wat verdriet zeg.. sterkte.. heel logisch dat je van slag bent hoor! Zoals eerder al gezegt in je hart ben je meteen al mama. Knuffel
Het is absoluut ontzettend verdrietig en emotioneel zwaar. Ik weet mijn eerste miskraam nog, dat gelukkige gevoel wordt je zomaar ineens afgepakt en moet plaatsmaken voor verdriet en rouw. Neem je tijd hiervoor, je moet het echt een plekje gaan geven voordat je een volgende stap gaat zetten. Sterkte!
Heel veel sterkte....Mijn miskraam kondigde zich eigenlijk al aan toen ik moest testen voor Moeders voor Moeders. Deze test was opeens al minder positief. De dag daarna begon het bloeden. De dag daarna moest ik naar het ziekenhuis om een echo te laten maken om te kijken of alles goed weg was....
Bedankt allemaal...vandaag nog een Kv 2v5 test gedaan maar deze is ook witter dan wit.. Op naar de volgende ronde dan maar. Ik ga de volgende keer minimaal een week na nod testen, hopelijk gebeurt dit dan niet meer...
Oja en ik ben gelukkig al moeder van een wonderschone dochter van bijna 11 maanden, dus zij helpt me er ook wel doorheen
Voor deze zwangerschap had ik wederom een miskraam en de dokter vertelde me dat dit vaker gebeurd en dat je dit kon zien als een soort testronde. (weet niet of het waar is maar het gaf me hoop) en inderdaad de ronde erna direct zwanger Succes meid!!
Ik hoor dit wel vaker, dat geeft wel goede hoop! En als ik al lees dat er zoveel prille zwangerschappen fout gaan, ben ik eigenlijk verwend dat de zwangerschap van mijn dochter vlekkeloos ging, en poging 1 direct raak was..! Dus op naar de volgende ronde maar. Hopelijk dan meer geluk!