Hey dames, Ik ben een beetje een leek in het tempen dus wil graag wat hulp om duidelijkheid te krijgen. Ik heb geen temperatuurkaartje maar schrijf wel alles op in mijn agenda Ik ben bijna 6 maand gestopt met de pil na dik 9 jaar en test nooit voor NOD. Ik heb normaal altijd een cyclus van 27 dagen, deze zondag 11/09 is mijn NOD. Hier een schets: Voor ei was temperatuur tussen de 36.48 en 36.63 graden. Dag 11= 36.75 Dag 12= 36.72 Dag 13= 37.27 Dag 14= 37.38 Dag 15= 36.76 Dag 16= 37.15 Dag 17= 37.07 Dag 18= 37.14 Dag 19= 37.11 Dag 20= 36.58 Dag 21= 36.64 Dag 22= 37.51 Dag 23= 37.20 Dag 24= 37.07 Dag 12 had ik positieve ovu testjes. Sinds gisteren heb ik ineens erge buikpijn, voel me niet op mijn plooi en mijn buik/borsten lijken wat opgezet. Alvast bedankt voor jullie reacies!
Wat was je temp voor dag 11. Je hebt 2 dagen een daling gehad dag 20 en 21. Dit kan erop wijzen dat je toen pas je eisprong hebt gehad. Of het is maybe een innestelingsdip van 2 dagen? Ik heb ook een forse dip gehad 4DPO kijk maar in mijn kaartje. staat onderaan! Ik hoop voor jou dat je wel op dag 11 je eisprong dan hebt gehad en niet pas op dag 20 of 21. Maar dat dat lekker een innestelingsdip is. Als je je temp voor dag 11 weet kan ik wat kritischer kijken
Thx voor je antwoord, ik had het ervoor gezet omdat ik niet elke data wilde opschrijven. Mijn temperatuur voor dag 11 schommelde tussen de 36.48 en 36.63 graden. Ik heb trouwens altijd een cyclus van 27 dagen. Dag 12 positieve ovu testjes. xox
Oke Nou dan heb je je eisprong iig gehad. Dan kan het zijn dat je toch innestelingsdipje hebt gehad maar het is nog 3 dagen voor je nod dus spannend hoor. Wanneer denk je dat je gaat testen.
Ik hoop het Ik ben geen vroege tester dus wacht tot NOD. Heb erge buikpijn (nooit gehad, en trekt naar mijn lies), en vanmorgen een mini bruin slijmpje maar verder niets meer. En jij?
Dat bruin slijmverlies is waarschijnlijk een teken van innesteling. Hoor je wel vaker. Zelf geen bruinverlies gehad. En dat je borsten pijnlijk en groter zijn is natuurlijk ook goed teken!! Ik kreeg na die tempdip meteen last van zware en gespannen/pijnlijke borsten. ook blauwe aders goed zichtbaar en ongi krampen. vaak kan ik aan die ongi krampen al weten dat ik niet zwanger ben. maar nu kreeg ik ze al 5dpo en niet pas een paar dagen voor NOD. De pijnlijke borsten zijn nu sinds twee dagen weg dus ik weet niet of dat wel zon goed teken is. Ook zakt mijn temp altijd een dag voor NOD en vandaag is hij nog hoog. Dat is voor het eerst. Het geeft geen zekerheid maar als hij morgen nog hoog blijft en de duivels blijven weg hoop ik dat ik zwanger ben. Ik heb gisteren twee testjes gedaan waren beide negatief. Nu vanmorgen weer een testje gedaan en die geeft een heel licht roze streepje. Durf nog niet te zeggen dat het raak is, pas als ik echt een knaltest in mijn handen heb. Maar ik hoop het natuurlijk wel.
Ik hoop met je mee! Laat je iets weten? Ik had die krampen ook iets na ei, dan zijn ze weer verdwenen en sinds 3 dagen weer... Vooral mijn buik is heel erg gespannen. We zullen het zien Hoeveel zakt je temp normaal voor je NOD?
Ja zal het laten weten! Bij mij zakt mijn temp 1 dag voor NOD. Nu heb ik een lf van 13 of 14. Vaak 14, dus zal ik morgen als het niet raak is ongesteld worden. Maar dan is mijn temp normaal gesproken al op zn minst 0,2 gezakt en dan morgen helemaal weer laag. Nu is hij hetzelfde als voorgaande dagen. Zit na mijn ei niet meer onder de 36.8. Dus als hij morgen nou gewoon braaf hoog blijft en niet onder de 36.8 komt heb ik een beetje hoop. Het verschilt wel bij iedereen volgens mij wanneer je temp weer zakt.