Verjaardag taart en hapjes

Discussion in 'De lounge' started by Henrieke1984, Jan 17, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

taart en hapjes apart of hetzelfde

1. taart volw. cupcake's kind. hapjes volw. en kind apart

2. allemaal hetzelfde taart en hapjes

3. taart volw. cupcake's kind. hapjes allemaal hetzelfde

4. taart allemaal hapjes volw. en kind apart

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Henrieke1984

Henrieke1984 Niet meer actief

N.a.v. een topic: hoe doen jullie het met taart en hapjes(chips/nootjes) apart voor volwassenen en kinderen of allebei hetzelfde.

2. tuc

tuc Niet meer actief

Ik doe het dus met aparte dingen;):p cupcakes voor de kids, taart voor de grote mensen en ik heb op een tafel voor hen bakjes staan met van alles...stukjes kaas, komkommer, snoepjes en ze krijgen nog een zakje chips.

3. MamaR

MamaR Fanatiek lid

Jul 4, 2010
    3,420
    17
    38
    Bij mij mag iedereen pakken wat hij/zij wil. Ik heb voor de kinderen altijd nog wel wat andere dingetjes maar dat zet ik er gewoon bij op tafel. Moeten ze zelf maar zien wat ze pakken.

4. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Hier alles voor iedereen hetzelfde, maar onze drie kinderen zijn ook de enige kinderen dus ga daar niet specifiek vanalles voor halen aangezien ze alles prima eten wat wij ook eten (chips, nootjes, stokbrood met beleg, olijfjes, tomaatjes, taart).

5. Henrieke1984

Henrieke1984 Niet meer actief

Het ligt er maar net aan wat wij hebben, nu hebben wij taart voor allemaal laatste keer waren het cup cake's voor iedereen.
    De chips en nootje doen wij meestal samen want de grotere kinderen grijpen zo weer in de bak en ga ze nu echt geen zakje meer geven dan.
    Wij hebben meestal 20 volwassenen en 10 kinderen.

6. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

Jan 2, 2013
    1,276
    10
    38
    Hier mogen ze pakken wat ze willen :)
    Of dat nu toastjes ,kaasjes of wat dan ook is.
    Wel zorg ik dat ik ook altijd nog uitdeelzakjes chips heb.

7. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

Sep 18, 2008
    5,406
    138
    63
    Female
    Ik heb voor allemaal hetzelfde gekozen. Dit komt wel ook omdat er maar een paar kinderen komen. Als ik wat extra snoepgoed neerzet mogen de volwassenen dit gerust ook pakken. Ik ga er vanuit dat de ouders een oogje op hun kinderen houden dat die niks pakken wat niet mag of ze niet mogen hebben.

8. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

allemaal hetzelfde...

kinderen krijgen wel een uitdeelzakje mee

9. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Hier cupcakes voor de kids (koekiemonster is m'n favoriet), gebak voor volwassenen. Hapjes is gemixt maar zet op de lage tafel wel bewust ook wat snoeptomaatjes/komkommertjes en nibits. Kaasje etc kunnen ze op de grote tafels pakken of vragen.

10. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Hier komen er straks taart voor de volwassen en mini tompoezen/soesjes voor de kinderen :) Kunnen ze dan zelf pakken. Hapjes is gewoon allemaal het zelfde.

11. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,828
    3,624
    113
    Iedereen mag alles hebben. Vaak heb ik voor de kinderen nog wel wat aparte dingetjes, maar als die gewoon met de volwassenen willen mee-eten is dat ook prima.

12. mimi83

mimi83 Niet meer actief

gekozen voor taart volwassen, cupcakes kinderen,hapjes allemaal.

kinderen mogen van mij prima taart maar ervaring leert dat alleen onze dochter de taart eet . De rest pakt liever een cupcake of 2 of 3 (na vragen uiteraard).

o even toelichting: ik maak de taart zelf met marsepein/ fondant etc. Cupcakes doe ik niets op en de meeste kids hebben gewoon liever een simpel cake je. Hihi :D

13. Zuidriem

Zuidriem Niet meer actief

Ik heb er echt zo'n hekel aan als de kinderen aan 't graaien zijn in de bakjes nootjes/chips die voor de volwassenen bedoeld zijn en ze net er voor een eigen zakje chips hebben gekregen...
    Ik koop voor de volwassenen altijd wat exclusievere nootjes en op verjaardagen zijn het altijd dezelfde kinderen die dat naar binnen staan te werken. Want dat krijgen ze thuis nooit (zijn hun eigen woorden...)
    Ik heb er ook een hekel aan als ze 1 hap nemen van een gebakje of stuk taart en daarna de rest laten staan...

Bij ons dus gebak/taart voor de volwassenen en een kindertafel met cupcakes/koekjes.
    De kinderen krijgen wel gewoon van de hapjesschaal waar ik mee rond ga.
    Ik zet meestal ook nog pakjes drinken op de kindertafel, maar dan moet ik het ook in de gaten houden dat er bepaalde kinderen niet 3 pakjes nemen.

14. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

Apr 16, 2013
    4,184
    1
    0
    Iedereen mag alles hier nemen.
    Ik haat zelf cupcakes (krijg die dingen echt niet binnen), dus die maak ik geeneens.

15. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Ik heb er een hekel aan als kinderen ook continu van de tafel lopen te graaien, dus daarvoor heb ik uitdeel zakjes enz. Taart eten de meeste kinderen nooit op dus ga ze niet speciaal taart geven, dan eten ze maar met de ouders mee, voor hun heb ik altijd wel soesjes ofzo

16. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Precies dit dus ;)

17. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Wij hebben gewoon voor iedereen taart en ook de hapjes zijn voor iedereen. Voor de kinderen zorg ik altijd nog wel voor wat extra dingetjes zoals spekkies,snoepjes o.i.d. Ik let er niet op wat andermans kinderen pakken,dat regelen de ouders zelf maar.

18. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

Nov 21, 2012
    1,192
    0
    0
    vlakbij assen
    mini tompouzen/soesjes voor de kinderen, gebak voor de ouders.
    hapjes mogen de kinderen ook pakken, ik geef ze wel uitdeelzakjes chips.
    Gelukkig zijn wij allemaal in de zomer jarig, dan spelen de kinderen lekker veel buiten en komen ze eigenlijk niet echt aan de hapjes.
    Meestal geef ik ze nog een ijsje. Doet het altijd goed :D

19. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    3,922
    1
    38
    den haag
    Ik maak of koop taart en cakepops.. Iedereen mag een stuk taart, snij voor de kindjes gewoon klein puntje.. Cakepops op tafel, schaaltjes m&m's, schaaltjes met zakjes haribo enz, zakjes chips, ik maak fruitspiesjes doen t altijd goed.. Ik zet nootjes en chips en wraps op tafel daar zitten de kinderen meestal niet eens aan.. Tussendoor geef ik ze een broodje knakworst

20. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Iedereen mag hier pakken wat ze willen, ik ga ervan uit dat de ouders het fatsoen hebben ervoor te zorgen dat hun kinderen niet gaan lopen 'graaien'. Zo niet, dan zeg ik er wat van. ;)

Uiteraard heb ik voor de kleintjes altijd nog als extra leuke speciale kinderhapjes die ik neerzet en uitdeelzakjes.

Share This Page