
    Sociotherapeut bij GGZ instelling
    hoge noorden ;)
    Heb ook bloedverlies gehad bij 25 weken was gelukkig niks aan de hand gewoon adertje geknapt doordat alles extra doorbloed is.
    Hoe was de echo?

19. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    En hoe is het gegaan?

Ik heb ook bloedverlies gehad, 1x was er niks aan de hand en 1x was het een voorbode voor slecht nieuws. 1x 11 weken (goed nieuws ondanks veel bloed) en 1x 15 weken (slecht nieuws).

Hoop dat bij jou gewoon alles goed is!

20. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Nog geen nieuws? Maak me beetje zorgen....

Deel Deze Pagina